ja !quote:
Nou daar zou ik dan wel eens bewijs van willen zien, kom maar op met je stukkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, om een bevalling te vermijden (heel lichaam ineens) wordt de baby in de baarmoeder in stukken gezaagd en stuk voor stuk ter wereld gebracht na een bepaalde termijn
Joh doe eens rustig zegquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja !
Hoe denk jij dat ze het LEVENDE VOLGROEIDE kind eruit halen ??
persoonlijk vind ik 24 weken al aan de erg late kant.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Overigens ben ik pro-choice. Tot 24 weken, is lang zat om een keuze te kunnen maken.
quote:
Vind ik nog veel te lang...wat mij betreft tot 12 weken, MAX.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:20 schreef Mwanatabu het volgende:
Overigens ben ik pro-choice. Tot 24 weken, is lang zat om een keuze te kunnen maken.
http://www.wereldomroep.n(...)rtusbuitenland050413
Redelijk genuanceerd beeld waarom de vrouwen in kwestie het doen trouwens. Vaak gaat het dus om laat aan het licht gekomen handicaps die hier niet gelden als zwaarwegend genoeg voor abortus maar in het buitenland (mn Spanje) wel.
Dus als ik met kan voorstellen dat zoiets onder extreme gevallen gebeurt is dat gelijk al blaten???quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:23 schreef Mirage het volgende:
[..]
lees je eens in voordat je moord goedpraat en een hoop geblaat uit.
Er zijn genoeg sites op het internet waar dit uit de doeken gedaan wordt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:24 schreef saul_tigh het volgende:
Ik ben voor abortus, maar dit is gewoon moord, ik moet er niet aan denken hoe ze dit doen. Zagen lijkt me onwaarschijnlijk.
Het heet dilatatie:quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:21 schreef Bep het volgende:
[..]
Nou daar zou ik dan wel eens bewijs van willen zien, kom maar op met je stukken
Het gaat hier over Spanje en veel grotere kinderen , heb je daar ook info over? Over of de foetussen al dood worden gemaakt voordat ze verwijderd worden? Of gaat het daar met een keizersnee , of laten ze de doodgemaakte kindjes geboren worden?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:27 schreef Mirage het volgende:
tussen de 13 en 22 weken zwangerschap noemen we het in Nederland al een late abortus:
Wijze van behandeling:
Late abortus
Deze ingreep is vooral gevoelsmatig een stuk zwaarder, omdat de arts de vrucht met een kleine tang in stukjes verdeelt. Die stukjes haalt hij met de tang uit de baarmoeder. U kunt kiezen tussen een plaatselijke verdoving of een narcose.
De kinderen waar dit topic over gaat zijn ruim 2 keer zo groot.
Voor sommige afwijkingen is 20 weken nog vroeg (denk aan de "pretecho"). Wat dat betreft vind ik 24 weken (dus nog bijna een maand na dat bezoek) redelijk voor dat soort gevallen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Vind ik nog veel te lang...wat mij betreft tot 12 weken, MAX.
3 maanden lijkt me meer dan voldoende.
Ik vind het dus al schandalig dat we dat hier in Nederland toestaan..om te kotsen zelfs.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:27 schreef Mirage het volgende:
tussen de 13 en 22 weken zwangerschap noemen we het in Nederland al een late abortus:
Wijze van behandeling:
Late abortus
Deze ingreep is vooral gevoelsmatig een stuk zwaarder, omdat de arts de vrucht met een kleine tang in stukjes verdeelt. Die stukjes haalt hij met de tang uit de baarmoeder. U kunt kiezen tussen een plaatselijke verdoving of een narcose.
De kinderen waar dit topic over gaat zijn ruim 2 keer zo groot.
Meki-titelquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:33 schreef MaxMark het volgende:
Wehehe, wat een Telegraaf-TT
Alhoewel ik 32 weken ook véél te laat vind.
Tjsa, er zijn ook mensen die zeggen dat elke abortus moord is.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:29 schreef LXIV het volgende:
Nota bene: dit gebeurt allemaal terwijl het kind leeft. (in het begin dan)
en daarom, niet eens alleen voor het kind, maar ook voor de naieve studentje die hiertoe aangezet worden zullen het moeilijk krijgen/kunnen krijgen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vind het dus al schandalig dat we dat hier in Nederland toestaan..om te kotsen zelfs.
3 maanden, lijkt me redelijk en is ook voor jezelf beter te verantwoorden...maar na die 3 maanden gaat de ontiwkkeling zo hard, ..ik kan me niet voorstellen dat je met jezelf kunt leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |