Dat zie ik mijzelf nog niet zo snel doenquote:Op donderdag 2 november 2006 15:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Door op te tillen, anders wordt het een hoop gekluns vooral
Hmm... scheelt 11cmquote:Op donderdag 2 november 2006 15:32 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Is me weleens gelukt hoor, dus het is niet onmogelijk. Wel even oefenen (en een partner zoeken die qua lengte niet teveel afwijkt)![]()
face to face?quote:
Nee, dat lukt nooit zo goed, dus staande doggystylequote:Op dinsdag 7 november 2006 08:37 schreef Bright het volgende:
[..]
Dat zie ik mijzelf nog niet zo snel doen(Hoe kun je zoveel tillen en dan nog plezier hebben? 'k Zou echt door m'n rug gaan!)
[..]
Hmm... scheelt 11cm
[..]
face to face?
Tja, sterk genoeg zijn, dan gaat het prima, nu scheelt het dat ik amper 50 kilo weeg en dus nog goed tilbaar benquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:37 schreef Bright het volgende:
[..]
Dat zie ik mijzelf nog niet zo snel doen(Hoe kun je zoveel tillen en dan nog plezier hebben? 'k Zou echt door m'n rug gaan!)
saaaaaiquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:43 schreef -babydoll- het volgende:
Al dat moeilijke gedoe, doe t gewoon in bed zou ik zeggen![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:56 schreef LasTeR het volgende:
Haha bed is zoo gewoontjes en vertrouwd, het is ook leuk om het buiten het bed te doen. De douche of de bank beneden etc.
zie topic-titel: 'hoe staand'quote:Op donderdag 9 november 2006 02:13 schreef Pulsy het volgende:
Metalen krukje in de douche zetten, jij erop zitten, en zij over jou heen. Eventueel kan je de muur als rugleuning nemen. Werkt perfect![]()
Nee. Optische illusie.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:21 schreef seasushi het volgende:
He. slotje er toch maar weer afgehaald?
trainen lol, mij lukt het gelukkig wel =D Veel deadliften en chinups =Dquote:Op dinsdag 7 november 2006 08:37 schreef Bright het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:34 schreef Burbo het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of zij kleiner is dan jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |