Is die Kaos vlag er nou later op gephotoshopt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:18 schreef super-mario het volgende:
owja hier de originele grote van DE heitinga foto inc. handtekening altijd leuk voor op je achtergrond:
http://s26.photobucket.com/albums/c109/puntajax/ajax%20spelers/?action=view¤t=GesigneerdefotovanHeitinga.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch2
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Alleen jammer dat zij dan wel in kerkrade winnen.
true, wel mooi dat harry scoorde, de heldquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Alleen jammer dat zij dan wel in kerkrade winnen.
Volgens mij niet. Heb ze afgelopen woensdag iig niet gezien.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn er op noord 1e ring eigenlijk ook roltrappen?
Of is dat alleen maar naar de 2e ring?
Ik zit al ruim 2 maanden te wachten op m'n SupCC.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:45 schreef S-Two het volgende:
Zijn we weer aangekomen bij het foto's posten, dan is het topic nog sneller vol.
Anyway, donderdag maar weer ff naar Ajax. Ik zie net trouwens dat de kaartverkoop voor Praag-uit 1 per cc is. Waarom heb ik verdomme nog nooit zo'n ding aangeschaft.
Als je geen EU uitkaart hebt kun je het vergetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:48 schreef rompompom het volgende:
Is er al wat meer bekend betreffende de wedstrijd tegen Zulte-Waregem? Dingen als start kaartverkoop, en het aantal kaarten enzo.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:01 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb EU+ dus ik ben zeker van mijn kaartje![]()
Dan regel ik wel wat met een Belgische collegaquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:01 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Als je geen EU uitkaart hebt kun je het vergeten
Ik heb EU+ dus ik ben zeker van mijn kaartje![]()
Nou Heatwave, heb je je videorecorder al klaarstaan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:47 schreef Kang-He het volgende:
Rosales vanavond bij Holland Sport over Maradona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |