Ja ik hoop ook nog steeds dat Ajax me op een dag beltquote:Knopper hoopt nog altijd op terugkeer
--------------------------------------------------------------------------------
29 oktober 2006
Richard Knopper laat op de website Dipo.tv weten dat hij nog altijd droomt van een terugkeer bij zijn grote liefde Ajax. De middenvelder van ADO Den Haag heeft nog steeds een speciaal gevoel bij zijn oude werkgever. "Ja, wie droomt daar niet van?", antwoordt Knopper op de vraag of hij in de toekomst terug zou willen keren in De Arena. "Ik denk dat iedere jongen daarvan droomt. Of het reëel is, dat weet ik niet."
De 29-jarige Hagenaar speelde tussen 1997 en 2002 voor Ajax en kwam in die jaren tot 78 officiële wedstrijden (25 doelpunten). "Ik heb hier twee seizoenen bijna elke wedstrijd gespeeld. Daarna is het wat minder geworden door een blessure", verklaart Knopper, die na zijn periode bij Ajax ook nog speelde voor Aris Saloniki, SC Heerenveen en Vitesse.
Misschien sentimenteel gelul, maar die saamhorigheid die Ajax uistraalt doet me erg denken aan het Barca van vorig seizoen.quote:
Het zou kunnen, want die saamhorigheid is dit seizoen ver te zoeken bij Barcaquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien sentimenteel gelul, maar die saamhorigheid die Ajax uistraalt doet me erg denken aan het Barca van vorig seizoen.
De hand van Henk ten Cate?
Lekker boeiendquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:05 schreef Sethje het volgende:
Doe de OP es normaal..
Stadion overzicht vind ik toch wel mooi gemaakt en zeker makkelijk...ook altijd fijn om te zien of we met een scchouder te maken hebben of met een teletekst hooliganquote:
Jij ook altijd met je bieriequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:05 schreef Sethje het volgende:
Doe de OP es normaal...lekker biertjes op net....voetbal was echt drama 4-0 voor...5-4 verloren hehe
Idd ja.quote:
Net of dit de blijvende OP is. Volgende is weer gewoon volgens traditie. Ik vind het juist wel leuk als er af en toe wat aparte OPjes tussen zitten. Steeds dezelfde word je ook gaarsimpel vanquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
Stadion overzicht vind ik toch wel mooi gemaakt en zeker makkelijk...ook altijd fijn om te zien of we met een scchouder te maken hebben of met een teletekst hooligan
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:05 schreef Sethje het volgende:
Doe de OP es normaal...lekker biertjes op net....voetbal was echt drama 4-0 voor...5-4 verloren hehe
Ik moet ook nog in de OP bij het stadion overzicht: 410!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
Stadion overzicht vind ik toch wel mooi gemaakt en zeker makkelijk...ook altijd fijn om te zien of we met een scchouder te maken hebben of met een teletekst hooligan
Staan een hoop bekenden opquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:18 schreef super-mario het volgende:
owja hier de originele grote van DE heitinga foto inc. handtekening altijd leuk voor op je achtergrond:
http://s26.photobucket.com/albums/c109/puntajax/ajax%20spelers/?action=view¤t=GesigneerdefotovanHeitinga.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |