quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef twi het volgende:
Zoals in 't vorige topic al door iemand gemeld: Mauro Rosales morgen bij Holland Sport op NED3, zo rond 20.20 meestal. Om iets nuttigs als tvp te posten
Bedankt, goed reden om zeker niet vergeten te kijken (hoewel ik toch altijd kijkquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef twi het volgende:
Zoals in 't vorige topic al door iemand gemeld: Mauro Rosales morgen bij Holland Sport op NED3, zo rond 20.20 meestal. Om iets nuttigs als tvp te posten
Gewoon per nieuw topic. Des te coolerquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef -Wolf- het volgende:
kunnen we dit topic niet nog meer ubervette foto's posten? maar dan ook echt alleen de allergaafste!
Wij hebben gewoon gewonnen joh, die kut italianen zaten onder de dope joh.. maar het is gewoon een mooie foto, of doet die foto van Heitinga je dan weer herinneren aan het vorige hoeren seizoen?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:22 schreef Silenus het volgende:
Ja, anders herinner je ons nog effe aan die kutwedstrijd.
Nee, we hebben na penaltys verloren. Er zijn genoeg foto's die de lading van het seizoen '95-'96 beter dekken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:24 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij hebben gewoon gewonnen joh, die kut italianen zaten onder de dope joh.. maar het is gewoon een mooie foto, of doet die foto van Heitinga je dan weer herinneren aan het vorige hoeren seizoen?
Plaats dan een foto van de wedstrijd Real - AJAX als je zo graag iets uit het seizoen 1995-1996 wilt plaatsen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:17 schreef denthemen het volgende:
gewoon mooie foto's blijven posten en misschien is er iemand die ze wil toevoegen bij de OP ?
hier nog een foto uit de oude doos:
[afbeelding]
Duh tuurlijk weet ik dat we verloren hebben.. maar ik bedoel gewoon dat we zo'n fucking mooi team hadden en dat dit gewoon een schitterende foto is.. het gaat mij niet om het seizoen zelfquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nee, we hebben na penaltys verloren. Er zijn genoeg foto's die de lading van het seizoen '95-'96 beter dekken.
En die foto van Heitinga herinnert me juist aan die fantastische 7 mei.
Ik bedoel, je gaat toch ook geen foto van een Mike Obiku die in de hekken van het OS hangt plaatsen, en er dan bij
denken: God, wat was '94-'95 toch een mooi seizoen!![]()
Ben toevallig vanavond net weer begonnen met beelden overzetten op dvd.. ik zal kijken wat ik voor je kan doenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Plaats dan een foto van de wedstrijd Real - AJAX als je zo graag iets uit het seizoen 1995-1996 wilt plaatsen.
Ga je trouwens nog wat beeldmateriaal van Brian en Michael Laudrup op youtube zetten? Zoals bijvoorbeeld dat doelpunt van Brian tegen Willem II![]()
Topquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:39 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ben toevallig vanavond net weer begonnen met beelden overzetten op dvd.. ik zal kijken wat ik voor je kan doen
Maar ik kan je niks beloven, want ik weet op dit moment geen goed programma om kleine delen te rippen van een dvd, vandaar..quote:
Niks moois aanquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:17 schreef denthemen het volgende:
gewoon mooie foto's blijven posten en misschien is er iemand die ze wil toevoegen bij de OP ?
hier nog een foto uit de oude doos:
[afbeelding]
Ik w8 wel afquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar ik kan je niks beloven, want ik weet op dit moment geen goed programma om kleine delen te rippen van een dvd, vandaar..
Maar ondertussen kun je wel vast even een klein lijstje maken met beelden die je graag ziet op de goal van willem II uit na, die is vanzelf sprekendquote:
Ja ik hoop ook nog steeds dat Ajax me op een dag beltquote:Knopper hoopt nog altijd op terugkeer
--------------------------------------------------------------------------------
29 oktober 2006
Richard Knopper laat op de website Dipo.tv weten dat hij nog altijd droomt van een terugkeer bij zijn grote liefde Ajax. De middenvelder van ADO Den Haag heeft nog steeds een speciaal gevoel bij zijn oude werkgever. "Ja, wie droomt daar niet van?", antwoordt Knopper op de vraag of hij in de toekomst terug zou willen keren in De Arena. "Ik denk dat iedere jongen daarvan droomt. Of het reëel is, dat weet ik niet."
De 29-jarige Hagenaar speelde tussen 1997 en 2002 voor Ajax en kwam in die jaren tot 78 officiële wedstrijden (25 doelpunten). "Ik heb hier twee seizoenen bijna elke wedstrijd gespeeld. Daarna is het wat minder geworden door een blessure", verklaart Knopper, die na zijn periode bij Ajax ook nog speelde voor Aris Saloniki, SC Heerenveen en Vitesse.
Misschien sentimenteel gelul, maar die saamhorigheid die Ajax uistraalt doet me erg denken aan het Barca van vorig seizoen.quote:
Het zou kunnen, want die saamhorigheid is dit seizoen ver te zoeken bij Barcaquote:Op zondag 29 oktober 2006 23:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Misschien sentimenteel gelul, maar die saamhorigheid die Ajax uistraalt doet me erg denken aan het Barca van vorig seizoen.
De hand van Henk ten Cate?
Lekker boeiendquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:05 schreef Sethje het volgende:
Doe de OP es normaal..
Stadion overzicht vind ik toch wel mooi gemaakt en zeker makkelijk...ook altijd fijn om te zien of we met een scchouder te maken hebben of met een teletekst hooliganquote:
Jij ook altijd met je bieriequote:Op maandag 30 oktober 2006 00:05 schreef Sethje het volgende:
Doe de OP es normaal...lekker biertjes op net....voetbal was echt drama 4-0 voor...5-4 verloren hehe
Idd ja.quote:
Net of dit de blijvende OP is. Volgende is weer gewoon volgens traditie. Ik vind het juist wel leuk als er af en toe wat aparte OPjes tussen zitten. Steeds dezelfde word je ook gaarsimpel vanquote:Op maandag 30 oktober 2006 00:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
Stadion overzicht vind ik toch wel mooi gemaakt en zeker makkelijk...ook altijd fijn om te zien of we met een scchouder te maken hebben of met een teletekst hooligan
quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:05 schreef Sethje het volgende:
Doe de OP es normaal...lekker biertjes op net....voetbal was echt drama 4-0 voor...5-4 verloren hehe
Ik moet ook nog in de OP bij het stadion overzicht: 410!quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:11 schreef Sethje het volgende:
[..]
Stadion overzicht vind ik toch wel mooi gemaakt en zeker makkelijk...ook altijd fijn om te zien of we met een scchouder te maken hebben of met een teletekst hooligan
Staan een hoop bekenden opquote:Op maandag 30 oktober 2006 08:18 schreef super-mario het volgende:
owja hier de originele grote van DE heitinga foto inc. handtekening altijd leuk voor op je achtergrond:
http://s26.photobucket.com/albums/c109/puntajax/ajax%20spelers/?action=view¤t=GesigneerdefotovanHeitinga.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch2
Is die Kaos vlag er nou later op gephotoshopt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:18 schreef super-mario het volgende:
owja hier de originele grote van DE heitinga foto inc. handtekening altijd leuk voor op je achtergrond:
http://s26.photobucket.com/albums/c109/puntajax/ajax%20spelers/?action=view¤t=GesigneerdefotovanHeitinga.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch2
quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Alleen jammer dat zij dan wel in kerkrade winnen.
true, wel mooi dat harry scoorde, de heldquote:Op maandag 30 oktober 2006 09:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Alleen jammer dat zij dan wel in kerkrade winnen.
Volgens mij niet. Heb ze afgelopen woensdag iig niet gezien.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Zijn er op noord 1e ring eigenlijk ook roltrappen?
Of is dat alleen maar naar de 2e ring?
Ik zit al ruim 2 maanden te wachten op m'n SupCC.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:45 schreef S-Two het volgende:
Zijn we weer aangekomen bij het foto's posten, dan is het topic nog sneller vol.
Anyway, donderdag maar weer ff naar Ajax. Ik zie net trouwens dat de kaartverkoop voor Praag-uit 1 per cc is. Waarom heb ik verdomme nog nooit zo'n ding aangeschaft.
Als je geen EU uitkaart hebt kun je het vergetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:48 schreef rompompom het volgende:
Is er al wat meer bekend betreffende de wedstrijd tegen Zulte-Waregem? Dingen als start kaartverkoop, en het aantal kaarten enzo.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:01 schreef the_hunter het volgende:
Ik heb EU+ dus ik ben zeker van mijn kaartje![]()
Dan regel ik wel wat met een Belgische collegaquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:01 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Als je geen EU uitkaart hebt kun je het vergeten
Ik heb EU+ dus ik ben zeker van mijn kaartje![]()
Nou Heatwave, heb je je videorecorder al klaarstaan?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:47 schreef Kang-He het volgende:
Rosales vanavond bij Holland Sport over Maradona.
Inderdaad. Ik weet nog niet of ik ga als we een combi krijgen. Maar ik ga er vanuit dat Ajax zijn poot stijf houdt en er alles aan doet om ons met vrij vervoer richting België te laten gaan.quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
Start van kaartverkoop en aantal kaarten voor ZW-uit vind ik minder belangrijk dan de vraag of we er met een combi heen moeten of niet.
En uitgaan in Praag is aan te radenquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:40 schreef -Wolf- het volgende:
In Tsjechie zijn de prijzen van Sparta Praha - AFC AJAX al bekend:
http://sparta.perfectnet.cz/t_php/aktualni_arena.php?jazyk=1&soubor=3c7906cb68fbf03be6c5d5aa79c82f55&mrs=#
Wedstrijd begint al om 18:30 (!) Kun je daarna dus nog ruimschoots uitgaan..
Het gaan echt drie superdagen worden in Praagquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:09 schreef stefmans het volgende:
[..]
En uitgaan in Praag is aan te raden![]()
Er stond ook 'enzo'!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
Start van kaartverkoop en aantal kaarten voor ZW-uit vind ik minder belangrijk dan de vraag of we er met een combi heen moeten of niet.
Het gaat hier om een eventuele alcoholvrije combi, pannnekoek!quote:
quote:Henk ten Cate heeft Ajax niet alleen aan het voetballen gekregen, de Amsterdamse club presteert ook. In de laatste tien jaar was er slechts één seizoen waarin de Ajacieden beter aan de competitie begonnen dan het huidige.
Van de eerste tien wedstrijden in deze competitie won Ajax er negen. Alleen bij Roda JC liep de ploeg van Ten Cate tegen een nederlaag aan. Het was het enige puntverlies tot nu toe. Met een eerste plaats in de Eredivisie als beloning.
Alleen in het seizoen 1997/98 startte Ajax beter. Onder leiding van de toenmalige coach Morten Olsen pakten de Amsterdammers dertig punten in de eerste tien partijen. Sterker, de eerste elf competitieduels eindigden in een zege.
In de laatste tien seizoenen vond Ajax zichzelf na tien duels vijf keer eerder terug op de eerste plaats van de Eredivisie. Uiteindelijk leverde dat de Ajacieden drie kampioenschappen op.
Overigens slaagde alleen PSV er in de laatste tien jaar in om beter te beginnen dan het huidige Ajax. In het seizoen 1999/2000 pakten coach Erik Gerets en zijn spelers 28 punten in de eerste tien wedstrijden.
Daarom vind ik DAT dus juist zo zonde, toch min of meer een mislukt seizoen terwijl we een hele aardige selectie hebben die goed kan spelen...quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:59 schreef -Wolf- het volgende:
Behoudens de tragische uitschakeling tegen Kopenhagen gaat er niet zo heel veel mis dit seizoen.
Feyenoord ligt er dan toch al lang uit, die komen we toch niet tegen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:03 schreef -Wolf- het volgende:
Als we bij de laatste 4 van de UEFA cup komen, kan ik er nog mee leven. Anders vind ik het gewoon prut, want UEFA cup doet me toch vrij weinig. Die wedstrijdjes zijn voor mij allemaal op zichzelfstaande 'leuke' uitjes, maar tellen voor mij niet erg zwaar mee.
1 ding waar ik wel heel erg op hoop is een ontmoeting met feyenoord in de UEFA cup..
quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:59 schreef -Wolf- het volgende:
Mijn vriendin weigert dus pertinent om naar Austria Wien te gaan. Gemene sloerie!. Maar goed, je doet er vrij weinig aan...
Ja, dat zou het nog wel redelijk goed makenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Het is kut, maar ik ben er inmiddels wel overheen. De CL winnen we toch niet, dus of we nu uitgeschakeld worden in de voorronde of in de kwartfinale, boeit me niet. Als we straks de UEFA Cup winnen, kan niemand die nederlaag tegen FCK iets schelen.
Dat zit er dik in ja.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:07 schreef stefmans het volgende:
[..]
Feyenoord ligt er dan toch al lang uit, die komen we toch niet tegen.![]()
Een mislukt seizoenquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom vind ik DAT dus juist zo zonde, toch min of meer een mislukt seizoen terwijl we een hele aardige selectie hebben die goed kan spelen...
Toch is het natuurlijk financieel gezien een flinke aderlating voor AJAXquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Het is kut, maar ik ben er inmiddels wel overheen. De CL winnen we toch niet, dus of we nu uitgeschakeld worden in de voorronde of in de kwartfinale, boeit me niet. Als we straks de UEFA Cup winnen, kan niemand die nederlaag tegen FCK iets schelen.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:06 schreef M0NTANA het volgende:
Min of meer, poffertjesporumquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een mislukt seizoenPannekoek.
Kampioen worden en de beker winnen plus minimaal kwartfinale UEFA Cup will do for me hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |