wil ik dat wel zien ????????quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gaat ie in zijn boxer straks het zwembad in, wat gevuld is met geile vrouwen....![]()
ja ze heeft er al 3 op volgens mij , dus de klok tikt alweer bij drquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia kijkt alweer verlangend naar Tijn....
Ik had Micheline wel eens dronken willen zien, zonder Semih.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef Capaja het volgende:
ik zou sem wel eens dronken willen zien zonder micheline
ben ik best benieuwd naar
Gaat goed komen.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja ze heeft er al 3 op volgens mij , dus de klok tikt alweer bij dr
kloppende clit zeker.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef Nostalgist het volgende:
Marcia kijkt alweer verlangend naar Tijn....
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:06 schreef Kinga het volgende:
Dit vind ik nou een lekker nummer.
ja dat liever inderdaadquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik had Micheline wel eens dronken willen zien, zonder Semih.
waarom zou hij dat doen ?quote:Ik denk dat Semih nog eerder op de deur van BB bonst, als Rob of Barry.![]()
Vergeet Floris nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef T-lex het volgende:
[..]
kloppende clit zeker.....![]()
Denk dat Eggbert ook wel vol spanning achter de PC zit....![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:08 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja dat liever inderdaad
[..]
waarom zou hij dat doen ?
of bedoel je als mich er nog in zou zitten en hij niet meer ?
Is ie vastgeplakt dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:10 schreef Nostalgist het volgende:
De drank is tactisch op een tafel gezet..... Kunnen ze hem niet meenemen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |