Ik zing: Kijk daar heb je....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef Inq. het volgende:
Loop ik naar de keuken..betrap ik mezelf erop dat ik zelfs dat kutlied zelf loop te zingenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Waarom begint dat megabizartoffe superfeest niet?!
Dat betekent dus dat ze haar in het echt lelijker vindenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:19 schreef Morwen het volgende:
Marlies fotogeniekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat zei rik ja..quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:19 schreef Morwen het volgende:
Marlies fotogeniekom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is dan ook 't enige positieve aan haar.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:19 schreef Morwen het volgende:
ik accepteer de cookies.
Het liefst na Peking Expres, maar mag nu ook. Volg ik het wel dubbelquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:21 schreef sade42 het volgende:
alle bewoners zender checken en dan nu naar de lounge toeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlow doet het op 3 streams.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:24 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, met één stream is er verder weinig keusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Garnier low quality heeft er 4 ! (Zie Jank.....)quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:24 schreef Wickedangel het volgende:
Nou ja, met één stream is er verder weinig keusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop