Jaaaaaaaa, maar het vervelende is dat Mo dan weer heel zielig gaat doen en vervolgens gaat Tijn er weer achteraanquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef schatje het volgende:
Ik hoop ergens dat Marlies straks een beetje gaat aanpappen met Tijn zodat Monique pissig wordt.
Jeroen en Marcia in één bed. Die meid is immers zo geil als boter als ze dronken is.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef Bartoli het volgende:
ik hoop dat er een paar dronken worden, wordt het leuk
Ja en allemaal te laf om wat te zeggen, het is alleen maar ja echt, ja precies, ja echt ,zeker,quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef arneaux het volgende:
En heel deze kutsfeer is alleen maar omdat ze elkaar niets maar dan ook helemaal niets gunnen daar.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:07 schreef schatje het volgende:
Ik hoop ergens dat Marlies straks een beetje gaat aanpappen met Tijn zodat Monique pissig wordt.
Hij hangt vandaag best veel om d'r heen, dus wie weet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gewoon vet uit haar dak gaan met Tijn, zodat hij weet wat hij gemist heeft.....
![]()
Rik kan eindelijk weer eens hélemaal los gaan !!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:10 schreef Day het volgende:
Waarom is Rik in godesnaam zo hyper!
Alléén al om het hoofd van Mo zou het priceless zijn.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:11 schreef Day het volgende:
[..]
Hij hangt vandaag best veel om d'r heen, dus wie weet.
Houden zo!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef sade42 het volgende:
waar is Monique nu dan zie haar nergens meer
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:15 schreef pullup het volgende:
Dat enge centenbakje zoekt Mo weer op
Ik dus ook, maar dan wel het origineel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef Inq. het volgende:
Loop ik naar de keuken..betrap ik mezelf erop dat ik zelfs dat kutlied zelf loop te zingen![]()
Waarom begint dat megabizartoffe superfeest niet?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |