hap hapquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:09 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Doe aub even niet zo sneu, dat jij spotten niet leuk vind, hoef je anderen niet meteen naar beneden te halen
Alsof jij zo perfect bent
Raaaaaaaaajt ik spot kei veul man Minstens 1 trein in de twee maandenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
Fles spot genoeg, tenminste als ik even bekijk wat er allemaal op OHIH staat. Dus vind ik dat ie niet moet zeuren
Zegt iemand die over elk blaadje op de rails iets te melden heeftquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Raaaaaaaaajt ik spot kei veul man Minstens 1 trein in de twee maanden
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk een website waar duizenden sociaal gehandicapten iedere trein inkloppen die ze zien rijden.
Om een reden. Of zo.
Ach, sommige onwetenden noemen het spammen, nou heet het weer spotten... Ik post gewoon veel, ja. Da's allesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
Zegt iemand die over elk blaadje op de rails iets te melden heeft
Sorryquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hap hap
Doe niet zo serieus man, dit is Fok! hoor
Behoor jij tot de OHIH-doelgroep?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, sommige onwetenden noemen het spammen, nou heet het weer spotten... Ik post gewoon veel, ja. Da's alles
Hij vindt van niet maar staat ondertussen wel als op 1 na hoogste posterquote:
Wat is eigenlijk precies de OHIH-doelgroep? Rijdend personeel van NS toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Hij vindt van niet maar staat ondertussen wel als op 1 na hoogste poster
Nah, er zijn wel een aantal daarvan op het forum, maar er zitten ook ProRailers, NedTrainers en voor de rest een hele hoop enthousiaste spoorliefhebbersquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk precies de OHIH-doelgroep? Rijdend personeel van NS toch?
Net alsof dat wat met elkaar te maken heeftquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:57 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Hij vindt van niet maar staat ondertussen wel als op 1 na hoogste poster
Alles wat verstokt ex-NS is dus!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Nah, er zijn wel een aantal daarvan op het forum, maar er zitten ook ProRailers, NedTrainers en voor de rest een hele hoop enthousiaste spoorliefhebbers
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb wel een grote snavel, en soms snijdt het nog wel houdt ook
Er zitten ook prorailersquote:
ProRail is verstokt ex-NS. Echt waar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zitten ook prorailers
ZELFS prorailers die er voor uit durven komen dat ze prorailer zijn
the horror
Ook goedquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
ProRail is verstokt ex-NS. Echt waar.
Ik had er bijna gewerkt...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook goed
Prorail is iig Kut met Peren
Idd . Vandaag Arnhem - Utrecht, intercity van 9:08 had +5, dus wat doet Prorail die roostert de stoptrein van 9:12 er voor. Dus dan denk je ok, vreemd, laat de stoptrein 2 min wachten en de Intercity eerst .quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook goed
Prorail is iig Kut met Peren
en dat wil zoveel % van de treinen op tijd houden?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:39 schreef Brembo het volgende:
[..]
Idd . Vandaag Arnhem - Utrecht, intercity van 9:08 had +5, dus wat doet Prorail die roostert de stoptrein van 9:12 er voor. Dus dan denk je ok, vreemd, laat de stoptrein 2 min wachten en de Intercity eerst .
Dan rijd ie ongeveer met +10 weg, kom je net voor Ede-W tot stilstand, omdat de stoptrein er voor zit . Mevrouw NS begint al door de intercom te blerren, dat we na Ede-W op volledige snelheid door kunnen naar Utrecht . De stoptrein is voor onze trein geroosterd...
Inhaalspoor 1 bij Wolfheze is al niet gelukt, nu inhaalspoor 2 bij Ede-W, nee denkt prorail, de stoptrein is mooi op tijd die gaat voor...
Dus ok, dan rij je ongeveer met +15 weg uit Ede-W door naar Utrecht... Beetje sukkelen onderweg, mevrouw NS doet weer vrolijk op de intercom en begint over dat de stoptrein wel bij Driebergen-Zeist wordt gepaseerd . Driebergen-Zeist, geen DD-AR te bekennen...
Uiteindelijk tot Utrecht Centraal achter de Stoptrein gezeten en daar achter de Sneltrein en waarschijnlijk daar achter nog is een Intercity. Ondertussen was de vertraging wel opgelopen tot +30 ... Maar ik kreeg wel excuses voor het ongemak .
Echt jonge, zodra ze daar ook maar DENKEN dat ze gaan denken, gaat het mis.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 22:39 schreef Brembo het volgende:
nee denkt prorail, de stoptrein is mooi op tijd die gaat voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |