Daag eens uit dan... ... ...quote:
Je bent gewoon te laf om tegen de grote SW te spelenquote:Op woensdag 1 november 2006 20:54 schreef twi het volgende:
Het lot wil niet dat wij met elkaar spelen, SW. Een IV heeft net een uitdaging geaccepteerd(
). Volgende week stuur ik je er wel direct eentje
quote:Op woensdag 1 november 2006 21:03 schreef twi het volgende:
Jaja, door die opmerking schrijf ik het in m'n agenda: over 2 weken SW-slachttijd
Kosten waren 407kquote:Alessandro Patella (8632516)
31 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een gemeen persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft uitmuntend ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Italia
Total Skill Index (TSI): 5 910
Loon: 3 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Rompeparaguas
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: redelijk Spelhervatting: goed
Geregeld...quote:Op woensdag 1 november 2006 22:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
wij kunnen wel een potje doen anders..
Ik zie in je fotoboek dat je ook darts speeltquote:Op woensdag 1 november 2006 20:11 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik wil graag tegen je oefenen maar je zult net 1k aan de wedstrijd verdienen, denk niet dat je daar op zit te w88
dartstopicquote:Op donderdag 2 november 2006 00:19 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik zie in je fotoboek dat je ook darts speelt![]()
Hij is zelf nooit zo erg taktisch bezig; speelt altijd dezelfde opstelling (3-4-3) en als hij een spits naar de vleugel gooit is het de rechterkant. Laatste tijd heeft hij geen friendlies gespeeld, dus wat-ie traint weet ik niet. Thuis haalt hij een slecht (laag) middenveld, ik moet slecht (goed) kunnen halen. Daarnaast gooi ik zelf een spits naar de vleugel (links) waardoor die goed (heel hoog) zou worden.quote:Middenveld: waardeloos (heel hoog)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: goed (heel hoog)
Linkerverdediging: slecht (laag)
Rechteraanval: goed (heel hoog)
Centrale aanval: matig (heel hoog)
Linkeraanval: matig (heel hoog)
Vleugelspel is handig gezien zijn CD stat. Zet je beste winger op rechts, daar is zijn verdediging het zwakst.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:12 schreef rompompom het volgende:
Moet ik tegen deze tegenstander (770270) vleugelspel spelen?
[..]
Hij is zelf nooit zo erg taktisch bezig; speelt altijd dezelfde opstelling (3-4-3) en als hij een spits naar de vleugel gooit is het de rechterkant. Laatste tijd heeft hij geen friendlies gespeeld, dus wat-ie traint weet ik niet. Thuis haalt hij een slecht (laag) middenveld, ik moet slecht (goed) kunnen halen. Daarnaast gooi ik zelf een spits naar de vleugel (links) waardoor die goed (heel hoog) zou worden.
Any thoughts?
Kreeg ik dit in m'n inbox:quote:30-10-2006 7 punten los!
Brouwhuis heeft gisteren met 1-2 gewonnen bij DeAaiers dankzij doelpunten van Thorben Sundrup en Ferrando Basabilvaso.
Nummer 2 FC Machandro verloor verrassend van de nummer 3 Kano United. Kano wist met heel laf countervoetbal met 1-2 te winnen.
Volgende week is Kano United onze tegenstander, winnen we deze wedstrijd dan zijn we kampioen!
Hij verdenkt mij dus van afspraken maken terwijl ik met m'n A-team speelde en idd PIC want ik was gewoon kansloos.quote:Sent 2006-11-02 08:09:00
From kanoos
Subject laf countervoetbal 1
Wat is daar mis mee in een zware uitwedstrijd, terwijl ik weet dat ik tegen een betere tegenstander voetbal (die uit div 6 komt). Beter dan dat smerige spelletje van een week eerder van jou. De nr 1 tegen de nr 2 en dan een ander zwak team opstellen en de spelers doen het rustig aan instellen, en dan op je klote krijgen. Is natuurlijk veel laffer en gemener t.o.v. de andere teams in de poule. Heb je geen trots dan om ongeslagen te blijven, of was het afgesproken met de nr 2
Maar het maakt mij niet uit hoor want ik ben er nog niet aan toe om te promoveren naar div. 6. Dat weerhoud me er nu niet van dat er dus een week eerder een veel smeriger (afgesprokem) wedstrijd is gevoetbald. Nou stel zondag maar lekker je sterkste team op, ik ben klaar om eerlijk te verliezen met 6-2. Suc6 zondag en volgend jaar niet degraderen uit 6 he, sportgroetjes kano united
Dank.quote:Op donderdag 2 november 2006 11:53 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Vleugelspel is handig gezien zijn CD stat. Zet je beste winger op rechts, daar is zijn verdediging het zwakst.
Wat een huiliequote:Op donderdag 2 november 2006 14:18 schreef Ruudt het volgende:
Een competitiegenoot voelt zich aangevallen..
Mijn persbericht:
[..]
Kreeg ik dit in m'n inbox:
[..]
Hij verdenkt mij dus van afspraken maken terwijl ik met m'n A-team speelde en idd PIC want ik was gewoon kansloos.
iddquote:
Die heb ik lekker alquote:Op donderdag 2 november 2006 16:56 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
idd
sommige mensen nemen hattrick veel te serieus![]()
net terug uit Taiwan (thx voor de verduidelijking scudraket en yankee) en volgende week naar costa rica
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |