Wat een drama weer, oh oh oh oh.... Wordt nu toch godverdomme eens een keer tijd dat de heren Hoogma en Smit de ogen open doen of niet.. Wat ben ik ziek van het hele heracles gebeuren.. en ik mag die site HAFC ook niet meer lezen.. met hun "volgende week gewoon 3 pnt", flikker toch op man..
We hebben gewoon niet genoeg kwaliteit en van onze werklust moeten we het dit jaar ook niet hebben, itt vorig jaar... Man man man wat ben ik er ziek van.. Ik ga ook niet heen tegen Willem II. Fuck it.
Jan Smit:" Nee Heracles heeft geen versterking nodig"... Muhahaha... Dat geloof je toch niet!? "We gaan in de winterstop op zoek naar een balvaste spits"... Komen ze aanzetten met een Gluscevic, rechtstreeks uit het Eugeria! Hoezo "bottom of the barrel"!? En wat doet Den Haag? Die halen gewoon Hoogendorp... man o man... mijn vader gaat minstens 2-3 keer in de week naar de training toe en die heeft nu zelfs al zoiets van, hoe dikker ze verliezen hoe beter.. En als het nou een week of 2-3 slecht ging,kan ik ook nog wel zeggen, komt wel weer goed, maar dit is gewoon niet normaal meer.
En dan meneer Brood met zn eeuwig wisselende opstellingen. Wat was gister zn tactiek tegen Heerenveen? Weer vasthouden aan de 4-3-3, terwijl je met 2 geblesseerde spitsen zit. Ga dan 4-4-2 voetballen met Quansah en Biseswar ofzo! Waarom Biseswar op de bank zat voor Hocher snapt toch niemand wat van? Die Hocher komt nog geen pion voorbij met z'n standaard acties de elke keer en Biseswar is altijd goed voor meer gevaar als de immer falende Hocher.. Exact hetzelfde verhaal gaat Daelemans... maar daar wil ik al helemaal niet over beginnen..
Of ben ik nou de enige die het zo ziet....
Oh ik kan nog zoveel frustraties er uit gooien... maar dan verslijt ik mn toetsenbord.
[ Bericht 58% gewijzigd door Vince22 op 27-01-2007 09:19:23 ]
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo!
http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso