abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:49:18 #176
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_45440207
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 10:35 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Dat krijg je bij FF Uiteraard NIET voor elkaar... Misschien dat je wel wat kunt als je ook Thunderbird (de mozilla-variant van outlook) gaat gebruiken. Of zoek eens op die add-ons site of er misschien een plugin voor is!
hmm dat vind ik dan wel slecht van FF dat die optie er niet inzit,, ja ik had al op die site gezocht en iets geinstalleerd van wat ik dacht dat dat het was maar nog steeds niet, ik installeer vanalles maar het werkt allemaal voor geen meter, zo krijg je wel flink veel rotzooi op je computer ja.., tis dat IE fokking irritant doet als je er teveel van hebt geopend of dat ie gewoon na een tijdje gaat kloten met errors enzo anders had ik gewoon die gehouden.. ik vind het ook irri dat FF iedere keer over een geheel scherm opend als je een nieuwe aanklikt of als je op een link klikt zodat je die PERSEE moet verkleinen wil je weer een nieuwe aanklikken maja, tot nu toe nog geen errors gehad zoals bij IE na een tijdje
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:56:31 #177
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_45440519
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

ik vind het ook irri dat FF iedere keer over een geheel scherm opend als je een nieuwe aanklikt of als je op een link klikt zodat je die PERSEE moet verkleinen wil je weer een nieuwe aanklikken maja, tot nu toe nog geen errors gehad zoals bij IE na een tijdje
Als je je aanwent om met je scrollwiel op de links te klikken opent hij ze netjes in tabs, en kan je dus tijdens het openen van die pagina's gewoon verder surfen... Tevens kan je FF zo instellen dat hij alle nieuw vensters ook in een tab opent, Tools->Options->Tabs en dan de eerste optie.
In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:57:04 #178
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45440667
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:49 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

hmm dat vind ik dan wel slecht van FF dat die optie er niet inzit,, ja ik had al op die site gezocht en iets geinstalleerd van wat ik dacht dat dat het was maar nog steeds niet, ik installeer vanalles maar het werkt allemaal voor geen meter, zo krijg je wel flink veel rotzooi op je computer ja..,
Gelukkig is extenties installeren of de-installeren een fluitje van een cent met FF!
en sja je kunt moeilijk verwachten dat ze een snelkoppeling naar het programma van de concurrent inbouwen he
Zoals gezegd, dik kans dat als je TB installeert dat je dan automatisch een knop krijgt ofzo.
quote:
tis dat IE fokking irritant doet als je er teveel van hebt geopend of dat ie gewoon na een tijdje gaat kloten met errors enzo anders had ik gewoon die gehouden.. ik vind het ook irri dat FF iedere keer over een geheel scherm opend als je een nieuwe aanklikt of als je op een link klikt zodat je die PERSEE moet verkleinen wil je weer een nieuwe aanklikken maja, tot nu toe nog geen errors gehad zoals bij IE na een tijdje
staat de optie "links openen in een nieuw tabblad" al aan? dan heb je helemáál geen gezeik meer met verschillende vensters!

overigens onthoud FF de grootte van het venster dat als laatste open stond, dus een nieuw venster krijgt diezelfde maat. Als je je actieve FF venster dus "maximaal" hebt staan, zullen nieuwe vensters ook maximaal openen.
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:36:47 #180
154399 Frederiqueske
pi_45441879
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:01 schreef mcDavid het volgende:

[..]

Gelukkig is extenties installeren of de-installeren een fluitje van een cent met FF!
en sja je kunt moeilijk verwachten dat ze een snelkoppeling naar het programma van de concurrent inbouwen he
Zoals gezegd, dik kans dat als je TB installeert dat je dan automatisch een knop krijgt ofzo.
[..]

staat de optie "links openen in een nieuw tabblad" al aan? dan heb je helemáál geen gezeik meer met verschillende vensters!

overigens onthoud FF de grootte van het venster dat als laatste open stond, dus een nieuw venster krijgt diezelfde maat. Als je je actieve FF venster dus "maximaal" hebt staan, zullen nieuwe vensters ook maximaal openen.
ja DAT is dus irri, bij ie is dat weer niet en dat is wel fijn. zo kan je gewoon de 1ste pagina maximaal hebben en de rest opend dan lekker klein, dat is fijn. Tabbladen vind ik nou net NIKS, ik ben zo gewend om gelijk rechtsboven te klikken om een site weg te klikken en dan zou je gelijk alles wegklikken. voor de rest wel tevreden over ff alleen hadden ze meer dingen over moeten nemen gewoon, dat is wel een beetje jammer hieraan.
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:41:23 #181
154399 Frederiqueske
pi_45442062
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:56 schreef whoops het volgende:

[..]

Als je je aanwent om met je scrollwiel op de links te klikken opent hij ze netjes in tabs, en kan je dus tijdens het openen van die pagina's gewoon verder surfen... Tevens kan je FF zo instellen dat hij alle nieuw vensters ook in een tab opent, Tools->Options->Tabs en dan de eerste optie.
Nee die TABS wil ik nou net niet, ik vind elke page in een nieuw venster nou net zo fijn, maar als ik dat bij IE doe dan gaat ie op een gegeven moment irriteren door de menubalk niet meer te laten zien enzo en dan werkt de rechtermuistoets ineens niet meer kan je niets meer opslaan van die sites of je moet PERSEE alle sites weer afsluiten en opnieuw openen en vaak ook nog eens heel de computer opnieuw opstarten, echt ZO IRRITANT en soms is dat na een hele lange tijd maar soms ook gewoon na 20 minuten, en ik schijt zo van die errors dat ik het echt BEU was en FF installeerde. en na wat irritantheden werkt ff nu wel redelijk, nog niet helemaal naar mijn zin maar de ergenis is iig weg whehe
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:43:40 #182
154399 Frederiqueske
pi_45442146
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:57 schreef gateway het volgende:
email in welk balkje?
Nou bij IE kan je gewoon bovenin de browser op zo'n envelopje klikken en dan opent outlook zich, maar die mogenlijkheid zit niet in FF en dat is wel jammer omdat ze weer zo EIGENWIJS zijn dat het van de concurrent is.... als die pino's nou eens zouden gaan samenwerken zouden we een perfecte browser krijgen waarschijnlijk.. maar nee die sukkels willen elkaar alleen maar dwars zitten...
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:45:22 #183
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_45442211
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:41 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

Nee die TABS wil ik nou net niet, ik vind elke page in een nieuw venster nou net zo fijn, maar als ik dat bij IE doe dan gaat ie op een gegeven moment irriteren door de menubalk niet meer te laten zien enzo en dan werkt de rechtermuistoets ineens niet meer kan je niets meer opslaan van die sites of je moet PERSEE alle sites weer afsluiten en opnieuw openen en vaak ook nog eens heel de computer opnieuw opstarten, echt ZO IRRITANT en soms is dat na een hele lange tijd maar soms ook gewoon na 20 minuten, en ik schijt zo van die errors dat ik het echt BEU was en FF installeerde. en na wat irritantheden werkt ff nu wel redelijk, nog niet helemaal naar mijn zin maar de ergenis is iig weg whehe
Je moet er gewoon aan wennen. Na een tijdje flink FireFox gebruiken wen je eraan en wil je niet meer zonder
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  woensdag 17 januari 2007 @ 16:52:27 #184
154399 Frederiqueske
pi_45442526
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:45 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Je moet er gewoon aan wennen. Na een tijdje flink FireFox gebruiken wen je eraan en wil je niet meer zonder
echt niet, dat is bij xp ook dat beneden in die balk alles in 1 tab verschijnt, ik wil niet op zo'n tabje klikken ik vind da zwaar irritant, het bespaart ruimte ja, maar als je perongeluk rechtsboven klik ben je wel alles kwijt ineens en kan je weer opnieuw gaan openen, mnah, tabbladen vind ik niet fijn. Gewoon lekker voor alles een nieuw scherm
pi_45443520
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:52 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

echt niet, dat is bij xp ook dat beneden in die balk alles in 1 tab verschijnt, ik wil niet op zo'n tabje klikken ik vind da zwaar irritant, het bespaart ruimte ja, maar als je perongeluk rechtsboven klik ben je wel alles kwijt ineens en kan je weer opnieuw gaan openen, mnah, tabbladen vind ik niet fijn. Gewoon lekker voor alles een nieuw scherm
Nee dat heb ik ook uitstaan idd!
Maar tabbed browsing is echt super relaxt! En als je nog moet wennen, kun je FF zo instellen dat je een waarschuwing krijgt als je op het grote kruisje klikt. Of dat'ie automatisch je openstaande tabs weer opent als je opnieuw opstart (wat zéér relaxt is! )

Verder, over de eigenwijsheid: Het is IE die zich niet aan de algemene standaarden houdt voor webbrowsers. Niet FF.

Overigens, je kunt ook de werkbalk bovenin geheel naar je eigen smaak aanpassen: klik met rechts ergens op de werkbalk, en kies "aanpassen". Kun je precies aangeven welke knoppen je wel en niet wilt, waar je ze wilt, en in welke stijl!
  woensdag 17 januari 2007 @ 17:50:26 #186
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45444617
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:43 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

Nou bij IE kan je gewoon bovenin de browser op zo'n envelopje klikken en dan opent outlook zich, maar die mogenlijkheid zit niet in FF en dat is wel jammer omdat ze weer zo EIGENWIJS zijn dat het van de concurrent is.... als die pino's nou eens zouden gaan samenwerken zouden we een perfecte browser krijgen waarschijnlijk.. maar nee die sukkels willen elkaar alleen maar dwars zitten...
waarom zet je oulook dan niet naast je START knop in de balk? heb ik ook, en werkt net zo makkelijk

wel raar dat je die balk bij FF niet aan kan passen.... zou wel handig zijn...
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:42:44 #187
154399 Frederiqueske
pi_45446021
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:50 schreef gateway het volgende:

[..]

waarom zet je oulook dan niet naast je START knop in de balk? heb ik ook, en werkt net zo makkelijk

wel raar dat je die balk bij FF niet aan kan passen.... zou wel handig zijn...
oh ja goed idee gelukt hoe krijg ik FF daar ook te staan??? ik had er ineens alles van mijn bureaublad op staan behalve ff .....
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:51:51 #188
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45446321
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:42 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

oh ja goed idee gelukt hoe krijg ik FF daar ook te staan??? ik had er ineens alles van mijn bureaublad op staan behalve ff .....
als het balkje te lang wordt dan staan de onder de >> als je daarop klikt komt er een lijstje nar boven gescrollt. En FF staat daar waarschijnlijk in, en anders kan je hem er van het buroblad zo inslepen
  woensdag 17 januari 2007 @ 18:57:30 #189
154399 Frederiqueske
pi_45446520
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:51 schreef gateway het volgende:

[..]

als het balkje te lang wordt dan staan de onder de >> als je daarop klikt komt er een lijstje nar boven gescrollt. En FF staat daar waarschijnlijk in, en anders kan je hem er van het buroblad zo inslepen
ik kan hem wel in het start menu slepen maar NIET in die balk onder in beeld..
  woensdag 17 januari 2007 @ 19:35:18 #190
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45447857
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:57 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

ik kan hem wel in het start menu slepen maar NIET in die balk onder in beeld..
raar, ik kan dat wel!

Ik bedoel dus de balk naast je START knop he!! dat korte stukkie ernaast
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:33:16 #191
154399 Frederiqueske
pi_45452080
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 19:35 schreef gateway het volgende:

[..]

raar, ik kan dat wel!

Ik bedoel dus de balk naast je START knop he!! dat korte stukkie ernaast
ooh ok hahaha ja ik deed gewoon ergens midden in die balk nu staat het er wel
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:45:49 #192
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45452556
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:33 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

ooh ok hahaha ja ik deed gewoon ergens midden in die balk nu staat het er wel
keej dan!
  donderdag 18 januari 2007 @ 09:50:27 #193
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_45462718
Ey gasten;

FireFox hiero.
Mijn PC liep daarnet vast, terwijl FireFox nog aanstond. Eenmaal opgestart en door de BSOD gelopen te zijn, zit ik nu weer in FireFox, maar alles is gereset, startpagina (nu weer Fok!).
Maar mijn Bladwijzers zijn dus ook spoorloos verdwenen, Kan ik ze weer terughalen ofzo?
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:51:00 #194
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45466054
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 09:50 schreef MrManiak het volgende:
Ey gasten;

FireFox hiero.
Mijn PC liep daarnet vast, terwijl FireFox nog aanstond. Eenmaal opgestart en door de BSOD gelopen te zijn, zit ik nu weer in FireFox, maar alles is gereset, startpagina (nu weer Fok!).
Maar mijn Bladwijzers zijn dus ook spoorloos verdwenen, Kan ik ze weer terughalen ofzo?
ja volgen mij wel........ had iets met profielen te maken in firefox........... volgens mij is dat nog in dit deel besproken...
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:03:39 #195
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45466472
quote:
Op zaterdag 8 juli 2006 15:22 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

bedoel je niet:
C:Documents and SettingsnaamlApplication DataMozillaFirefoxProfilesmap
daar staan je profielen.......

maar dit is jouw probleem:
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 01:27 schreef brainster het volgende:
Hey, ik heb het volgende al 2 keer meegemaakt:

De pc start spontaan opnieuw op, en als ik firefox open zijn al mijn bookmarks weg.
Ook kan ik geen zoekmachines toevoegen.

Iemand advies?
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:51 schreef tsjsieb het volgende:

Waarschijnlijk is er hierdoor per ongeluk een ander profiel aangemaakt,
ga naar het startmenu, klik op uitvoeren en voor daar uit: firefox-p
Dan wordt de profile-manager opgestart. Wanneer daar meerdere profielen staan, moet je daar een andere instellen en dan kijken of dat het juiste profiel is (je oude) De andere profielen kun je dan weer verwijderen.
pi_45697047
Kan ik download accelarator plus ook koppelen aan Mozilla Firefox?? en wie weet hoe dat moet??
  vrijdag 26 januari 2007 @ 15:30:02 #197
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_45697674
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:11 schreef andre347 het volgende:
Kan ik download accelarator plus ook koppelen aan Mozilla Firefox?? en wie weet hoe dat moet??
Als het goed is kun je dat in de preferences van Download Accelerator Plus aangeven: http://plugindoc.mozdev.org/windows4.html#DAP

Vinkje wat hier niet actief is, kun je dan als het goed is wel aanvinken.
pi_45698069
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:30 schreef tsjsieb het volgende:

[..]

Als het goed is kun je dat in de preferences van Download Accelerator Plus aangeven: http://plugindoc.mozdev.org/windows4.html#DAP

[afbeelding]
Vinkje wat hier niet actief is, kun je dan als het goed is wel aanvinken.
keej, bedankt
  maandag 29 januari 2007 @ 19:30:29 #199
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_45800201
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:03 schreef gateway het volgende:

[..]

daar staan je profielen.......

maar dit is jouw probleem:
[..]

[..]
Yup, heb ik ook weer last van.
Start, Uitvoeren, firefox-p

Start niet..... Help
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  maandag 29 januari 2007 @ 19:36:59 #200
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_45800414
quote:
Op maandag 29 januari 2007 19:30 schreef MrManiak het volgende:

[..]

Yup, heb ik ook weer last van.
Start, Uitvoeren, firefox-p

Start niet..... Help
Heb je wel firefox afgesloten voordat je uitvoeren firefox-p doet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')