abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 januari 2007 @ 09:25:17 #151
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45307642
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 08:48 schreef Frederiqueske het volgende:
hoe kan ik dat op lossen????
dat ligt niet aan FF maar aan het feit dat WMP van MS is, en die willen zulke dingen geopend zien in hun IE..... Werkt het in IE trouwens wel?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 09:30:38 #152
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_45307683
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:25 schreef gateway het volgende:

[..]

dat ligt niet aan FF maar aan het feit dat WMP van MS is, en die willen zulke dingen geopend zien in hun IE..... Werkt het in IE trouwens wel?
in IE werkt het wel ja maar ik heb natuurlijk niet voor niets FF geinstalleerd om vervolgens IE te gaan gebruiken voor browser filmpjes of muziek.... ik wil net van die IE af omdat ie zo klote doet... geeft altijd errors, kan er bv maar 10 openen en dan gaat IE kloten, dan kan ik bv geen 11de page meer openen en moet ik eerst een andere page sluiten wil ik een nieuwe kunnen openen en dan moet ik er telkens 1 sluiten wil ik verder kunnen, ook werkt de rechtermuistoets dan niet meer en moet ik alle IE pages eerst sluiten voor ik weer verder kan, zoooooo irritant, vandaar dat ik nu FF heb geinstalleerd
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
  zaterdag 13 januari 2007 @ 09:39:07 #153
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45307732
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:30 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

in IE werkt het wel ja maar ik heb natuurlijk niet voor niets FF geinstalleerd om vervolgens IE te gaan gebruiken voor browser filmpjes of muziek.... ik wil net van die IE af omdat ie zo klote doet... geeft altijd errors, kan er bv maar 10 openen en dan gaat IE kloten, dan kan ik bv geen 11de page meer openen en moet ik eerst een andere page sluiten wil ik een nieuwe kunnen openen en dan moet ik er telkens 1 sluiten wil ik verder kunnen, ook werkt de rechtermuistoets dan niet meer en moet ik alle IE pages eerst sluiten voor ik weer verder kan, zoooooo irritant, vandaar dat ik nu FF heb geinstalleerd
dat snap ik....... Geef eens een link dan die bij jouw in FF niet opent?

11 vensters open???? pffff wat moet je ermee?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 09:49:31 #154
154399 Frederiqueske
pi_45307806
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:39 schreef gateway het volgende:

[..]

dat snap ik....... Geef eens een link dan die bij jouw in FF niet opent?

11 vensters open???? pffff wat moet je ermee?
Youtube werkt wel trouwens.

http://www.radiodigitaal.nl deze werkt dus niet en deze ook niet http://www.stemvvd.nl/index.php linksonder bij Beschuit met Rutte, daar krijg ik niets te zien en deze doen het geen van alle
http://www.stemvvd.nl/rutte_journaal.php en deze site doet het ook niet http://www.jumpstation-be(...)ndex.php?page=player

zaterdag 13 januari 2007 @ 09:53:05 #155
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45307830
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:49 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

Youtube werkt wel trouwens.

http://www.radiodigitaal.nl deze werkt dus niet en deze ook niet http://www.stemvvd.nl/index.php linksonder bij Beschuit met Rutte, daar krijg ik niets te zien en deze doen het geen van alle
http://www.stemvvd.nl/rutte_journaal.php en deze site doet het ook niet http://www.jumpstation-be(...)ndex.php?page=player

radiodigitaal doet het hier prima!

beschuit met rutte kan ik niet eens aanklikken ??? (kan zijn dat de prutsers die de site gemaakt hebben geen rekening hebben gehouden met FF users?
  zaterdag 13 januari 2007 @ 09:57:31 #156
154399 Frederiqueske
pi_45307861
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:53 schreef gateway het volgende:

[..]

radiodigitaal doet het hier prima!

beschuit met rutte kan ik niet eens aanklikken ??? (kan zijn dat de prutsers die de site gemaakt hebben geen rekening hebben gehouden met FF users?
geen idee, ik mis een plugin,, die radio digitaal krijg ik niet aan de praat,, ik snap er echt geen hol van... en van dat IE wil ik af want zodra ik die ff een tijdje open heb gaat tie kloten... dan moet ik persee opnieuw opstarten wil die weer fatsoenlijk werken, ook verdwijnen de menu woorden bovenin de browser,,,, echt zooooo irritant...
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:00:30 #157
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_45307885
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 09:57 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

geen idee, ik mis een plugin,, die radio digitaal krijg ik niet aan de praat,, ik snap er echt geen hol van... en van dat IE wil ik af want zodra ik die ff een tijdje open heb gaat tie kloten... dan moet ik persee opnieuw opstarten wil die weer fatsoenlijk werken, ook verdwijnen de menu woorden bovenin de browser,,,, echt zooooo irritant...
volgens mij heb ik niet een plugin die daarvoor zorgt?

heb IE TAB, Nederlands woordenboek en WHOOPS

En nee, ik open radiodigitaal niet in een IE tab!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 10:14:22 #158
154399 Frederiqueske
pi_45308024
nou als ik het dus goed begrijp heb ik geen ene F**k aan dat FF, ik kan geen 1 online radio beluisteren, geen 1 windowsmediaplayer filmpje in een browser kijken, op youtube na dan...., zwaar irritant dit weer
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:19:17 #159
154399 Frederiqueske
pi_45308778
Ik heb het werkend gekregen wooohoo helemaal zelf uit gezocht alleen beschuit met rutte lukt nog niet maar radio digitaal heb ik wel werkend gekregen en jump station werkt ook ik kwam op een site waar ik de oplossing vond zo nu kan ik mooi gaan Fire Foxen en muziek beluisteren alleen beschuit met Rutte moet ik nog ff op zien te lossen zo maar nu moet ik weg want ik moet straks hockeyen doei

zondag 14 januari 2007 @ 15:23:04 #160
67800 davidov
Human ^ Together
pi_45343892
Op zich ben ik behoorlijk tevreden met FF2 maar ik moet wel zeggen dat er 2 dingen zijn die ik liever zie zoals in FF1.

Ten eerste idd als je erg veel tabs open hebt dat ze gewoon steeds kleiner worden en niet een scrollbar gaan vormen. Ten tweede dat de "X'jes" om de tabbladen mee te sluiten niet op ieder tabblad staan, maar gewoon 1 centrale rechtsboven die het blad sluit waar je op dat moment naar kijkt. (Immers ik ga nu als automatisch reactie voor alles wat ik wil sluiten en dus naar kijk naar dezelfde hoek, nu moet ik als ik iets wil zoeken eerst uitvogelen welke tab ik eigenlijk gebruik...)

Beetje gezeur eigenlijk, maar gezien FF voor mij draait om gebruiksgemak vind ik het wel een kleine achteruitgang

-edit-
Dat van de close button gefixed met hulp van:
Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 11 ]

-edit2-
En dat er meer dan 10 tabbladen op de balk kunnen zonder te scrollen is ook aangepast dankzij
Mozilla Firefox / Thunderbird [ deel 12 ] Nu met FF2!

Hoera heb ik toch nog eindelijk FF2 zoals ik het wil

-edit3-
Ok nog niet helemaal....dat kut pijltjes voor dat dropdown menu waarin ik ook de tabs zie wil ik nog weghebben... echter hoe dat weg moet heb ik niet kunnen vinden

[ Bericht 11% gewijzigd door davidov op 14-01-2007 15:51:50 ]
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  zondag 14 januari 2007 @ 15:40:46 #161
154399 Frederiqueske
pi_45344409
ja dat van die tabbladen heb ik uitgezet want dat vink niks ik ben zo gewend om rechtsboven te klikken als ik een page weg klik dat dan gelijk alles weg is, dus da's niks die tabbladen maar ik heb nu niet meer dat gezeik van IE dat hij niet meer opend enzo en errors geeft en dat ik persee eerst alles moet sluiten voor ik weer een nieuwe IE kan openen pfffff pokke browser iig

zondag 14 januari 2007 @ 16:06:02 #162
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_45345355
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:40 schreef Frederiqueske het volgende:
ja dat van die tabbladen heb ik uitgezet want dat vink niks ik ben zo gewend om rechtsboven te klikken als ik een page weg klik dat dan gelijk alles weg is, dus da's niks die tabbladen maar ik heb nu niet meer dat gezeik van IE dat hij niet meer opend enzo en errors geeft en dat ik persee eerst alles moet sluiten voor ik weer een nieuwe IE kan openen pfffff pokke browser iig

Als ik met meerdere tabbladen op het kruisje klik, krijg ik een melding, of ik zeker weet dat ik 5 tabbladen wil afsluiten.

Verder is FF2
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  zondag 14 januari 2007 @ 16:08:51 #163
154399 Frederiqueske
pi_45345451
hmm kom er net achter dat java scripts niet werken met FF bij mij, hoe kan ik da goed krijgen????? als ik op onze hockeysite kom dan als je bv in het menu met je muis komt dan moet er een menu zo openen maar dat doet ie dus niet,,, weet iemand hoe ik da goed krijg????

zondag 14 januari 2007 @ 16:12:27 #164
67800 davidov
Human ^ Together
pi_45345561
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:06 schreef Mr-Sander het volgende:

[..]

Als ik met meerdere tabbladen op het kruisje klik, krijg ik een melding, of ik zeker weet dat ik 5 tabbladen wil afsluiten.

Verder is FF2
Bij je opties --> tabbladen --> Mij waarschuwen als ik meerdere tabbladen afsluit....uitvinken
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
  zondag 14 januari 2007 @ 16:13:14 #165
67800 davidov
Human ^ Together
pi_45345592
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef Frederiqueske het volgende:
hmm kom er net achter dat java scripts niet werken met FF bij mij, hoe kan ik da goed krijgen????? als ik op onze hockeysite kom dan als je bv in het menu met je muis komt dan moet er een menu zo openen maar dat doet ie dus niet,,, weet iemand hoe ik da goed krijg????

De benodigde plugin ff (her-)installeren zodat ff ook alles meekrijgt en niet alleen IE?
  zondag 14 januari 2007 @ 16:16:09 #166
154399 Frederiqueske
pi_45345705
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:13 schreef davidov het volgende:

[..]

De benodigde plugin ff (her-)installeren zodat ff ook alles meekrijgt en niet alleen IE?
en hoe en waar doe ik da????
  zondag 14 januari 2007 @ 16:20:30 #167
67800 davidov
Human ^ Together
pi_45345875
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:16 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

en hoe en waar doe ik da????
Nou ik ben geen expert... maar als je zegt dat java bij jou het in FF niet doet zou ik proberen om http://www.java.com/nl/ eens te installeren
  zondag 14 januari 2007 @ 16:34:17 #168
154399 Frederiqueske
pi_45346337
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:20 schreef davidov het volgende:

[..]

Nou ik ben geen expert... maar als je zegt dat java bij jou het in FF niet doet zou ik proberen om http://www.java.com/nl/ eens te installeren
ja ik weet niet zeker of het java is haha maar ik denk dat dus bij onze hockeysite zitten zeg maar bovenin de site van die knoppen, junioren, senioren, nieuws, etc etc en als je daar normaal met de muis overheen gaat schuift er normaal zo'n menu automatisch naar beneden, met IE doet ie dat wel maar met FF dus niet en volgens mij noemen ze dat java script toch?? maar ik zal het ff installeren en kijken wat er gebeurd
  zondag 14 januari 2007 @ 16:54:56 #169
154399 Frederiqueske
pi_45347053
ok dat is due niet het probleem merk ik, want heb nu de nieuwste java stond er en nog altijd komt het menu niet tevoorschijn

ik zal ff laten zien wat ik precies bedoel.

en

die bovenste is van FF daar opend dus geen menu zoals op die onderste foto als je er met je muis overheen gaat

[ Bericht 2% gewijzigd door Frederiqueske op 15-01-2007 07:33:50 ]
pi_45387646
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:54 schreef Frederiqueske het volgende:
ok dat is due niet het probleem merk ik, want heb nu de nieuwste java stond er en nog altijd komt het menu niet tevoorschijn

ik zal ff laten zien wat ik precies bedoel.

[afbeelding]

en

[afbeelding]

die bovenste is van FF daar opend dus geen menu zoals op die onderste foto als je er met je muis overheen gaat
staan bij: opties -> inhoud de vinkjes "javascript inschakelen" en "java inschakelen" aanstaan?

als het allemaal niet werkt: de webmaster van die site schoppen dattie niet in FF debugt en de IE-Tab extentie downloaden!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:04:33 #171
154399 Frederiqueske
pi_45412257
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:37 schreef mcDavid het volgende:

[..]

staan bij: opties -> inhoud de vinkjes "javascript inschakelen" en "java inschakelen" aanstaan?

als het allemaal niet werkt: de webmaster van die site schoppen dattie niet in FF debugt en de IE-Tab extentie downloaden!
staat allemaal aan IE-Tab extentie downloaden, waar kan ik da doen??
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:14:10 #172
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_45421323
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:04 schreef Frederiqueske het volgende:

[..]

staat allemaal aan IE-Tab extentie downloaden, waar kan ik da doen??
Google is your friend
Deze site dus
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:34:31 #173
154399 Frederiqueske
pi_45422037
JAAAAAAAAAAAAAAAA het werkt good good thanks

woensdag 17 januari 2007 @ 07:45:29 #174
154399 Frederiqueske
pi_45427731
nu ik toch nog bezig met FF2 ben normaal bij ie staat EMAIL ook in dat balkje, hoe krijg je dat bij FF ook voor elkaar want ik kan het nergens vinden, moet perse FF nu verkleinen en gewoon het icoontje openen van outlook dat op het bureaublad staat... hoe lukt me dat?? ik vind nergens iets over mail in de tabbladen
pi_45430540
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 07:45 schreef Frederiqueske het volgende:
nu ik toch nog bezig met FF2 ben normaal bij ie staat EMAIL ook in dat balkje, hoe krijg je dat bij FF ook voor elkaar want ik kan het nergens vinden, moet perse FF nu verkleinen en gewoon het icoontje openen van outlook dat op het bureaublad staat... hoe lukt me dat?? ik vind nergens iets over mail in de tabbladen
Dat krijg je bij FF Uiteraard NIET voor elkaar... Misschien dat je wel wat kunt als je ook Thunderbird (de mozilla-variant van outlook) gaat gebruiken. Of zoek eens op die add-ons site of er misschien een plugin voor is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')