abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Lieve Belg dinsdag 28 november 2006 @ 20:34:15 #126
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_43972841
Is het in Thunderbird mogelijk om de volgorde van je mailboxen aan te passen? Hier staan er nu enkele, maar ik zou de onderste (meest gebruikte) wat graag wat meer naar boven toe plaatsen. Maar ik vind het nergens. Iemand een idee?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_44025104
Ik gebruik Firefox al tijden en met veel plezier, alleen de laatste paar weken werkt Flash niet meer goed .
Als ik een site met flash bezoek, opent hij die wel, en kan ik soms ook de flash gebruiken, maar na twee of drie kliks doet hij zeker niets meer.
Ik heb Adobe Flash al een stuk of 5 keer opnieuw geinstalleerd, zonder succes.

What can I do??
pi_44067312
Help....

Mijn Flash is nog steeds stuk!

pi_44070945
Sinds ik een nieuwe pc heb en daar weer FF (2.0) op heb geïnstalleerd, kan ik niet meer inloggen bij internetbankieren van de Rabobank.
Ik kan zegmaar wel mijn rekeningnummer invullen en dan de code die mijn RandomReader geeft, maar als ik dan verder klik geeft hij aan dat de code onjuist is.
Bij IE echter, werkt het wel gewoon!
Iemand een oplossing?
pi_44083220
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 22:00 schreef Laura 2000 het volgende:
Help....

Mijn Flash is nog steeds stuk!

Geen idee!
Misschien Flash van een andere maker proberen? (macromedia)
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Sinds ik een nieuwe pc heb en daar weer FF (2.0) op heb geïnstalleerd, kan ik niet meer inloggen bij internetbankieren van de Rabobank.
Ik kan zegmaar wel mijn rekeningnummer invullen en dan de code die mijn RandomReader geeft, maar als ik dan verder klik geeft hij aan dat de code onjuist is.
Iemand een oplossing?
Ook geen idee!
Ik hoorde/las laatst wel ergens dat zowel FF2.0 als IE7 een beveiligingsrisico hebben/hadden in de automatische password manager... misschien dat het daar iets mee te maken heeft?
  zondag 3 december 2006 @ 13:06:10 #131
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_44100471
quote:
Iemand een oplossing?
wel apart..... ik had in het begin wel dat (en nog dacht ik) dat na het invoeren van de code van de random reader dat je niet op enter kan drukken zoals in IE, maar ik echt op verder moet klikken....

Verder heb ik er geen problemen mee......
pi_44128659
Als ik een plaatje van een website wil opslaan en kies voor "afbeelding opslaan als" dan lijkt het alsof FF dat ook gewoon doet, maar vervolgens staat er op de opgegeven locatie niets, ook blijft het downloads overzicht leeg. Iemand een oplossing?
pi_44128761
Die zoekbalk he, als je op een site bent die ook een search heeft, ik noem maar wat; wikipedia ofzo, dan krijg je daar zo'n groen kruisje, dan kan je daarop klikken om die zoekmachine toe te voegen. Best handig

Maar als je dan weer naar die site gaat blijft dat groene kruisje altijd komen, ondanks dat je em al toegevoegd hebt. Dit irriteert me, dus hoe stop ik dit?
pi_44128943
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:31 schreef Incolumis het volgende:

[..]

zoiets?
dies tof man, gelijk geinstalleerd
pi_44131203
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:54 schreef Repeat het volgende:
Die zoekbalk he, als je op een site bent die ook een search heeft, ik noem maar wat; wikipedia ofzo, dan krijg je daar zo'n groen kruisje, dan kan je daarop klikken om die zoekmachine toe te voegen. Best handig

Maar als je dan weer naar die site gaat blijft dat groene kruisje altijd komen, ondanks dat je em al toegevoegd hebt. Dit irriteert me, dus hoe stop ik dit?
Waarom krijg ik die kruisjes niet

Zie je die bij het zoekveld ofzo>?
pi_44131475
Wheheh ik draai nu Firefox portable op school!
pi_44131840
quote:
Op maandag 4 december 2006 14:13 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Waarom krijg ik die kruisjes niet

Zie je die bij het zoekveld ofzo>?
ja, groen, als je bv naar wikipedia ofzo surft, of vandale, noem maar op.
pi_44146946
quote:
Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
Als ik een plaatje van een website wil opslaan en kies voor "afbeelding opslaan als" dan lijkt het alsof FF dat ook gewoon doet, maar vervolgens staat er op de opgegeven locatie niets, ook blijft het downloads overzicht leeg. Iemand een oplossing?
Opgelost door downloads.rdf te verwijderen
  woensdag 6 december 2006 @ 22:38:48 #139
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_44209552
hoe kan het dat FF soms een url wil opslaan als ik er op klik ipv gewoon te openen in het scherm?
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:37:44 #140
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44974422
Ik heb ook twee vraagjes, ik was Opera gebruiker maar Opera heeft de laatste tijd steeds meer last van sites die er raar uitzien of gewoonweg niet doen, dus ik ben heel langzaam maar zeker naar FF aan het overstappen.

vraag 1: hoe kan ik voorkomen dat een pagina die ik via de bladwijzers opvraag in het bestaande tabblad wordt geopend
vraag 2: Opera heeft een ingebouwd email ding waardoor je alles in 1 programma kunt doen, nu heb ik samen met FF ook thunderbird gedownload maar ik ben het eigenlijk ontwend om een apart email programma te hebben, is er een of andere extensie die iets van een sidebar tovert zodat FF zich als Opera gedraagt mbt het email gebeuren ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_44974797
Het antwoord op vraag 1: gebruik de middelste knop van de muis/de scroll knop. Dat werkt ook voor koppelingen en links.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:49:32 #142
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44974885
dat wordt lastig op de klik functie van het wieltje heb ik nu de in en uitzoom zitten en die gebruik ik verdomde vaak.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_44975119
Je zou ff kunnen googlen of hier kunnen kijken. Het is vast te wijzigen in de about:config pagina.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:15:11 #144
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_45178296
Als ik een filmpje wil openen in Firefox gebruikt ie altijd een oude versie van WMP, terwijl ik wel gewoon versie 10 op m'n computer heb. Hoe kan ik dat oplossen?
pi_45178949
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:49 schreef Klonk het volgende:
dat wordt lastig op de klik functie van het wieltje heb ik nu de in en uitzoom zitten en die gebruik ik verdomde vaak.
Doet firefox niet automatisch omschakelen als je met de muis op een link staat dan? Zo niet: browser.tabs.opentabfor.middleclick
en anders ctrl-klikken

Een optie om bookmarks in een nieuwe tab te openen kan ik idd niet vinden in about:config... best slecht eigenlijk!
pi_45179283
quote:
Iemand een oplossing?
http://vanmelick.com/rabo/firefox/

Die al doorgelopen?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:45:38 #147
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45285544
Ha mensen,

Ik heb een probleempje met thunderbird, wel wat gezoch al naar oplossingen, maar ik kom er maar niet achter hoe het moet.
Probleem: Ik haat times new roman, en ik wil een ander font ingesteld hebben als standaard font, en niet elke keer een ander font moeten selecteren.
Kan ik dit ergens instellen?
Gewoon in die options kan ik het nergens vinden...
Signature.
pi_45287964
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:45 schreef eer-ik het volgende:

Kan ik dit ergens instellen?
Options-General-HTML options
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:47:35 #149
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_45291203
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 15:52 schreef Werewolf het volgende:

[..]

Options-General-HTML options
Ik dank u hartelijk
Signature.
  zaterdag 13 januari 2007 @ 08:48:57 #150
154399 Frederiqueske
Freekske RULES :D
pi_45307455
nou zo fijn is dat firefox nou ook weer niet, hij heeft mooi alle passwoorden enzo onthouden en mooi van ie overgenomen maar nu doet geen een media site het meer waar geluid of wat dan ook op zit, online radio's zegt tie gewoon van,,, je hebt nog geen windows media player geinstalleerd terwijl dat wel is, ook zegt tie iedere keer dat de plugins niet zijn geinstalleerd terwijl dat wel zo is.... ik kan geen online radio's meer beluisteren want zodra ik daar op klik gaat tie automatisch naar de windows media player download terwijl die allang geinstalleerd is

dat krijg ik te zien en waar ik ook klik op die site, hij gaat gelijk naar de windows site om WMP 11 te downloaden die ik allang heb geinstalleerd.... hoe kan ik dat op lossen????
Crikey! / I LOVE Koala's and Wombats :))
No money?? then no honey :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')