Geen idee!quote:Op vrijdag 1 december 2006 22:00 schreef Laura 2000 het volgende:
Help....![]()
Mijn Flash is nog steeds stuk!
![]()
Ook geen idee!quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Sinds ik een nieuwe pc heb en daar weer FF (2.0) op heb geïnstalleerd, kan ik niet meer inloggen bij internetbankieren van de Rabobank.
Ik kan zegmaar wel mijn rekeningnummer invullen en dan de code die mijn RandomReader geeft, maar als ik dan verder klik geeft hij aan dat de code onjuist is.
Bij IE echter, werkt het wel gewoon!
Iemand een oplossing?
wel apart..... ik had in het begin wel dat (en nog dacht ik) dat na het invoeren van de code van de random reader dat je niet op enter kan drukken zoals in IE, maar ik echt op verder moet klikken....quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Sinds ik een nieuwe pc heb en daar weer FF (2.0) op heb geïnstalleerd, kan ik niet meer inloggen bij internetbankieren van de Rabobank.
Ik kan zegmaar wel mijn rekeningnummer invullen en dan de code die mijn RandomReader geeft, maar als ik dan verder klik geeft hij aan dat de code onjuist is.
Iemand een oplossing?
Waarom krijg ik die kruisjes nietquote:Op maandag 4 december 2006 12:54 schreef Repeat het volgende:
Die zoekbalk he, als je op een site bent die ook een search heeft, ik noem maar wat; wikipedia ofzo, dan krijg je daar zo'n groen kruisje, dan kan je daarop klikken om die zoekmachine toe te voegen. Best handig
Maar als je dan weer naar die site gaat blijft dat groene kruisje altijd komen, ondanks dat je em al toegevoegd hebt. Dit irriteert me, dus hoe stop ik dit?
ja, groen, als je bv naar wikipedia ofzo surft, of vandale, noem maar op.quote:Op maandag 4 december 2006 14:13 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Waarom krijg ik die kruisjes niet
Zie je die bij het zoekveld ofzo>?
Opgelost door downloads.rdf te verwijderenquote:Op maandag 4 december 2006 12:51 schreef SterkStaaltje het volgende:
Als ik een plaatje van een website wil opslaan en kies voor "afbeelding opslaan als" dan lijkt het alsof FF dat ook gewoon doet, maar vervolgens staat er op de opgegeven locatie niets, ook blijft het downloads overzicht leeg. Iemand een oplossing?
Doet firefox niet automatisch omschakelen als je met de muis op een link staat dan? Zo niet: browser.tabs.opentabfor.middleclickquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:49 schreef Klonk het volgende:
dat wordt lastig op de klik functie van het wieltje heb ik nu de in en uitzoom zitten en die gebruik ik verdomde vaak.
http://vanmelick.com/rabo/firefox/quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:19 schreef Zweefvliegje het volgende:
Iemand een oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |