browser.tabs.tabClipWidthquote:Op zondag 5 november 2006 17:33 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Nee dit won't do!
Want dat is een extra handeling om overzicht te verkrijgen. Ik wil gewoon al mijn tabjes ineens in beeld
Voor de oplossing moet je even dit topic doorlezenquote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef Litso het volgende:
Wel immens klote dat Alt-S niet werkt trouwens
werkt wel, staat ergens in dit topic of in die andere over hoe dat moet, zal ff zoekenquote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef Litso het volgende:
quote:Op maandag 6 november 2006 00:02 schreef Litso het volgende:
quote:Change:
ui.key.chromeAccess to 5
ui.key.contentAccess to 4
Neem je hem toch mee op stick...quote:Op maandag 6 november 2006 11:31 schreef DarkShine het volgende:
Wat mis ik mijn FF toch op stage...
Heb geen vaste werkplek...quote:
Ik weet niet precies hoe het zit, maar er bestaat een versie die vanaf de stick werkt. Er zijn overigens meerdere programma's die het hebben. Heel handig, want je hebt altijd je eigen instellingen bij je en je hebt geen gezeur meer met policies die je verbieden het te installeren.quote:
quote:Op maandag 6 november 2006 13:02 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Je kunt hem ook van stick draaien....
Dan gaan we dat eens uitproberen. Moet ik dat alleen niet vergeten mee te nemen zoals vandaagquote:Op maandag 6 november 2006 13:02 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Hoe?quote:Op maandag 6 november 2006 13:02 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Kijk eens in je downloadfolder, ze komen er wel bij te staan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 12:17 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb een probleempje met firefox.
Als ik iets wil downloaden dan klik ik op de link maar vervolgens gebeurt er niets, hij komt niet bij de downloads te staan. Wat kan ik hieraan doen?
Hm, dit klinkt meer als een vorm van adware! Heb je FF2 van een officiele site gedownload? (www.getfirefox.com)quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Elke keer als ik FF 2.0 open verschijnt er een pop-up, gek genoeg in IE (:r)
Wat kan ik hieraan doen, heb IE (:r) ook al geupdate naar de nieuwste versie, en in FF zit een standaard pop-up blocker. Hoe kan ik dit voorkomen, mijn pc wordt knettertje traag als ik FF opstart.
edit: [url=eveningekortvoordelayout[/url] url van die popup
Bvd,
Frits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |