abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43032024
jaja lieve fok!kers, ik ben op zoek naar een 7800 gtx om die naast mn eigen in sli te zetten. ik weet dat als de mhz's gelijk aan elkaar zijn, het niet uitmaakt welk merk je pakt, maar ik wil perse een XFX.
ben nu niet thuis, dus kan de speeds niet checken van mn eigen kaart, maar dit zijn ze volgens mij:

engine clock @ 450 mhz
mem clock @ 1,25 ghz

model: XFX GeForce 7800 GTX 256MB DDR3 DUAL DVI VIVO PCI-E (PV-T70F-UD)

dit is een picca van de kaart die ik dus zoek, met dezelfde koeler etc.

wil graag eentje waar niet aan geprutst is en ik bied een leuke prijs.

ik hoor het wel!

pi_43037723
sickert heeft er eentje.

Wat wil je er voor geven?
pi_43044354
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 15:40 schreef jpjedi het volgende:
sickert heeft er eentje.

Wat wil je er voor geven?
sickert geef ik een baco (die hij op moet zuipen) en eur 200
pi_43044727
Hoeft niet dezelfde clocks te zijn. Als de chips maar hetzefde zijn en geheugen (dus niet 256 met 512).

Jammer dat je perse XFX wilt, anders heb ik wel een Leadtek 7800GTX...
pi_43046565
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:58 schreef Bealeo het volgende:
Hoeft niet dezelfde clocks te zijn. Als de chips maar hetzefde zijn en geheugen (dus niet 256 met 512).

Jammer dat je perse XFX wilt, anders heb ik wel een Leadtek 7800GTX...
mmm, ik ben gewoon beetje voorzichtig om veel geld uit te geven aan een 2e kaart die vervolgens misschien niet werkt. ik zal nog eens een beetje research doen, maar als die XFX van sickert niets wordt, heb ik wel interesse in die leadtek, mits ik 100% zeker ben dat het werkt...
pi_43051048
als ie bij jou niet werkt wil ik em wel hebben
pi_43053155
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:35 schreef VeerMans het volgende:
Emailadres staat in mijn profiel dus...
pi_43057765
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 22:35 schreef VeerMans het volgende:
go ahead, ik ben ook nog bezig met een xfx via marktplaats
pi_43057822
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 19:46 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

sickert geef ik een baco (die hij op moet zuipen) en eur 200

ik zeg bijna ja ff checken hoe ik met mn geld zit aangezien ie bij mij nog in mn bakje zit

zeg toch nee

dat zou betekenen dat ik een andere moet kopen.. dan kan ik voor een leuke prijs een 7900GT kopen alleen daar doet mijn GTX niet voor onder :S en is de overgang niet noemenswaardig
en een dikkere kaart is al snel 400,- + en dat vinde ik net wat te veel
Narf!
pi_43057925
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 08:20 schreef Sickert het volgende:

[..]

ik zeg bijna ja ff checken hoe ik met mn geld zit aangezien ie bij mij nog in mn bakje zit

zeg toch nee

dat zou betekenen dat ik een andere moet kopen.. dan kan ik voor een leuke prijs een 7900GT kopen alleen daar doet mijn GTX niet voor onder :S en is de overgang niet noemenswaardig
en een dikkere kaart is al snel 400,- + en dat vinde ik net wat te veel
ow ow sickert, zit je me nu weer tot het uiterste te drijven? kijk, als je nu niet de kaart hebt met die glimmende voorkant zoek ik wel verder, maar als het die wel is gaan we echt wat regelen hoor!!!
hoeft niet perse nu, mag ook aan het einde dit jaar. en als de kaart helemaal ok is ga ik wel met de prijs spelen

slaap er nog eens een nachtje over, samen komen we er best wel uit
pi_43057964
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 08:31 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ow ow sickert, zit je me nu weer tot het uiterste te drijven? kijk, als je nu niet de kaart hebt met die glimmende voorkant zoek ik wel verder, maar als het die wel is gaan we echt wat regelen hoor!!!
hoeft niet perse nu, mag ook aan het einde dit jaar. en als de kaart helemaal ok is ga ik wel met de prijs spelen

slaap er nog eens een nachtje over, samen komen we er best wel uit
ik kan voor 229,- een 7900GT nemen
maar eigenlijk zoek ik helemaal geen andere kaart
wil je best helpen maar ik vind het voor mijzelf een beetje heel erg onzinnig omdat ik er nog geen reet mee vooruit ga.. 7800 GTX blaast nogsteeds alles op full (ook de games die nog uit moeten komen) dus voor mij heeft het eigenlijk niet veel zin
en omdat ik geen Jp neigingen (meer) heb intereseert een nieuwe kaart me niet veel
maargoed als jij een heel leuk idee hebt zwigt ik mischien maar nu heb ik er ff geen trek in
Narf!
pi_43058028
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 08:35 schreef Sickert het volgende:

[..]

ik kan voor 229,- een 7900GT nemen
maar eigenlijk zoek ik helemaal geen andere kaart
wil je best helpen maar ik vind het voor mijzelf een beetje heel erg onzinnig omdat ik er nog geen reet mee vooruit ga.. 7800 GTX blaast nogsteeds alles op full (ook de games die nog uit moeten komen) dus voor mij heeft het eigenlijk niet veel zin
en omdat ik geen Jp neigingen (meer) heb intereseert een nieuwe kaart me niet veel
maargoed als jij een heel leuk idee hebt zwigt ik mischien maar nu heb ik er ff geen trek in
owke no problemo, ik heb eigenlijk ook geen nieuwe kaart nodig, maar heb nog wel last van JP neigingen = sli willen
we kijken wel, iig bedankt!!

pi_43058146
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 08:41 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

owke no problemo, ik heb eigenlijk ook geen nieuwe kaart nodig, maar heb nog wel last van JP neigingen = sli willen
we kijken wel, iig bedankt!!

mja..

SLI is leuk mits ondersteund.. en dat word door EA toch niet gedaan en is t enige spelleke dat jij speelt

plus een enkele 7800 draait even goed als 2.. in bf2

ik vind de verschillen gewoon niet groot genoeg om het te doen
Narf!
pi_43058256
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 08:52 schreef Sickert het volgende:

[..]

mja..

SLI is leuk mits ondersteund.. en dat word door EA toch niet gedaan en is t enige spelleke dat jij speelt

plus een enkele 7800 draait even goed als 2.. in bf2

ik vind de verschillen gewoon niet groot genoeg om het te doen
ik wilde SLI voor linerider
pi_43058275
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 09:02 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

ik wilde SLI voor linerider
daarmee teken je geen dubbele lijnen
Narf!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties