Dan mankeerd er iets aan mijquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:25 schreef Desensitized het volgende:
Nee, maar die van Bizznitch ook niet
Ben fel tegenstander en boycot dat topic!quote:
Als jij een leuke username kan verzinnen doe ik hetquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Of ze neemt gewoon een andere username![]()
Dat is net iets als een bandnaamquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:57 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Als jij een leuke username kan verzinnen doe ik het!
Bloemkoleuhhh!quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:57 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Als jij een leuke username kan verzinnen doe ik het!
quote:
HOMO!quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:16 schreef Jorikjet het volgende:
jezus man, een vrouwenspersoon en iedereen van slag....
Heey hou je in, ze speelt wel Stratquote:Op maandag 30 oktober 2006 21:16 schreef Jorikjet het volgende:
jezus man, een vrouwenspersoon en iedereen van slag....
Whehequote:Op maandag 30 oktober 2006 21:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Heey hou je in, ze speelt wel Strat
Ja, maar als je een uur krijgt, wil je als nieuwe band natuurlijk zoveel mogelijk van je nummers het publiek in slingerenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 06:09 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Hangt er vanaf hoe lang ze zijn he. Opeth speelt net 3 nummers in een half uur, in diezelfde tijd speelt Anal Cunt heel "40 more reasons to hate us" bestaande uit 40 nummers.
Maar 12 tot 15 nummers is meer dan genoeg. Voor een "nieuwe" band (of een band die ik helemaal niet ken) vind ik die hoeveelheid eerlijk gezegd overkill.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |