Van mij mag het.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dan verdien ik toch wel een speciaal plaatsje in de OP.
.
Ja of de site van brian hacken en de Op.txt wijzigen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dan moet je Brian eens lief aan kijken, en hem mischien een kusje geven![]()
Hihi ja dát ga ik doen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:50 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Dan moet je Brian eens lief aan kijken, en hem mischien een kusje geven![]()
Jij rokkenjager.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan je ook in de OP zetten*hint
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik kan je ook in de OP zetten*hint
Mits naaktfoto'squote:Op maandag 30 oktober 2006 17:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dan verdien ik toch wel een speciaal plaatsje in de OP.
.
Hormonen hequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:01 schreef VaderJacob het volgende:
Je ziet het he, 1 meisje in het topic! Gelijk het hele zooitje erachteraan huppelen![]()
quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:01 schreef VaderJacob het volgende:
Je ziet het he, 1 meisje in het topic! Gelijk het hele zooitje erachteraan huppelen![]()
LOLquote:
dat doe je maar ergens anders danquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:11 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ik denk dat het tijd is voor een kort debat over normen en waarden.
Ik wil ook een bandquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:21 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat doe je maar ergens anders dan
wij hebben misschien een drumster voor onze band![]()
en Ernie Ball snaren heerschen veel harderd dan D'Addario![]()
![]()
en 0.88 tortex picks zijn toch beter dan 0.73![]()
![]()
Komt goed, ik heb een bas gekochtquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:49 schreef Desensitized het volgende:
VaderJacob, kijk dan eens wat om je heen, rondbazuinen dat je wat zoekt enzo. Komt het vanzelf.
Dude... rustig aanquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:49 schreef Desensitized het volgende:
Gitaarspelende meisjes![]()
Metal loving meisjes![]()
Meisjes![]()
In een band spelen![]()
En met jou nog 21242353quote:
Easy therequote:Op maandag 30 oktober 2006 18:49 schreef Desensitized het volgende:
Gitaarspelende meisjes![]()
Metal loving meisjes![]()
Meisjes![]()
VaderJacob, kijk dan eens wat om je heen, rondbazuinen dat je wat zoekt enzo. Komt het vanzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |