Ik heb de hele week vrijquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:57 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ja ik heb maandag altijd vrij. dus dan vind ik dat wel lekker.
Ik moet deze week weer naar mn werkquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:02 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik heb de hele week vrij![]()
En geen gitaarles![]()
Ik ga nu soliciteren bij een tankstation. (tijdelijk werk)quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:05 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik moet deze week weer naar mn werk.
Werk is werk hoor! ik werk bij een speelgoed winkelquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:14 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ik ga nu soliciteren bij een tankstation. (tijdelijk werk)![]()
Mooi man! stuk beter dan wit.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:26 schreef ssebass het volgende:
Ik heb op mijn gitaar een tortoise slagplaat gezet ipv een witte. Wat vinden jullie ervan. Was overigens een pokke werk want de gaten voor de potmeters waren te klein en heb ik moeten uitboren.
[afbeelding]
Ziet er lekker uitquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:26 schreef ssebass het volgende:
Ik heb op mijn gitaar een tortoise slagplaat gezet ipv een witte. Wat vinden jullie ervan. Was overigens een pokke werk want de gaten voor de potmeters waren te klein en heb ik moeten uitboren.
[afbeelding]
Hahaha, dat is dezelfde kleur als mijn Strat, alleen bij mij was hij zo orgineelquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:26 schreef ssebass het volgende:
[afbeelding]
Ja hij is niet echt compatible en ik had geen zin om in mijn gitaar te boren. Dus niet vergeten. Dat uitboren was nogal een gedoe, echt heel snel ging het niet. Ik heb een boor in het gat gezet en zo rond gedraaid om hem een beetje rond te houden.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:52 schreef Desensitized het volgende:
Staat hem goed, maar je bent een schroefje vergeten
[afbeelding]
Maar uitboren is niet zo veel werk toch??
op zwart nog erger, die vingerafdrukken enzoquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:45 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Erg tof, ziet er altijd stukken beter uit dan standaard wit vind ik. Bij wit denk ik altijd aan van die beginnerstrats... naja, misschien omdat mijn strat dat ook heeft. Oja, en op wit zie je dat stof zo snel. Irritant schoon te maken.
Nee sorry, dacht dat je een gozer wasquote:
kom eens online jijquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:58 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nee sorry, dacht dat je een gozer was![]()
Maar leuk hoor meisje zijn en gitaar spelen![]()
Ja man, dat is ook irritant. Als je ooit iemand (al dan niet perongeluk) doodsteekt met de reversed headstock van je Jackson hoeft de politie niks geen moeite te doen voor vingerafdrukkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:46 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
op zwart nog erger, die vingerafdrukken enzo
edit: vingerafdrukken natuurlijk niet zozeer op de slagplaat, maar toch.
Tsskquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:58 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nee sorry, dacht dat je een gozer was![]()
Maar leuk hoor meisje zijn en gitaar spelen![]()
Die waarschijnlijkheid = 1quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tssk.
Ben ik dan het enige meisje hier!?
Nee er was er ooit nog 1, maar die heb ik al heel lang niet meer gezien eigenlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:43 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Tssk.
Ben ik dan het enige meisje hier!?
Dan verdien ik toch wel een speciaal plaatsje in de OPquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nee er was er ooit nog 1, maar die heb ik al heel lang niet meer gezien eigenlijk![]()
Zo en nu ga ik douchen![]()
Dan moet je Brian eens lief aan kijken, en hem mischien een kusje gevenquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:48 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dan verdien ik toch wel een speciaal plaatsje in de OP.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |