Ja ik vind em echt supertofquote:Op maandag 30 oktober 2006 01:03 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dát is een gave naam!
Dat oma'tje is van Courage! geweldige tekenfilm!
"too hot for granny"quote:Op maandag 30 oktober 2006 01:22 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik vind em echt supertof![]()
en de rest van de band gelukkig ook
![]()
Koop geen affinity, dat is de goedkoopste serie van Squier. Koop dan liever een tweedehands (oude, Japanse) Squier of inderdaad een LC, dan houd je nog geld over!quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:33 schreef punkjunk het volgende:
Ik zie dat mupo (misschien kent iemand het, ik vind het een vette kut zaak) telecasters van Squier voor 200 euro verkocht worden, het zijn wel Affinity Telecasters, is dat Affinity nog iets bijzonders ofzo?
Dacht ik wel!quote:
ok dan zal ik op zoek gaan naar een tweedehands squier tele, maar op marktplaats kom je die niet zo vaak tegenquote:Op maandag 30 oktober 2006 06:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Koop geen affinity, dat is de goedkoopste serie van Squier. Koop dan liever een tweedehands (oude, Japanse) Squier of inderdaad een LC, dan houd je nog geld over!
[..]
Dacht ik wel!
Hé jongens, we hebben een vrouw in het topic!![]()
Nee, ik gebruik hem niet. Dus als iemand nog een japanner zoekt.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:58 schreef Desensitized het volgende:
Stuk?? Breng maar langs.
Wat is er stuk aan?
quote:Op maandag 30 oktober 2006 06:42 schreef TeleluvR het volgende:
Hé jongens, we hebben een vrouw in het topic!![]()
Hoi ik kom al een aantal topicsquote:
Ja weet, maar ik wist niet dat je vrouw was. Vandaar mijn postquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
[..]
Hoi ik kom al een aantal topics.
Wowquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:30 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
[..]
Hoi ik kom al een aantal topics.
Wat zitten die knoppen raar.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Deze wil ik
een Soapbar II
[afbeelding]
(deze hangt bij de guitarbox in Meppel)
Dus als iemand die japanner koopt.....
Kost dat? (die soapbar) ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:32 schreef guitarist.nl het volgende:
Deze wil ik
een Soapbar II
[afbeelding]
(deze hangt bij de guitarbox in Meppel)
Dus als iemand die japanner koopt.....
En meteen gluren in mijn fobo en niks achter laten hequote:Op maandag 30 oktober 2006 11:33 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja weet, maar ik wist niet dat je vrouw was. Vandaar mijn post.
![]()
Zeg ik nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
Overigens was het in mijn signature wel erg duidelijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:33 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja weet, maar ik wist niet dat je vrouw was. Vandaar mijn post.
![]()
Ikke al wel eensquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:35 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
En meteen gluren in mijn fobo en niks achter laten he
Jullie mannen zijn ook allemaal hetzelfde.
Dat lees ik nooit eigenlijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:37 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Overigens was het in mijn signature wel erg duidelijk.
Hier schijnt de zon. Wel vroeg op de dag dan, gitaarles. Ik had het altijd 's avonds.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:51 schreef Bizznitch het volgende:
Pfft zometeen weer op de fiets springen en het kutweer trotseren.
Gitaarles is tof maar soms...
Ja ik heb maandag altijd vrijquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:53 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Hier schijnt de zon. Wel vroeg op de dag dan, gitaarles. Ik had het altijd 's avonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |