Juist ja, gewoon over de biertap ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Juist ja, gewoon naakt en gaan met die handelNou ja, dat is mijn ding
![]()
Ik heb alleen last van een stijve als mijn vriendin die aanhoudt tijdens sexquote:Op zondag 3 december 2006 04:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Juist, waarom nog al die lingerie?
En die hoge hakken?
Weet je dat je daar fucking last van gaat krijgen als je die aanhoudt tijdens de seks?
Nou, dan gaan die wijven klagen over last van hun voeten, en/of benen enzoot.quote:Op zondag 3 december 2006 04:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar leg eens uit, hoe krijg jij er last van als jij die aan hebt dan?
Jij komt in anderhalve minuut en laat daarna de vrouw stikken?quote:Op zondag 3 december 2006 04:51 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, maar bij mij is de sex wel veel sneller dan dat over
A, nee, mijn beeld over jou, wat doe jequote:Op zondag 3 december 2006 04:51 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, maar bij mij is de sex wel veel sneller dan dat over
Alleen als ze verkeerd sliktquote:Op zondag 3 december 2006 04:54 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij komt in anderhalve minuut en laat daarna de vrouw stikken?
En daarna val je in slaap..quote:Op zondag 3 december 2006 04:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen als ze verkeerd slikt
Nee, dan moet ik haar knuffels geven en zeggen dat ze lief is en dat ik van haar hou enzo.![]()
Volgens mij kan je het daar ook beter bij laten, ik denk niet dat je de vrouwtjes echt blij kan maken ofzeau..quote:
Steijnquote:
Ik ben gewoon efficientquote:Op zondag 3 december 2006 04:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij kan je het daar ook beter bij laten, ik denk niet dat je de vrouwtjes echt blij kan maken ofzeau..
Tijd voor een Palmquote:Op zondag 3 december 2006 04:59 schreef Sebasser het volgende:
godverdomme
Dus ik zo mijn mobieltje omhoog gooien en vangen enzo..
Leuk en aardig, alles gaat goed.
biertje er bij, filmje er bij, borrelnootjes erbij.
alles fijn en aardig.
En dan wijkt je mobiel uit, en terwijl je hem probeerd te vangen steek je plof je duim+nagel zo in je kin/keel![]()
EN DAT DOET PIJN
Is er ruzie dan?quote:Op zondag 3 december 2006 04:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Steijn![]()
![]()
Jij ook even mee vechten hier![]()
![]()
Mijn vriendin komt nog sneller klaar dan ik, dan noem je mij een egoist?quote:Op zondag 3 december 2006 05:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neuh, dat noemt men een egoist en een ramp in bed![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 05:02 schreef Morwen het volgende:
Lievurds, ik ga zo even nuecken en dan pitten![]()
Als je de laatste traptrede oploopt naar boven, denk bij de laatste stap even aan Sebasser en mijquote:Op zondag 3 december 2006 05:02 schreef Morwen het volgende:
Lievurds, ik ga zo even nuecken en dan pitten![]()
Moge alle goden bij jullie zijn
![]()
Ja, vertel dat er nou bij dan..quote:Op zondag 3 december 2006 05:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt nog sneller klaar dan ik, dan noem je mij een egoist?![]()
Ik denk niet dat ze heel fok!~mee naar haar bed wil..quote:Op zondag 3 december 2006 05:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je de laatste traptrede oploopt naar boven, denk bij de laatste stap even aan Sebasser en mij
Als je de laatste traptrede oploopt naar boven, denk bij de laatste stap even aan Sebasser en mij
Zo, neem je fok ons! mee naar bed.![]()
Err..quote:
Ik val af wat betreft beide punten.quote:Op zondag 3 december 2006 05:08 schreef Sebasser het volgende:
Ik denk niet dat ze een pedo is, er zitten hier ook minderjarigen op Fok!..
En sowieso, der zitten hier genoeg klootzakken die morwen ook niet in der bed wil..
Noem namenquote:Op zondag 3 december 2006 05:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Err..
Ik denk niet dat ze een pedo is, er zitten hier ook minderjarigen op Fok!..
En sowieso, der zitten hier genoeg klootzakken die morwen ook niet in der bed wil..
Geestelijk match je met punt 1, qua geestelijke leeftijd..quote:Op zondag 3 december 2006 05:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik val af wat betreft beide punten.
Gelujkig hoef ik niet met jou naar bed.quote:Op zondag 3 december 2006 05:11 schreef Sebasser het volgende:
Geestelijk match je met punt 1, qua geestelijke leeftijd..
En je match ook met punt 2, zie dat rabo topic.
Waar je je al niet druk over kan maken.quote:Op zondag 3 december 2006 05:11 schreef Sebasser het volgende:
is het trouwens match, of toch match't of matcht?
quote:Op zondag 3 december 2006 05:15 schreef remlof het volgende:
ow morwen heeft geneukt vanavond, weel done
Ga u maar weer aan de bitterballen.quote:Op zondag 3 december 2006 05:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jammer dat het de echte niet is.
Ach kom, je hebt nog flink wat jaren ervaring nodig voordat je uberhaupt een kans hebt je aan de echte te kunnen meten.quote:Op zondag 3 december 2006 05:40 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ga u maar weer aan de bitterballen.
* chagerijnig gezicht trekt *
Gelukkig heb ik nog 50 jaar wat dat betreft.quote:Op zondag 3 december 2006 05:44 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ach kom, je hebt nog flink wat jaren ervaring nodig voordat je uberhaupt een kans hebt je aan de echte te kunnen meten.
Gelukkig wel. Wat dacht je van de tweede vraag? Voor mijn gevoel ontbreekt er ineens een g.quote:Op zondag 3 december 2006 05:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nog 50 jaar wat dat betreft.![]()
Dat ligt aan jou, het is altijd WFL geweest.quote:Op zondag 3 december 2006 05:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Gelukkig wel. Wat dacht je van de tweede vraag? Voor mijn gevoel ontbreekt er ineens een g.
Het is altijd al Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwin ipv Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing geweest?quote:Op zondag 3 december 2006 05:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou, het is altijd WFL geweest.![]()
Ik heb een 21 inch scherm.quote:Op zondag 3 december 2006 05:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het is altijd al Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwin ipv Wetenschap, Filosofie & Levensbeschouwing geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |