neem een paracetamol voor je gaat slapen danquote:Op zaterdag 25 november 2006 03:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoest me de longen uit het lijf man, ik ga echt slapen![]()
voor het hoesten?quote:Op zaterdag 25 november 2006 03:11 schreef remlof het volgende:
[..]
neem een paracetamol voor je gaat slapen dan
Alles goed met je, liefjequote:Op maandag 27 november 2006 03:10 schreef Sebasser het volgende:
K uche uche usje
mhwah, ik ben verslaafd aan neusspray.quote:
Spuit je het in je onderbroek ?quote:Op maandag 27 november 2006 03:14 schreef Sebasser het volgende:
Oh, en het prikt.
Wat ben jij toch extreem ranzigquote:Op maandag 27 november 2006 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spuit je het in je onderbroek ?
Nee, ik ruik juist naar muntblaadjes als ik word gepijptquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat ben jij toch extreem ranzig................
![]()
jij niet?quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat ben jij toch extreem ranzig................
![]()
Misschien moet je die vicks eens uit je lul halenquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, ik ruik juist naar muntblaadjes als ik word gepijpt
Ik vond het een olijke BB6 finale
Nee, Jeroen die nauwelijks roddelde of klaagde over andere mensen maar van zijn eigen kracht uitging, en geen wrok koesterde jegens Saatje toen zij hem onder druk van Mo nomineerde.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien moet je die vicks eens uit je lul halenHoooooooooi
![]()
Ja, was een enerverende avond, ik zit nog bij te komenJeroen
![]()
![]()
de grote winnaar
![]()
Jawohl, Herr Obersturmbahn führerquote:
Roel is er allang uit heh, popjequote:Op dinsdag 28 november 2006 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, Jeroen die nauwelijks roddelde of klaagde over andere mensen maar van zijn eigen kracht uitging, en geen wrok koesterde jegens Saatje toen zij hem onder druk van Mo nomineerde.
Ik had ook liever gezien dat Roel won.
I have an excellent gramophone and many old records of Hitler's speeches. They are quite amusing.quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:44 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jawohl, Herr Obersturmbahn führer![]()
![]()
![]()
Kijk, DAT is ontopicquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:49 schreef TwyLight het volgende:
slapen is overrated
Jawohl, mein schatschen, ich bin backquote:Op dinsdag 28 november 2006 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
I have an excellent gramophone and many old records of Hitler's speeches. They are quite amusing.
aber ist BB6 afgelopen?
wooooo! bier & pinda's!quote:Op dinsdag 28 november 2006 01:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jawohl, mein schatschen, ich bin back![]()
![]()
Cola light, mamma mia's!quote:
maak ik hierop uit dat we op 2 van de 3 punten van mening verschillen?quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Cola light, mamma mia's!
Altijd![]()
Hoooooooooi
![]()
Ow je, we gaan serieus wordenquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:06 schreef remlof het volgende:
[..]
maak ik hierop uit dat we op 2 van de 3 punten van mening verschillen?
nou ja, gezien de wegingsfactoren zou ik nog steeds tot een positief oordeel over het besluit kunnen komenquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ow je, we gaan serieus wordenJa, maar het is bespreekbaar, dus stel een rapport op en dan ga ik ernaar kijken
![]()
Misschien moeten we ook even in overweging nemen of de geilheidsfactor op afstand voldoende is om te besluiten een actie te ondernemen op de gevoelens die al dan niet aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:24 schreef remlof het volgende:
[..]
nou ja, gezien de wegingsfactoren zou ik nog steeds tot een positief oordeel over het besluit kunnen komen
dan moet ik even de factor "afstand" in overweging nemen, hoeveel bedraagt die?quote:Op dinsdag 28 november 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook even in overweging nemen of de geilheidsfactor op afstand voldoende is om te besluiten een actie te ondernemen op de gevoelens die al dan niet aanwezig zijn.![]()
![]()
Dan zullen we even tijd en afstand moeten delen door gevoel en vermenigvuldigen met haalbaarheid en dat dan in het kwardraad maal mijn moeheidquote:Op dinsdag 28 november 2006 02:42 schreef remlof het volgende:
[..]
dan moet ik even de factor "afstand" in overweging nemen, hoeveel bedraagt die?
Ik dacht meer aan pr0nvideo's met Morwen in de hoofdrol. Zwarte lingerie, jaratelletjes, hoge hakken enzoquote:Op zondag 3 december 2006 04:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hm, ipv glijmiddel ofzeau,
of gewoon ipv jam natuurlijk
Juist, waarom nog al die lingerie?quote:Op zondag 3 december 2006 04:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan pr0nvideo's met Morwen in de hoofdrol. Zwarte lingerie, jaratelletjes, hoge hakken enzo
Juist ja, gewoon naakt en gaan met die handelquote:Op zondag 3 december 2006 04:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Juist, waarom nog al die lingerie?
En die hoge hakken?
Weet je dat je daar fucking last van gaat krijgen als je die aanhoudt tijdens de seks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |