werkt niet lees ik net van Nossie. Pas bij het sluiten van de ronde weet je welk account welke vraag goed heeft en dan is de tijd al voorbij om met nummer acht de goede antwoorden in te vullenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
dat bedoel ik...al doe je het met 8 mensen van hier waarbij de achtste dus simpelweg alleen nog maar de goeie antwoorden hoeft op te schrijven..... ...lijkt mij dat dat reisje binnen is.![]()
Je moet ook als eerste de juiste antwoorden hebben gepostquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
dat bedoel ik...al doe je het met 8 mensen van hier waarbij de achtste dus simpelweg alleen nog maar de goeie antwoorden hoeft op te schrijven..... ...lijkt mij dat dat reisje binnen is.![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
wacht, zal ik de gordel ff omhoog doen, heb je net iets meer plek om te richten!![]()
Yups, That's the way it is....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
werkt niet lees ik net van Nossie. Pas bij het sluiten van de ronde weet je welk account welke vraag goed heeft en dan is de tijd al voorbij om met nummer acht de goede antwoorden in te vullen
ah...that sucks....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
werkt niet lees ik net van Nossie. Pas bij het sluiten van de ronde weet je welk account welke vraag goed heeft en dan is de tijd al voorbij om met nummer acht de goede antwoorden in te vullen
Maar goed...die vraag die jij net postte lijkt mij zonder verder goed opgelet te hebben in de richting van de galapagos eilanden te gaan...correct ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yups, That's the way it is....![]()
Dat was mijn eerste gedachte ook ! Maar ik moet je eerlijk bekennen, dat ik er nog niet veel tijd aan heb besteed....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar goed...die vraag die jij net postte lijkt mij zonder verder goed opgelet te hebben in de richting van de galapagos eilanden te gaan...correct ?
Sure, you'll get over it.....!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:57 schreef puntoortje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=iJBaaf_O_3Y
Madagascar schijnt ook een speciaal geconserveerd klimaat te hebben...maar 30 uur reis...nehquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste gedachte ook ! Maar ik moet je eerlijk bekennen, dat ik er nog niet veel tijd aan heb besteed....
30 uur..... Moet wel in de buurt van Nieuw Zeeland zijn ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:02 schreef Jappie het volgende:
[..]
Madagascar schijnt ook een speciaal geconserveerd klimaat te hebben...maar 30 uur reis...neh
vandaag niet vrees ikquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sure, you'll get over it.....!
Nog maar 3 kwartier, joh.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
vandaag niet vrees ik.... morgen misschien
![]()
quote:
Oooh ja lekkerrrrrrquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
en dan hebben we nog een extra uur om uit te slapen ook toch ?![]()
![]()
Exactly !quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
en dan hebben we nog een extra uur om uit te slapen ook toch ?![]()
![]()
Zit het zo diep ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |