Gelukkig dat we dan toch maar naar de finale van Peking Express kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje jammer dat het voor de helft herhaling van gisteren is.
Bij Idols Trois waren er uiteindelijk ook veel meer vrouwelijke dan mannelijke finalisten toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:34 schreef BVO het volgende:
Sowieso lijken er veel meer vrouwen door te gaan.
maar hij ad wel gelijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:09 schreef Jaytonism het volgende:
Henk-Jan:
Je bent gegroeid, en dan bedoel ik niet alleen je buik en je benen.
Damn, hardheid.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:26 schreef amaranta het volgende:
Transformer
De verhouding was 5 mannen, tegen 8 vrouwen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Bij Idols Trois waren er uiteindelijk ook veel meer vrouwelijke dan mannelijke finalisten toch?
Dat zeg ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De verhouding was 5 mannen, tegen 8 vrouwen.
Serge, Aaron, Harm, Christon en I-Jay.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Welke mannen ook alweer? Ik herinner me eigenlijk alleen nog Serge. Wat zegt dat over mij?
AAAAAARGH!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
I-Jay
Dat was ook degene die ik op moest zoekenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:25 schreef Marble het volgende:
[..]
AAAAAARGH!!!
Die had ik net verdrongen. Nu komen de nachtmerries weer..
Wat een totaal gebrek aan kwaliteit was dat zeg. Geen van de 5 kon echt goed zingen en geweldig uithalen. Zelfs de kleinste kutlandjes hebben nog wel een talent rondlopen dat geweldig lang 1 noot kan vasthouden, maar Nederlandquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Serge, Aaron, Harm, Christon en I-Jay.
Christon was wel goed vond ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wat een totaal gebrek aan kwaliteit was dat zeg. Geen van de 5 kon echt goed zingen en geweldig uithalen. Zelfs de kleinste kutlandjes hebben nog wel een talent rondlopen dat geweldig lang 1 noot kan vasthouden, maar Nederland
I-Jay was bij Paul de Leeuw vorige week. Hij gaat Amerika veroveren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
I-Jay.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
I-Jay was bij Paul de Leeuw vorige week. Hij gaat Amerika veroveren..
Ik wens hem veel succesquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
I-Jay was bij Paul de Leeuw vorige week. Hij gaat Amerika veroveren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |