Ok, geen HH dus.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Blik achter de schermen van X Factor, de meest complete zoektocht naar zangtalent die ooit in Nederland is gehouden. Daarnaast maakt de kijker nader kennis met de meest opvallende kandidaten, wordt er niet eerder uitgezonden auditiemateriaal vertoond en blikt de jury terug op de hoogte- en dieptepunten.
Neen, die komt maandag. Dit is een extra. Meer audities, achter de schermen, interviews bladibla. Later in het zeizoen wordt dit de uitslag-uitzending van de liveshows.quote:
helaasquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Later in het zeizoen wordt dit de uitslag-uitzending van de liveshows.
jah idd... dat heb ik nou ook.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:55 schreef amaranta het volgende:
Waarom moeten alle programmas nu over 2 dagen verdeeld worden. Vreselijk irritant.
Dan kijk ik liever 3 uur achter elkaar op zaterdag.
idd.... baal er wel van....ik dnek dat het op zondag veel opnemen wordt....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu moet je ook twee avonden thuisblijven.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind die wijven zo fucking irritant
het ging over de xfactor.. dat was net in de x-factor...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Kan het weer gewoon over X-factor gaan?
Onzinnige SC doen jullie maar via msn!
Nee toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het ging over de xfactor.. dat was net in de x-factor...
jah was echt waar....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee toch?
Ik zit met een half oor te luisteren naar het gezang alleen en dacht dat jullie een beetje melig vervelend aan het doen waren.
MIjn diepste nederige excuses.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |