Is dat een spoiler?!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Dat was JKquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
I-Jay was bij Paul de Leeuw vorige week. Hij gaat Amerika veroveren..
JK-loverquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was JK. En ik geef hem een goede kans op aardig wat succes in Z-Amerika.
Ik had het kunnen wetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:49 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Dit wil ik niet missen natuurlijk![]()
![]()
Vrienden!quote:
ShowChatvrienden bedoel ikquote:
Nee. Eerst dacht ik van wel, maar toen ze ging smeken om door te mogen had ik het wel gezienquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef BVO het volgende:
Vinden jullie Stasja ook zo'n tof wijf?
jaquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef BVO het volgende:
ja nouquote:Op maandag 30 oktober 2006 22:19 schreef BVO het volgende:
Ja precies. Dat "arrogante" vol zelfvertrouwen vond ik wel tof, maar ze verpestte het goed met dat smeken.quote:Op maandag 30 oktober 2006 23:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee. Eerst dacht ik van wel, maar toen ze ging smeken om door te mogen had ik het wel gezien.
Schop ze gewoon weg. Doe ik ook. Het is maar een uurtje! Anderhalf! Hoe lang is het!? Hebbie niet nog een tv in huis?quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat mensen hier thuis andere dingen willen zien. Wat heb ik nou voor gezin, waarom is niet iedereen gewoon X-factorfanaat zoals het betaamt
.
Wazeggienoutoch!quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Jullie wisten vast niet dat vanavond weer een uitzending is!!
quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Jullie wisten vast niet dat vanavond weer een uitzending is!!
Je zult idd moeten wachtenquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:42 schreef sbientje het volgende:
kan ik het eigenlijk live zien? of moet ik wachten tot het online wordt gezet?
Nee, heb pas 4 slokken rosé opquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:33 schreef BVO het volgende:
Al in beschonken toestand dan??
Ik denk dat ik vanavond gewoon thuis blijf, kan het dus gewoon zien.
Dank je.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:50 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuk die avatar SpecialGuest..
Is SpecialGuest toevallig niet WithMe?quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:54 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Die van jou ook trouwens. Ik heb er van de week nog een film over gezien.![]()
of achter de pcquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
het reclameblok begint.. pak je snacks en nestel je op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |