geen idee..... ben ook wel benieuwd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
Wat voor uitzending is er vandaag?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:05 schreef Duiveltja het volgende:
Wat voor uitzending is er vandaag?
jah laat he.... maar goed ik moet toch lang wachten op noppen en naaldhakken, komt mooi uit dusquote:
En Bonesquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Tegelijkertijd met Peking Express..
Ok, geen HH dus.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Blik achter de schermen van X Factor, de meest complete zoektocht naar zangtalent die ooit in Nederland is gehouden. Daarnaast maakt de kijker nader kennis met de meest opvallende kandidaten, wordt er niet eerder uitgezonden auditiemateriaal vertoond en blikt de jury terug op de hoogte- en dieptepunten.
Neen, die komt maandag. Dit is een extra. Meer audities, achter de schermen, interviews bladibla. Later in het zeizoen wordt dit de uitslag-uitzending van de liveshows.quote:
helaasquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Later in het zeizoen wordt dit de uitslag-uitzending van de liveshows.
jah idd... dat heb ik nou ook.....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:55 schreef amaranta het volgende:
Waarom moeten alle programmas nu over 2 dagen verdeeld worden. Vreselijk irritant.
Dan kijk ik liever 3 uur achter elkaar op zaterdag.
idd.... baal er wel van....ik dnek dat het op zondag veel opnemen wordt....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu moet je ook twee avonden thuisblijven.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:59 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind die wijven zo fucking irritant
het ging over de xfactor.. dat was net in de x-factor...quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
Kan het weer gewoon over X-factor gaan?
Onzinnige SC doen jullie maar via msn!
Nee toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het ging over de xfactor.. dat was net in de x-factor...
jah was echt waar....quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee toch?
Ik zit met een half oor te luisteren naar het gezang alleen en dacht dat jullie een beetje melig vervelend aan het doen waren.
MIjn diepste nederige excuses.
Gelukkig dat we dan toch maar naar de finale van Peking Express kijkenquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Beetje jammer dat het voor de helft herhaling van gisteren is.
Bij Idols Trois waren er uiteindelijk ook veel meer vrouwelijke dan mannelijke finalisten toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:34 schreef BVO het volgende:
Sowieso lijken er veel meer vrouwen door te gaan.
maar hij ad wel gelijkquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:09 schreef Jaytonism het volgende:
Henk-Jan:
Je bent gegroeid, en dan bedoel ik niet alleen je buik en je benen.
Damn, hardheid.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:26 schreef amaranta het volgende:
Transformer
De verhouding was 5 mannen, tegen 8 vrouwen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Bij Idols Trois waren er uiteindelijk ook veel meer vrouwelijke dan mannelijke finalisten toch?
Dat zeg ik.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De verhouding was 5 mannen, tegen 8 vrouwen.
Serge, Aaron, Harm, Christon en I-Jay.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:20 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Welke mannen ook alweer? Ik herinner me eigenlijk alleen nog Serge. Wat zegt dat over mij?
AAAAAARGH!!!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
I-Jay
Dat was ook degene die ik op moest zoekenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:25 schreef Marble het volgende:
[..]
AAAAAARGH!!!
Die had ik net verdrongen. Nu komen de nachtmerries weer..
Wat een totaal gebrek aan kwaliteit was dat zeg. Geen van de 5 kon echt goed zingen en geweldig uithalen. Zelfs de kleinste kutlandjes hebben nog wel een talent rondlopen dat geweldig lang 1 noot kan vasthouden, maar Nederlandquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Serge, Aaron, Harm, Christon en I-Jay.
Christon was wel goed vond ikquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:01 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wat een totaal gebrek aan kwaliteit was dat zeg. Geen van de 5 kon echt goed zingen en geweldig uithalen. Zelfs de kleinste kutlandjes hebben nog wel een talent rondlopen dat geweldig lang 1 noot kan vasthouden, maar Nederland
I-Jay was bij Paul de Leeuw vorige week. Hij gaat Amerika veroveren.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:23 schreef Tha_Erik het volgende:
I-Jay.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
I-Jay was bij Paul de Leeuw vorige week. Hij gaat Amerika veroveren..
Ik wens hem veel succesquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik voor de derde keerquote:
He, jij hier?quote:
Die ga je nog vaker tegenkomenquote:
Is dat een spoiler?!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
Dat was JKquote:Op maandag 30 oktober 2006 19:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
JK-loverquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat was JK. En ik geef hem een goede kans op aardig wat succes in Z-Amerika.
Ik had het kunnen wetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:49 schreef Rocksteen het volgende:
[..]
Dit wil ik niet missen natuurlijk![]()
![]()
Vrienden!quote:
ShowChatvrienden bedoel ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |