En het was tof, erg tof.quote:Op maandag 9 april 2007 15:35 schreef nietzman het volgende:
Ohja, vrijdag. Same difference. Heb de kaartjes in ieder geval al..
Klopt, was zeker een mooi feestje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
En het was tof, erg tof..
Balkenende was er ook weer.
... en ik ben nog wezen kijken ook! Het was erg leuk om te zien. Publiek deed nog best aardig mee ook. Vooral Circus C-Mon & Kypski, Shitty Bum en Bumpy Road deden het goed.quote:Op maandag 9 april 2007 20:00 schreef AirwiN het volgende:
Ze staan 29 april ook op Koninginnenach overigens!
Dan stonden we echt vlakbij elkaar. Die pit waar jij het over hebt was twee rijen bezoekers voor mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:15 schreef Atreidez het volgende:
Heb je niet gezien daar AirStond er ook tussen. Wist niet wat ik ging verwachten, maar behalve dat we ineens in een spontane pit stonden was het echt een top optreden. Wanneer komen ze in Utrecht?
Ik heb Static Traveller laatst nog uit de tweedehandsbak gevist voor 5 euro bij de Plaatboef in Den Haag!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Echt kut dat Vinyl Voodoo en Static Traveller niet meer te krijgen zijn. Toch wel 2 van m'n favoriete albumpjes.
Argh!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb Static Traveller laatst nog uit de tweedehandsbak gevist voor 5 euro bij de Plaatboef in Den Haag!
Ik kende ze nauwelijks, wel eens 1, 2 nummers van gehoord, maar k-nach was echt vetquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ook voor mensen die de band niet kennen. Goed feestje altijd live.
M'n broer zag ze in haarlemquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:45 schreef Maaiks het volgende:
Ze komen ook optreden met het bevrijdingsfestival, Ik ga ze zeker checken.
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:43 schreef Merel het volgende:
Had nog nooit van de band gehoord, maar heb ze afgelopen zaterdag in Rome ontmoet en zien spelen. Pete Philly kwam ook nog even meeoen, was een leuke avond! Ik ben fan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |