abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:34:34 #126
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_44483305
quote:
een Engelse uitspraakcoach Natalie James
Daar heeft Henk Jan heel goed aan gedaan .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 16 december 2006 @ 15:45:00 #127
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44483538
quote:
Op woensdag 13 december 2006 09:01 schreef Angelic1 het volgende:

[..]

Bij deze de link http://vrouw.nl/site/list_messages/5596
Leuk interview weer!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 17 december 2006 @ 12:57:56 #128
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_44503815
Dank je!
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  zondag 24 december 2006 @ 23:22:16 #129
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44721378
Henkjan is weer in de pen gekropen.
quote:
X Factor-op naar de liveshows...
Vandaag was ik even in Studio 22. Daar waar de liveshows vandaan zullen komen van 30 december tot 18 februari. Vandaag over een week hebben we de eerste liveshow al weer achter de rug en zijn we onderweg naar de resultshow om er achter te komen van wie we als eerste 'finalist' afscheid moeten nemen. Toen ik de studio vandaag zag, kon ik me niet voorstellen dat er binnen een week de grootste show van het jaar vandaan komt met het meest indrukwekkende decor, licht en geluid.

Ik kan niet wachten na al het gespeculeer op deze weblog en op vele forums. Zoveel zielen, zoveel meningen. Toch moet ik een ding recht zetten als het gaat om reacties op mijn vorige web-log. Er werd geschreven dat Werdy afviel en dat dit dan waarschijnlijk een kwestie van smaak is. Ik wil even duidelijk maken dat dit, bij een talentscout, nooit een kwestie van smaak kan zijn.

Werdy heeft een geweldige sound en kan erg goed zingen. Ik hoop ook echt dat hij nog een keertje meedoet aan X factor of Idols. Ik heb met mijn volle bewustzijn (en bij twijfel in overleg met 'klankbord' Tjeerd) besloten welke mensen door moesten naar de ultieme test. Hierin wil ik geen mensen die elkaar qua karakter, in mijn optiek, in de weg kunnen zitten. Ik zoek naar iemand die iets kan toevoegen, die het verschil kan maken, die de X-factor heeft. Hiervoor ga je niet uitsluitend uit van sound, ambitie, looks, uitstraling en passie maar van de combinatie van alle benodigde factoren. Daarom deed ik zo lang over de confrontatie, althans zoveel langer dan Marianne en Henk. Daarom bouwde ik nog een derde ronde in de confrontatie in. Daarom haalde ik Genelva terug bij de ultieme test. Daarom was mijn ultieme test drie dagen, waarin de kandidaten zichzelf moesten leren kennen, zichzelf moesten laten produceren en zichzelf moesten laten zien op een podium met band. Daarom heb juist ik geen choreograaf, viasgist of stylist in de ultieme test toegelaten. Het gaat mij om de karakters in combinatie met het talent. Daarom weet ik dat dit de juiste keuze is. Er is helemaal geen twijfel bij me. En dat terwijl ik Nadeche het liefst nu een platencontract zou geven, met Werdy aan het werk zou willen en ook met Nigel of Jeroen of Maruja of... Nou ja je begrijpt het wel. Ik had erg veel goeie kandidaten. Lotus Metaal bijvoorbeeld. Ook zij moest al snel naar huis, terwijl ze zo goed is. Maar ze heeft nog geen idee van zichzelf en hoe ze haar stem moet gebruiken om de juiste tonen echt mooi te laten klinken. En zo heb ik vele kandidaten gehad die met de juiste ontwikkeling volgend jaar meer dan welkom zijn.

Dit alles zijn beslissingen op basis van ervaring en kennis. Produceren is vaak een kwestie van smaak, het scouten van talent nooit. Het gaat namelijk niet om wat jij mooi vindt maar wat het grote publiek mooi vindt. Dat dien je in te schatten. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik gisteren voor de buis zat en zag dat Henk moest kiezen tussen Melanie en Nathalie. Henk vertelde beide kandidaten dat hij op basis van zijn eigen smaak de keuze had gemaakt. De keuze viel op Melanie. Nathalie deed het met de liveband zo verschrikkelijk goed. Melanie ook. Maar toch mag je nooit je eigen smaak gebruiken. Dan had ik ook een stuk minder bands ge-A&R-d dan ik nu heb gedaan hahaha.

Hoe dan ook, we weten met wie we 30 december de eerste liveshow ingaan. Groovin' Sounds, Hearts, X6, Melanie, Ruben, Anja, Christian, Richy en Sharon gaan tegen elkaar strijden en tegen nog een tiende finalist die 27 december bekend gemaakt gaat worden. En dat wordt óf Jujaro óf Dorine óf Genelva. Ik reken op Dorine eerlijk gezegd.

30 December zal ook het decor geshowd worden en vandaag zag ik hoe een enorm leger aan mensen dit aan het bouwen is. Er hangen 316 bewegende lampen en een veelvoud daarvan aan vast licht. Het decor hangt aan rails en is beweegbaar. Het is grootser en indrukwekkender dan Idols en dat was al zó verschrikkelijk groots en indrukwekkend. Dus dit gaat over de top. Ik hou ervan!!!
pi_44721518
Heb er zin in hoor.
  zondag 31 december 2006 @ 01:15:06 #131
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_44878629
Vinden jullie het nou niet raar dat dezelfde jury de kandidaten beoordeelt?
Er is iig altijd één jurylid die lovend over een deelnemer is, omdat hij/zij immers met deze deelnemer heeft gewerkt. En de andere twee juryleden kunnen ook niet al te negatief zijn, want zij hebben de kandidaten in een eerder stadium goed genoeg gevonden om te laten doorgaan.
Mijn stelling: zou in dit stadium dus eigenlijk niet een hele andere jury in de live shows moeten zitten Ik begrijp best dat dat niet de opzet is, maar het had me gewoon zuiverder geleken.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_44879011
Ach, Henk vond álles "best goed!"
  zondag 31 december 2006 @ 03:07:05 #133
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_44880952
quote:
Op zondag 31 december 2006 01:28 schreef Lynx666 het volgende:
Ach, Henk vond álles "best goed!"
Henk. Mijn god, wat had die op? Die was echt ver van deze wereld leek het. Marianne daarentegen:
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zondag 31 december 2006 @ 03:08:40 #134
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_44880969
Henk z'n haar is een beetje dun.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_44893856
De jury durft amper commentaar te geven, omdat het mede jurylid (de coach) dan meteen terugslaat, in tegenstelling tot de artiesten in Idols. Slechte zaak. Ik geloof nooit dat de juryleden echt zo positief waren in de eerste liveshow . Spektakel willen we .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:50:20 #136
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_44969196
Weer een log van Henkjan:
quote:
De kop is eraf, het jaar is van start gegaan. Ik wens iedereen op deze site een heel goed, gezond, gelukkig en suXesvol 2007.

Wat een weekend was het hè. Twee avonden liveshow X Factor. Wat een spanning. Ik vond het een mooie manier om het jaar uit te luiden. Voor de gelegenheid had ik er een extra opvallende X-factor-rode strik bij om. Bij nader inzien (herhaling gisteren) had ik het beter bij uitsluitend een smoking kunnen houden, maar op het moment dat ik een nieuw smokingshirt kocht, dacht ik dat het wel leuk zou zijn om ook iets roods aan of om te hebben om me aan te passen aan het decor. Nou, daar zit je dan als Pipo de Clown. En niemand die jou zegt dat het écht niet kan. Vrij logisch als je al jaren schreeuwt dat je een broertje dood hebt aan styling en dat je per se je eigen styling wil blijven doen. Laten we het rode thema volgende week maar weer een beetje loslaten en ons focussen op de talenten.

De talenten die, nu terwijl ik dit aan het schrijven ben, binnenkomen om de nummers van zaterdag door te nemen. En zo gaan we nog zeven weken door. Ik vind het echt fantastisch om weer bezig te zijn met de live-shows. Dit is waar het om gaat. We hebben tien talenten (de een wat beter dan de ander) gevonden en laat nu het Nederlandse publiek maar zeggen wie ze het leukst en het best vindt.

De kop is eraf. Het nieuwe jaar is begonnen en de liveshows ook. Groovin' Sound werd naar huis gestuurd nadat Christian en Groovin' Sound beiden een herkansing kregen in de "sing off", waarin Christian liet horen wel degelijk een funky white boy te zijn.

De kop is eraf en nou maar kijken wat de komende weken brengt en in welke volgorde de kandidaten afvallen. En over afvallen gesproken, ik ben ook weer begonnen om de decemberkilo's eraf te trainen. Ook mijn lijflijke afvalrace is maar weer eens begonnen. De kop is eraf, nou de kilo's nog...
pi_44969329
Is de kop er nou eigenlijk al eens af
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_44970740
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:55 schreef Svensational het volgende:
.
pi_44971441
quote:
stopzin van het jaar 2007
pi_44971832
quote:
Nee, nog steeds niet .
pi_44972184

kan niet lang meer duren.
pi_45013000
Poll op xfactor.nl:
quote:
Welk jurylid gun je de overwinning het meest?

A) Henkjan Smits 38%

B) Marianne van Wijnkoop 49%

C) Henk Temming 14%

1412 stemmen
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:00:23 #143
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_45087794
Mag de jury exit?
  zaterdag 6 januari 2007 @ 21:23:01 #144
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45088832
Ben er ook niet over te spreken.
Waarom is alles 'geweldig'? Ik begin te denken dat wij doof zijn of totaal iets anders horen dan zij.
Aan die halfzachte commentaren hebben de kandidaten niets, als je 't mij vraagt.

Daarnaast begin in die zogenaam concurrentiestrijd tussen de juryleden ook steeds minder te vinden.
(Un)masking for the greater good.
pi_45088883
Het is 1 grote 'eigen act' ophemelshow.
Vreselijk.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 16:21:05 #146
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_45180558
Ik zag zaterdag op een gegeven moment dat Henk in een script zit te bladeren. Hij zat mee te lezen terwijl Henk-Jan of Marianne commentaar aan het geven was.
Is iemand dit ook opgevallen?

Het lijkt me toch niet dat die commentaren al (deels) voorgekauwd zijn??
So Long and Thanks for All the Fish
pi_45182806
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 16:21 schreef zeeuwse het volgende:
Ik zag zaterdag op een gegeven moment dat Henk in een script zit te bladeren. Hij zat mee te lezen terwijl Henk-Jan of Marianne commentaar aan het geven was.
Is iemand dit ook opgevallen?

Het lijkt me toch niet dat die commentaren al (deels) voorgekauwd zijn??
Nou dat lijkt me wel héél sterk, aangezien Henk (en in mindere mate ook Marianne) meestal weinig boeiends zegt en alleen maar wat standaardwerk en een sloot aan ja's, tja's en euhms eruitflapt.

Als dat ook nog op een blaadje moet staan, dan is dat wel erg triest.
  zondag 14 januari 2007 @ 11:53:04 #148
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_45337996
Geef mij maar weer Jerney en Eric.
  zondag 14 januari 2007 @ 11:54:50 #149
101884 PeRi
Allons-y!
pi_45338059
Ik mis ze ook .

Ik word echt niet goed van dat kinderachtige gehannes tussen Henk en HJ. Vooral Henk heeft er een handje van kleutergedrag te vertonen.
Whatever I want.
  zondag 14 januari 2007 @ 12:05:46 #150
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45338321
quote:
Op zondag 14 januari 2007 11:53 schreef BVO het volgende:
Geef mij maar weer Jerney en Eric.
HJ, Marianne, Eric en Jerney lijkt me wel een mooie combinatie.
Mag Henk opzouten.
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')