Ja, een beetje te vroeg alleenquote:Op zondag 3 december 2006 09:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gekozen alleen degenen die niet door zijn, een [Niet door!] te geven.
Neuh, als er uitzendingen geweest zijn, ben je vrij te 'spoileren'. Behalve als er bijvoorbeeld zoals in FTR speciale topics zijn voor series achterlopen, maar dat is hier niet van toepassing.quote:Op zondag 3 december 2006 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, een beetje te vroeg alleen. Leuk voor die mensen die XFA nog niet gezien hebben en maandag de herhaling gaan kijken.
In de topics ja. In de TT is het een beetje flauw om dat nu al te doen, want sommige mensen zullen expres niet in XFA gaan kijken zodat ze niks meekrijgen, en dan zien ze in de AT staan dat hun favoriet niet door isquote:Op zondag 3 december 2006 13:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neuh, als er uitzendingen geweest zijn, ben je vrij te 'spoileren'. Behalve als er bijvoorbeeld zoals in FTR speciale topics zijn voor series achterlopen, maar dat is hier niet van toepassing.
Ja, ik dusquote:Op zondag 3 december 2006 13:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
In de topics ja. In de TT is het een beetje flauw om dat nu al te doen, want sommige mensen zullen expres niet in XFA gaan kijken zodat ze niks meekrijgen, en dan zien ze in de AT staan dat hun favoriet niet door is.
Ja, je ging terug in de tijdquote:Op zondag 3 december 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja hoi, er ging iets mis.
Kan ik dan er voor zorgen dat Marescha en Christon de finale van Idols 3 halen en dat Alice en Serge nooit de liveshows haalden?quote:Op zondag 3 december 2006 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je ging terug in de tijd!
Je zat in 1970, moet je wel nog 36 jaar wachtenquote:Op zondag 3 december 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan ik dan er voor zorgen dat Marescha en Christon de finale van Idols 3 halen en dat Alice en Serge nooit de liveshows haalden?
Even veranderdquote:Op maandag 4 december 2006 00:14 schreef SpecialGuest het volgende:
Succeed, girly power trio.
Het groepje blijkt 'Succeed' te heten.
Done. Thanks voor het aanleveren en ons eraan te herinneren telkensquote:Op maandag 4 december 2006 10:47 schreef SpecialGuest het volgende:2 december / 3 december
Kan toegevoegd worden in Wat is The X Factor?
Hebbie zelf geen knopjes?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
Red Room #15: Spoilers en comebacks
Moet 17 zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |