quote:Op woensdag 8 november 2006 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Qwea, of je gaat normaal doen of het topic gaat dicht en ik ga toch eens vragen hoe dat zit met een afkoelban.
Het gaat niet om waarde hechten aan. Ik vroeg me gewoon af WAAROM die weggehaalt was. Als je dit nou gewoon gelijk had gepost,dan waren al mn reply's hier niet nodig geweestquote:Op woensdag 8 november 2006 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nogmaals, ik was aan het bezemen en oh jee, ik heb een 'on-topic' reactie weg gehaald...
Pech...shit happens. Laat MikeyMo die reactie dan maar weer posten als hij er zoveel waarde aan hecht.
Mmmmnee, die ging nog even over je irritante gedrag voor de waarschuwing gok ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:16 schreef Qwea het volgende:Dit is toch best sneu. Dus je wil mij een afkoel ban aan mn reet smeren omdat ik commentaar geef op jullie gemod?
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mmmmnee, die ging nog even over je irritante gedrag voor de waarschuwing gok ik.
Niet nu dingen door elkaar gaan halen.
Ik vond die post in het gehele gebeuren geen waarde toevoegen. Peri's reactie naar jou heb ik ook weggehaald ondanks dat die niet over het gastenboek ging...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het gaat niet om waarde hechten aan. Ik vroeg me gewoon af WAAROM die weggehaalt was. Als je dit nou gewoon gelijk had gepost,dan waren al mn reply's hier niet nodig geweest
oke,duidelijkquote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vond die post in het gehele gebeuren geen waarde toevoegen. Peri's reactie naar jou heb ik ook weggehaald ondanks dat die niet over het gastenboek ging...
Ik vond dat het nodig was de bezem door dat topic te halen en dan ga ik niet zitten afwegen wat wel en wat niet.
Eh nee... je weet wel beter dan dat.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:18 schreef Qwea het volgende:Je bedoelt mijn reply op peri?
Alsnog sneu IMHO
Dus mijn middelvingerpost werdt niet gewaardeerd. En prima als je het veel en veelste ver vindt gaan,maar geef me dan een PM ofzo ipv me een ban aan mn reet te smerenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh nee... je weet wel beter dan dat.
Je was gewoon weer net iets te enthousiast aan het bashen en posten over die 2.
Nee, het is geen familie van mij of Danny of wie dan ook maar het gaat gewoon veel en veel te ver.
Zoek even wat nieuws om in op te gaan ok?
Heb je al een ban dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:21 schreef Qwea het volgende:
Dus mijn middelvingerpost werdt niet gewaardeerd. En prima als je het veel en veelste ver vindt gaan,maar geef me dan een PM ofzo ipv me een ban aan mn reet te smeren
Ik heb het ook niet over jou, Ik heb het over CDPquote:Op woensdag 8 november 2006 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je al een ban dan?
Ik heb net alleen nog maar een voorzichtige note gezet, meer nog niet. Ik ben nog niet naar de FA's gerend nog helemaal niks.
Je hebt een waarschuwing gekregen, that's all...
Zo snel krijg je geen ban, de FA's zien ons aankomen.
12, maar eigenlijk moet ik die van je andere account er ook bij tellen!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:24 schreef Qwea het volgende:
Ik heb het ook niet over jou, Ik heb het over CDP
hoeveel note's heb ik eigenlijk?
Je hebt nu een waarschuwing gehad na aanleiding van je gedrag over de afgelopen dagen. Niet specifiek gericht op 1 post. Ik hoop dat je gewoon rustig gezellig weer meepost...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou, Ik heb het over CDP
hoeveel note's heb ik eigenlijk?
Kusje erop dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je hebt nu een waarschuwing gehad na aanleiding van je gedrag over de afgelopen dagen. Niet specifiek gericht op 1 post. Ik hoop dat je gewoon rustig gezellig weer meepost...
Samen rond de 20 denk ik danquote:Op woensdag 8 november 2006 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
12, maar eigenlijk moet ik die van je andere account er ook bij tellen!
weet ikquote:Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Svensational het volgende:
Pffffff, je kan wel zeuren hoor Qwea!
Niet dat het me verder uitmaakt, maar waarom eigenlijk niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef Svensational het volgende:
Doen er eik wel lekkere wijven mee aan heel dat XFactor?
Moet die niet dicht?
Dat muziekhuis bestaat echt, daar heeft mijn broertje nog drumles gehad.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
hallo ik ben zangleraar sammy
Spam, maar je kan je afvragen hoe serieus het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |