Ja, een beetje te vroeg alleenquote:Op zondag 3 december 2006 09:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gekozen alleen degenen die niet door zijn, een [Niet door!] te geven.
Neuh, als er uitzendingen geweest zijn, ben je vrij te 'spoileren'. Behalve als er bijvoorbeeld zoals in FTR speciale topics zijn voor series achterlopen, maar dat is hier niet van toepassing.quote:Op zondag 3 december 2006 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, een beetje te vroeg alleen. Leuk voor die mensen die XFA nog niet gezien hebben en maandag de herhaling gaan kijken.
In de topics ja. In de TT is het een beetje flauw om dat nu al te doen, want sommige mensen zullen expres niet in XFA gaan kijken zodat ze niks meekrijgen, en dan zien ze in de AT staan dat hun favoriet niet door isquote:Op zondag 3 december 2006 13:04 schreef PeRi het volgende:
[..]
Neuh, als er uitzendingen geweest zijn, ben je vrij te 'spoileren'. Behalve als er bijvoorbeeld zoals in FTR speciale topics zijn voor series achterlopen, maar dat is hier niet van toepassing.
Ja, ik dusquote:Op zondag 3 december 2006 13:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
In de topics ja. In de TT is het een beetje flauw om dat nu al te doen, want sommige mensen zullen expres niet in XFA gaan kijken zodat ze niks meekrijgen, en dan zien ze in de AT staan dat hun favoriet niet door is.
Ja, je ging terug in de tijdquote:Op zondag 3 december 2006 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja hoi, er ging iets mis.
Kan ik dan er voor zorgen dat Marescha en Christon de finale van Idols 3 halen en dat Alice en Serge nooit de liveshows haalden?quote:Op zondag 3 december 2006 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je ging terug in de tijd!
Je zat in 1970, moet je wel nog 36 jaar wachtenquote:Op zondag 3 december 2006 23:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan ik dan er voor zorgen dat Marescha en Christon de finale van Idols 3 halen en dat Alice en Serge nooit de liveshows haalden?
Even veranderdquote:Op maandag 4 december 2006 00:14 schreef SpecialGuest het volgende:
Succeed, girly power trio.
Het groepje blijkt 'Succeed' te heten.
Done. Thanks voor het aanleveren en ons eraan te herinneren telkensquote:Op maandag 4 december 2006 10:47 schreef SpecialGuest het volgende:2 december / 3 december
Kan toegevoegd worden in Wat is The X Factor?
Hebbie zelf geen knopjes?quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
Red Room #15: Spoilers en comebacks
Moet 17 zijn.
Hier niet he.quote:
Waar wel danquote:
Op een bepaalde subsite heb ik bepaalde knopjes. Die jij ook zou moeten hebben, overigens.quote:
Die zijn verkrijgbaar bij het ministerie.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Welke knopjes horen daarbij?
Ik kan het zelf niet zo even terug vinden.. Misschien iemand anders die kan helpen? Of vanavond bij de herhaling op tv!quote:Op zondag 10 december 2006 22:56 schreef murp het volgende:
mag ik ook een verzoekje doen?
ik doek dat filemmpie dat henk jan aan het snikken is... (sharon)
alvast bedankt... :w
Dank!quote:Op maandag 11 december 2006 10:47 schreef SpecialGuest het volgende:9 december / 10 december
kan erbij in Wat is The X Factor?
Volgens mij nemen ze eht pas in beeld als Nadeche net begint. Dus misschien het filmpje van Nadeche, volgens mij zit er daar een shot van snikkende HJ.quote:Op maandag 11 december 2006 10:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan het zelf niet zo even terug vinden.. Misschien iemand anders die kan helpen? Of vanavond bij de herhaling op tv!
Ja die zocht ik, maar ik ben zo'n noob op die site hè.. En ik kan het niet zien want de filmpjes doen het niet hierquote:Op maandag 11 december 2006 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze eht pas in beeld als Nadeche net begint. Dus misschien het filmpje van Nadeche, volgens mij zit er daar een shot van snikkende HJ.
Klopt. Dit filmpje dus.quote:Op maandag 11 december 2006 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze eht pas in beeld als Nadeche net begint. Dus misschien het filmpje van Nadeche, volgens mij zit er daar een shot van snikkende HJ.
Het gaat toch over liveshowkaartjes?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef BVO het volgende:
Maar CDP! Dat was toch een heul ander topic
!
Opgeschoond en 'grappige' namen verwijderd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Het topic over het naam verzinnen van die meiden, stond dat niet eerst veel voller? Is het zo goed opgeschoond en stond er dus zo veel bagger in?
Of ben ik nou zo scheef.
Waaromquote:
Ah, omdat er een prijsvraag is, lekker bezig Svenquote:
X-Factor nummer 21quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
klopt 't dat er (nog) geen XFA #21 is of zit ik er nou gewoon zwaar overheen te lezen??!
Het kan me verder niks schelen maar als regels regels zijn dan zijn regels regels. En dus ook om 20.03!quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
ga jij lekker in 'n hoekje zitten huilen
de show was ná de post van Rose begonnen, maar vóór jouw wijziging... lijkt me volkomen helder
Dat dus. De regels zijn helder.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
ga jij lekker in 'n hoekje zitten huilen
de show was ná de post van Rose begonnen, maar vóór jouw wijziging... lijkt me volkomen helder
Foutje, bedanktquote:Op zondag 17 december 2006 17:57 schreef Svensational het volgende:
[Winnen!] Welke 3 acts gaan er strijden voor de Wildcard?
Waarom is dit topic eigenlijk dicht
Hoe zit het dan met foto's van rtl.nl?quote:Op maandag 18 december 2006 01:51 schreef SpecialGuest het volgende:
-edit- wegens copyright mogen we alleen linken naar de foto's De IMG tags mogen dan niet.
Die mag je gewoon posten. Het lag in dit geval specifiek aan de foto's van deze site. Die mag je dus alleen linken vanaf nuquote:Op woensdag 20 december 2006 16:20 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met foto's van rtl.nl?
quote:tot en met de heralin aanstaande maandag de tijd om zijn favoriet uit dezedrie te kiezen
Nieuw toetsenbordquote:
Donequote:Op zaterdag 23 december 2006 22:48 schreef BVO het volgende:
Op de ultieme test proo mag van mij een slotje, houdt het overzichtelijker. Werkte bij Idolsook goed.
Na de herhalingsuitzending van zaterdag zullen we eens kijken of we alvast wat nieuwe topics kunnen maken met alles erin.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:41 schreef Andiyan het volgende:
Nu de finalisten bekend zijn is het eigenlijk weer tijd voor finalistentopiques met mooie OP's inclusief linkjes naar optredens enzo.
![]()
Dus wie post de oude even vol? Na Lotus heeft nu alleen Nadeche bijna een #2.![]()
R&M hype uitsluit.
Zo'n topic als ik destijds hadquote:Op zondag 24 december 2006 12:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Na de herhalingsuitzending van zaterdag zullen we eens kijken of we alvast wat nieuwe topics kunnen maken met alles erin.
Ik vind dat ook mooierquote:Op zondag 24 december 2006 13:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zo'n topic als ik destijds had: FINALE: De winnaar!
Tofquote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vind dat ook mooier
Ik komaf en toe nog wel eens op voor de filmpjes
USG is wat anders dan een tournament!quote:Op woensdag 27 december 2006 09:10 schreef PeRi het volgende:
Uh dat is het Kandidaten USG toch? Wij hadden gedacht om het te starten als de wildcarder bekend is. En dat is vandaag, dus van mij mag je iig..
SUPER!quote:Op woensdag 27 december 2006 12:37 schreef SpecialGuest het volgende:
De uitzendingen staan eindelijk online en kunnen worden toegevoegd aan Wat is The X Factor? :23 december / 24 december
Helemaal top. Ik zat er al aan te denken vanwege de andere banners, en zou je er vanavond over lastig vallenquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:24 schreef Svensational het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/X-Factor
Ik pas mijn topic hier wel steeds aan, dan geeft ik jullie wel een seintje wanneer ik die pagina geüpdate heb.
Mag ik er wat spelfoutjes uithalen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:24 schreef Svensational het volgende:
Ik pas mijn topic hier wel steeds aan, dan geeft ik jullie wel een seintje wanneer ik die pagina geüpdate heb.
Wat voorquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:32 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Mag ik er wat spelfoutjes uithalen?![]()
Ahquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:38 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Ivring Berlin
Ordinairy People
You Give Me Someting
Geüpdatet.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:24 schreef Svensational het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |