X-Factor nummer 21quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:55 schreef babette21 het volgende:
klopt 't dat er (nog) geen XFA #21 is of zit ik er nou gewoon zwaar overheen te lezen??!
Het kan me verder niks schelen maar als regels regels zijn dan zijn regels regels. En dus ook om 20.03!quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
ga jij lekker in 'n hoekje zitten huilen
de show was ná de post van Rose begonnen, maar vóór jouw wijziging... lijkt me volkomen helder
Dat dus. De regels zijn helder.quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:38 schreef babette21 het volgende:
ga jij lekker in 'n hoekje zitten huilen
de show was ná de post van Rose begonnen, maar vóór jouw wijziging... lijkt me volkomen helder
Foutje, bedanktquote:Op zondag 17 december 2006 17:57 schreef Svensational het volgende:
[Winnen!] Welke 3 acts gaan er strijden voor de Wildcard?
Waarom is dit topic eigenlijk dicht
Hoe zit het dan met foto's van rtl.nl?quote:Op maandag 18 december 2006 01:51 schreef SpecialGuest het volgende:
-edit- wegens copyright mogen we alleen linken naar de foto's De IMG tags mogen dan niet.
Die mag je gewoon posten. Het lag in dit geval specifiek aan de foto's van deze site. Die mag je dus alleen linken vanaf nuquote:Op woensdag 20 december 2006 16:20 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met foto's van rtl.nl?
quote:tot en met de heralin aanstaande maandag de tijd om zijn favoriet uit dezedrie te kiezen
Nieuw toetsenbordquote:
Donequote:Op zaterdag 23 december 2006 22:48 schreef BVO het volgende:
Op de ultieme test proo mag van mij een slotje, houdt het overzichtelijker. Werkte bij Idolsook goed.
Na de herhalingsuitzending van zaterdag zullen we eens kijken of we alvast wat nieuwe topics kunnen maken met alles erin.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:41 schreef Andiyan het volgende:
Nu de finalisten bekend zijn is het eigenlijk weer tijd voor finalistentopiques met mooie OP's inclusief linkjes naar optredens enzo.
![]()
Dus wie post de oude even vol? Na Lotus heeft nu alleen Nadeche bijna een #2.![]()
R&M hype uitsluit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |