Hier niet he.quote:
Waar wel danquote:
Op een bepaalde subsite heb ik bepaalde knopjes. Die jij ook zou moeten hebben, overigens.quote:
Die zijn verkrijgbaar bij het ministerie.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Welke knopjes horen daarbij?
Ik kan het zelf niet zo even terug vinden.. Misschien iemand anders die kan helpen? Of vanavond bij de herhaling op tv!quote:Op zondag 10 december 2006 22:56 schreef murp het volgende:
mag ik ook een verzoekje doen?
ik doek dat filemmpie dat henk jan aan het snikken is... (sharon)
alvast bedankt... :w
Dank!quote:Op maandag 11 december 2006 10:47 schreef SpecialGuest het volgende:9 december / 10 december
kan erbij in Wat is The X Factor?
Volgens mij nemen ze eht pas in beeld als Nadeche net begint. Dus misschien het filmpje van Nadeche, volgens mij zit er daar een shot van snikkende HJ.quote:Op maandag 11 december 2006 10:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik kan het zelf niet zo even terug vinden.. Misschien iemand anders die kan helpen? Of vanavond bij de herhaling op tv!
Ja die zocht ik, maar ik ben zo'n noob op die site hè.. En ik kan het niet zien want de filmpjes doen het niet hierquote:Op maandag 11 december 2006 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze eht pas in beeld als Nadeche net begint. Dus misschien het filmpje van Nadeche, volgens mij zit er daar een shot van snikkende HJ.
Klopt. Dit filmpje dus.quote:Op maandag 11 december 2006 10:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze eht pas in beeld als Nadeche net begint. Dus misschien het filmpje van Nadeche, volgens mij zit er daar een shot van snikkende HJ.
Het gaat toch over liveshowkaartjes?quote:Op woensdag 13 december 2006 22:13 schreef BVO het volgende:
Maar CDP! Dat was toch een heul ander topic
!
Opgeschoond en 'grappige' namen verwijderd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Het topic over het naam verzinnen van die meiden, stond dat niet eerst veel voller? Is het zo goed opgeschoond en stond er dus zo veel bagger in?
Of ben ik nou zo scheef.
Waaromquote:
Ah, omdat er een prijsvraag is, lekker bezig Svenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |