Die nuke is alweer 2 maand geleden, ze moeten toch iets om de tijd te doden.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:42 schreef planethugo het volgende:Wie denkt er uberhaubt nog aan verkiezingen met een nuke in je buurt
hehe, idd, poepserie!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, jammer inderdaad dat ze geen eind maken aan die ellende.
Muteren? In paniek raken? Elkaar afmaken om het laatste voedsel? Je zou toch zeggen dat elke scenarioschrijver hiervan zou gaan kwijlenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef Symer het volgende:
[..]
Die nuke is alweer 2 maand geleden, ze moeten toch iets om de tijd te doden.
Serie-nerdquote:Op donderdag 30 november 2006 21:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
En VM en Heroes en Prison Break en How I Met Your Mother en Scrubs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond CBS ook, maar de vakbond voor acteurs en schrijvers vind dat webisodes niet duidelijk in het contract staan en heeft al haar leden opgeroepen geen werk meer te verrichten voor CBS. CBS wou dat risico niet nemen en heeft de webisodes geschrapt en vervangen met deze interviews.quote:Op maandag 11 december 2006 18:40 schreef Richardfun het volgende:
Huh, waarom zou de zender waar de serie draait problemen krijgen met rechten of copyrights? Die rechten liggen dan toch bij hen?
Hoezo begint het niet bij #1?quote:Op maandag 11 december 2006 16:53 schreef Symer het volgende:
Ik zie net dat er webisodes zijn:
Jericho Countdown #6
Jericho Countdown #7
Jericho Countdown #8
Jericho Countdown #9
Jericho Countdown #10
Jericho Countdown #11
De eerste webisode (#6) verscheen in de week van aflevering 6 van Jericho, dus ik denk dat die nummers verwijzen naar de aflevering waar ze bij horen. Omdat dit project later bedacht is (door die vakbond dus) hebben ze geen tijd meer gehad voor 1 tm 5. Ik heb geen idee of die nog gemaakt gaan worden of niet.quote:Op maandag 11 december 2006 22:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hoezo begint het niet bij #1?
Oh okey, thx.quote:Op maandag 11 december 2006 23:12 schreef Symer het volgende:
[..]
De eerste webisode (#6) verscheen in de week van aflevering 6 van Jericho, dus ik denk dat die nummers verwijzen naar de aflevering waar ze bij horen. Omdat dit project later bedacht is (door die vakbond dus) hebben ze geen tijd meer gehad voor 1 tm 5. Ik heb geen idee of die nog gemaakt gaan worden of niet.
Ik heb ze ook net allemaal binnengehaald.quote:Op maandag 11 december 2006 22:32 schreef sylvesterrr het volgende:Heb ik net in een paar dagen de tijd alle eps gezien, blijkt dat ik nu tot februari mag wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |