abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43885908
Net 9 en 10 gezien en het viel me niet tegen eigenlijk.

De schrijvers lieten zien dat ze weten dat sommige kijkers er problemen mee hebben dat ze gewoon feestdagen blijven vieren na het vergaan van de wereld en het mysterie is met die voedseldropping weer wat uitgediept.

"China is your friend"

Omdat Jake en co zich echt afvragen hoe het mogelijk is dat China propaganda verspreidt met Amerikaanse hulpmiddelen denk ik wel dat de schrijvers daar een duidelijk antwoord op hebben.

Bovendien lijkt er nu wat meer actie in te komen dan de afgelopen weken in voorbereiding op de fall finale, dus de schrijvers weten iig wat we willen zien.
pi_43912300
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Denk je echt dat de schrijvers hier rekening mee zouden houden ? Ik heb niet zo'n hoge pet op van die schrijvers eigenlijk.
Oh, ik weet zeker van niet en dat is onverstandig. Een paar foutjes is okee, maar als er in elke aflevering zo veel fouten zitten gaat dat de critici opvallen. Vandaar dat elke script-afdeling een paar fact-checkers op staf heeft. Ik ga er maar gemakshalve van uit dat de Jericho fact-checkers ofwel een stel bavianen in een dierentuin ofwel de incestueuze kinderen van een van de schrijvers zijn. Anders snap ik echt niet hoe er zo veel fouten in het script sluipen
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
  donderdag 30 november 2006 @ 13:48:15 #178
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_44022312
See you soon.
Sterk einde iig, met die zaklamp dacht ik eerst aan Jonah, maar Dale keek aardig serieus!
We wetennu iig dat we wat moois kunnen verwachten (en hopelijk dus ook wat meer te weten komen) als de show weer verder gaat na de break.
quote:
On Wednesday, Nov. 29, "Jericho" will have what is being described as a "fall season finale," which will conclude with a cliffhanger of some sort. CBS won't repeat the freshman drama and will instead bring the show back in February with all new episodes running for the remainder of the season.

The network says that the "Jericho" return will be preceded by a recap episode on Feb. 14. The all-new episode on Feb. 21 will flash back to the day before the mysterious nuclear attack that launched the show.
pi_44023169
Jezus, 45 minuten om een aflevering te vullen en dan gooien ze alle spannende dingen in de laatste minuut.
pi_44026273
Toffe ep, weer een serie die nu op hiatus is

En Merkie, ook jij hier
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_44027270
wat een klote aflevering, ipv dat men eens iets opschiet is alleen de laatste minuut boeiend.

Ik ga iig niet aftellen naar februari. Men had de serie net zo goed kunnen maken zonder een aanslag met een kernbom
  FOK!fotograaf donderdag 30 november 2006 @ 17:07:57 #182
151126 angel008
pi_44028312
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:37 schreef planethugo het volgende:
wat een klote aflevering, ipv dat men eens iets opschiet is alleen de laatste minuut boeiend.

Ik ga iig niet aftellen naar februari. Men had de serie net zo goed kunnen maken zonder een aanslag met een kernbom
helemaal mee eens de hele kernbom word naar achteren geplaatst..

naja ook ik zal wss iet aftellen tot 21 feb..
  donderdag 30 november 2006 @ 20:15:31 #183
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44034431
Ik weet een leuk einde voor deze serie. Gewoon een NUKE op Jericho. Wat zal dat genieten worden .
2000 light years from home
  donderdag 30 november 2006 @ 20:30:48 #184
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44035020
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:37 schreef planethugo het volgende:

I concur.

Ik stop ermee, baggerserie.
pi_44035473
Merkie, blijf het nog even met mij proberen joh. En als Jericho kut is, heb je die week altijd nog 24 en House om je weer op te peppen
pi_44035706
weer een aflevering met problemen in Jericho, wordt je toch moedeloos van :S,

ik wil kapotte steden zien gvd
pi_44036539
Ik vond het best een goede aflevering, ondanks het feit dat er weer teveel gefocust werd op Jericho in plaats van de nuke. In ieder geval okee dat Johnston het burgemeesterschap kwijtraakt, brengt wat meer spanningen in de serie. En ik ben toch wel benieuwd wie er naar de neger (ben z'n naam ff kwijt) komen zoeken.

Alleen Stanley en die stadstrut, dat boeit me geen fuck. Snap ook niet waarom ze dat erin stoppen, of ze hebben een dramatische dood van een van de twee in gedachten ofzo.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jivis op 30-11-2006 21:21:29 ]
Amen.
  donderdag 30 november 2006 @ 21:21:27 #188
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44036804
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:44 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, blijf het nog even met mij proberen joh. En als Jericho kut is, heb je die week altijd nog 24 en House om je weer op te peppen
En VM en Heroes en Prison Break en How I Met Your Mother en Scrubs .
pi_44037115
Dit is trouwens wel een vet stuk om te lezen

http://www.tv.com/jericho(...)tml?review_id=297468
Amen.
  donderdag 30 november 2006 @ 22:22:08 #190
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_44039430
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:21 schreef Merkie het volgende:

[..]

En Stargate Atlantis!
When all else fails, you always have delusion.
pi_44047660
Blijf het nog wel volgen denk ik, maar ze hadden het idd gewoon zonder nukes kunnen doen, 8 weken later en het grootste gedeelte is de stad nog niet uitgeweest, lijkt me dat je wel wat meer gaat zoeken naar overlevenden, leger etc ....
Nu komt er weer zo'n irritante 3hoeksverhouding in tussen jake roger en die chick, daar zit i helemaal niet op te wachten ....
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:24:17 #192
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_44050779
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef Jivis het volgende:
Dit is trouwens wel een vet stuk om te lezen

http://www.tv.com/jericho(...)tml?review_id=297468
is inderdaad 'n goede review. Nu maar hopen dat de schrijvers dit ook lezen...
Wat je vindt, ...
pi_44058767
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:15 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het best een goede aflevering, ondanks het feit dat er weer teveel gefocust werd op Jericho in plaats van de nuke. In ieder geval okee dat Johnston het burgemeesterschap kwijtraakt, brengt wat meer spanningen in de serie. En ik ben toch wel benieuwd wie er naar de neger (ben z'n naam ff kwijt) komen zoeken.
Er werd eigenlijk helemaal niet op die nuke gefocust want... er is een moord in Jericho, hoe ze die gast dan oppakken opeens zie je 'm 2 meter rennen over straat en komen ze aan als debielen en pakken ze 'm. Dat was toch echt zen-za-tioneel
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:21 schreef Merkie het volgende:

[..]

het enige van series waar ik écht naar uitkijken zijn de laatste afleveringen van The Sopranos in maart/april
Dát is pas een serie, ken werkelijk niemand die eraan begonnen is en die er niks aan vond
pi_44060367
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:28 schreef planethugo het volgende:

[..]

Er werd eigenlijk helemaal niet op die nuke gefocust want... er is een moord in Jericho, hoe ze die gast dan oppakken opeens zie je 'm 2 meter rennen over straat en komen ze aan als debielen en pakken ze 'm. Dat was toch echt zen-za-tioneel
[..]
Ik zei toch ook dat er niet op de nuke gefocust werd Alleen dat gedoe met Hawkins, wat ik overigens het enige interessante aan de serie vind.
Amen.
pi_44060420
beetje verkeerd gelezen van me idd . Die review is trouwens wel goed op tv.com maar als je dan reviews van andere ziet die weer alles geweldig vinden vraag ik me af of de serie wel wat gaat veranderen
pi_44196128
Vandaag de laatste ep?
pi_44196926
Nee, de volgende ep is ergens in februari.
pi_44197138
Aha.
pi_44197419
Jammer hè
Amen.
pi_44197837
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:56 schreef Jivis het volgende:
Jammer hè
Ja, jammer inderdaad dat ze geen eind maken aan die ellende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')