Oh, ik weet zeker van niet en dat is onverstandig. Een paar foutjes is okee, maar als er in elke aflevering zo veel fouten zitten gaat dat de critici opvallen. Vandaar dat elke script-afdeling een paar fact-checkers op staf heeft. Ik ga er maar gemakshalve van uit dat de Jericho fact-checkers ofwel een stel bavianen in een dierentuin ofwel de incestueuze kinderen van een van de schrijvers zijn. Anders snap ik echt niet hoe er zo veel fouten in het script sluipenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk je echt dat de schrijvers hier rekening mee zouden houden? Ik heb niet zo'n hoge pet op van die schrijvers eigenlijk.
quote:On Wednesday, Nov. 29, "Jericho" will have what is being described as a "fall season finale," which will conclude with a cliffhanger of some sort. CBS won't repeat the freshman drama and will instead bring the show back in February with all new episodes running for the remainder of the season.
The network says that the "Jericho" return will be preceded by a recap episode on Feb. 14. The all-new episode on Feb. 21 will flash back to the day before the mysterious nuclear attack that launched the show.
helemaal mee eens de hele kernbom word naar achteren geplaatst..quote:Op donderdag 30 november 2006 16:37 schreef planethugo het volgende:
wat een klote aflevering, ipv dat men eens iets opschiet is alleen de laatste minuut boeiend.
Ik ga iig niet aftellen naar februari. Men had de serie net zo goed kunnen maken zonder een aanslag met een kernbom
I concur.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:37 schreef planethugo het volgende:
wat een klote aflevering, ipv dat men eens iets opschiet is alleen de laatste minuut boeiend.
Ik ga iig niet aftellen naar februari. Men had de serie net zo goed kunnen maken zonder een aanslag met een kernbom
En VM en Heroes en Prison Break en How I Met Your Mother en Scrubsquote:Op donderdag 30 november 2006 20:44 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, blijf het nog even met mij proberen joh. En als Jericho kut is, heb je die week altijd nog 24 en House om je weer op te peppen
En Stargate Atlantis!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
En VM en Heroes en Prison Break en How I Met Your Mother en Scrubs.
is inderdaad 'n goede review. Nu maar hopen dat de schrijvers dit ook lezen...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef Jivis het volgende:
Dit is trouwens wel een vet stuk om te lezen
http://www.tv.com/jericho(...)tml?review_id=297468
Er werd eigenlijk helemaal niet op die nuke gefocust want... er is een moord in Jericho, hoe ze die gast dan oppakkenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:15 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het best een goede aflevering, ondanks het feit dat er weer teveel gefocust werd op Jericho in plaats van de nuke. In ieder geval okee dat Johnston het burgemeesterschap kwijtraakt, brengt wat meer spanningen in de serie. En ik ben toch wel benieuwd wie er naar de neger (ben z'n naam ff kwijt) komen zoeken.
het enige van series waar ik écht naar uitkijken zijn de laatste afleveringen van The Sopranos in maart/aprilquote:Op donderdag 30 november 2006 21:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
En VM en Heroes en Prison Break en How I Met Your Mother en Scrubs.
Ik zei toch ook dat er niet op de nuke gefocust werdquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
Er werd eigenlijk helemaal niet op die nuke gefocust want... er is een moord in Jericho, hoe ze die gast dan oppakkenopeens zie je 'm 2 meter rennen over straat en komen ze aan als debielen en pakken ze 'm. Dat was toch echt zen-za-tioneel
![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |