Hoop dat dat niet serieus was :pquote:Op woensdag 20 december 2006 15:18 schreef Chen het volgende:
[..]
Nooit een rar of zip downloaden van torrentsites!
Ik ben ook gestopt, wou in de vakantie nog alles kijken, niet gelukt dusquote:Op zondag 7 januari 2007 18:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ben ermee gestopt. Als ik hier lees dat het geweldig is, dan ga ik wel weer verder.
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Het zou me niets verbazen dat hij een kernwapen in die ton verbergt voor wat voor reden dan ook. En waarom koos hij Jericho enkele dagen voor de aanval, en kocht hij een huis met cash geld?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Hawkins verbergt, trouwens. Hij heeft een stalen ton ingemetseld in zijn kelder... zei Gray niet dat New York gespaard was omdat ze daar een truck met stalen ton en bom van 20 kiloton op tijd hadden onderschept? Bovendien zei Hawkins vrouw in de laatste aflevering dat hij mensen het verkeerde gevecht in stuurt...
Green for Mayor!quote:Die Gray mag wat mij betreft overigens ook wel flink op zijn bek gaan als burgemeester. En dat zal ook wel gebeuren. Hij denkt aan korte termijn, en zijn eigen populariteit, terwijl Johnston vooral aan de langere termijn en het belang van de bevolking dacht...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:20 schreef Burbo het volgende:
Anyway, wanneer begint het weer?
14 Feb is er nog een recap ep met wat nieuwe footage naar ik heb begrepenquote:Op donderdag 11 januari 2007 03:01 schreef maartena het volgende:
21 Feb 2007
Ik baal ervan dat ik er ooit tijd aan heb besteed. Dat ik in het begin nog wel eens een positieve post heb geplaatstquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:20 schreef Richardfun het volgende:
Ik kijk uit naar elke serie die ik kijk, maar deze show kan em echt geen fuck meer schelen eerlijk gezegd.
Ik neem aan dat je in februari niet meer gaat kijken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat ik er ooit tijd aan heb besteed. Dat ik in het begin nog wel eens een positieve post heb geplaatst.
Ik hoop maar dat dit topic snel vol zit, zodat ik dit topic tzt niet in mijn AT tegenkom en ik niet tegen beter-weten-in geneigd ben om hier te kijken of het al iets voor is gaan stellen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:00 schreef Richardfun het volgende:
Ik neem aan dat je in februari niet meer gaat kijken?
Ik wil je tegen die tijd ook best een PM sturen hoor...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dit topic snel vol zit, zodat ik dit topic tzt niet in mijn AT tegenkom en ik niet tegen beter-weten-in geneigd ben om hier te kijken of het al iets voor is gaan stellen.
Best pauper is dat, is die te zien in alle teasers, zit die alleen in de eerste afleveringquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:55 schreef maartena het volgende:
Trouwens intressant dat een groot deel van de serie is opgenomen in de buurt van Calgary, Canada. Ook jammer trouwens (is je dat niet opgevallen) dat het jochie dat op het dak staat niet in de serie meedoet, omdat hij intussen al in een andere serie acteert (kinderen mogen per wet slechts beperkt acteren, ze hebben immers ook schoolverplichtingen etc)
Nee. Sterker nog, haar verloofde kwam Jericho binnenlopenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Loopt deze bagger nog?
Is dat mokkel al over haar gemiste bruiloft heen, het belangrijkste om je zorgen over te maken na een atoomaanval?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, haar verloofde kwam Jericho binnenlopen![]()
Idd, dat zou ook mijn eerste invalshoek zijn bij het schrijven van een script over de postnucleaire holocaust.quote:Als dat geen geweldige driehoeksverhouding oplevertdaar kun je zo weer een paar afleveringen mee volschrijven.
Eens. Dat met dat ziekenhuis was vetjesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Best pauper is dat, is die te zien in alle teasers, zit die alleen in de eerste aflevering
Ik vond eigenlijk maar twee afleveringen van Jericho tot nu toe goed, dat was aflevering 1 en de aflevering waarin ze een verlaten ziekenhuis binnenvallen.
Ja, maar daardoor zullen er wel meerdere seizoenen komen. Ik vind het niet erg. Ik kijk gewoon lekker veel USA series.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Jivis het volgende:
Ze moeten er vaker op uit gaanZe zitten maar in dat kutstadje te rotzooien. Dit concept had zo'n geweldig post-apocalyptisch scenario kunnen opleveren, maar in plaats daarvan wordt iedereen verliefd op elkaar, krijgt de burgemeester koorts en wordt de irritante winkelvrouw vermoordt door een stoute meneer.
Als ze op deze toer blijven doorgaan, zullen de kijkers er gauw genoeg van krijgen en betwijfel ik of er meerdere seizoenen volgen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, maar daardoor zullen er wel meerdere seizoenen komen. Ik vind het niet erg. Ik kijk gewoon lekker veel USA series.![]()
Ze gaan er ook op uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Jivis het volgende:
Ze moeten er vaker op uit gaanZe zitten maar in dat kutstadje te rotzooien. Dit concept had zo'n geweldig post-apocalyptisch scenario kunnen opleveren, maar in plaats daarvan wordt iedereen verliefd op elkaar, krijgt de burgemeester koorts en wordt de irritante winkelvrouw vermoordt door een stoute meneer.
Heeft erg lang geduurtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze gaan er ook op uit.
Jake wil een vliegtuig bemannen en Hawkins gaat met z'n vrouw en kiendjes naar een grote stad.
Klopt, ik heb ook het idee dat de makers geen flauw benul hebben van wat ze aanmoeten met deze serie en eigenlijk op input wachten van de kijkers voor verdere seizoenen.quote:
Nee, dit zijn previews te bekijken op de Jericho website.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Is dus eigenlijk een spoiler Blaxje ?
Info uit previews moet altijd tussen spoilertagsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, dit zijn previews te bekijken op de Jericho website.
Alleen volgens mij werkt dit alleen in de VS, op Youtube staan ze ook.
omdat die pas volgende week komt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:34 schreef SoupNazi het volgende:
Waarom staat die nieuwe aflevering nog niet online?
Nee. TV.com zegt dat episode 11 op de 14e is uitgezonden, en dat was gister.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
omdat die pas volgende week komt?
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:06 schreef Miguel het volgende:
14 Feb is er nog een recap ep met wat nieuwe footage naar ik heb begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |