was een druk onsteker..quote:Op donderdag 16 november 2006 22:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
En ook het feit dat Jake niet gelijk wordt neergemaaid door die sniper vond ik erg vaag. Dan is het gelijk bye Jake en heeft die echt de kracht niet meer om nog even dat knopje van die ontsteker in te drukken. Dat zootje ongeregeld dat dan achter hem staat met hun luchtbugsen heeft dan ook geen enkele kans meer tegen een tiental getrainde militairen.
Als er een interessant vuurgevecht was ontstaan had ik niet op dit soort dingen gelet, maar die soldaten stapten gewoon in hun trucks en reden weg toen Eric met een paar kereltjes kwam aangesjouwd. Wtf
Oh en ik hoop dat Eric snel doodgaat. Met z'n kutbaardje![]()
Dat is dus breach of contract. Ik ben nu in gesprek met mijn advocaten en eis flinke financiele compensatie. Verkoop je een format voor 9 afleveringen met een geweldige season's finale en dan gaan ze ineens afwijken van dat format. CBSquote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Komende woensdag de laatste aflevering.
Die Ravensquad gasten moorden heel Jericho uit en die neger heeft daar niet veel trek in dus die activeert de nuke in zijn kelder. Daarna een scene met een grote paddestoelwolk en een shockwave die het bordje Jericho wegblaast.
The End.
Ratings gegarandeerd.![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Blijf misschien nog maar 2 afleveringen aan, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, je hebt me niet kunnen overhalen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Nah, niet mee eens. De aflevering van twee weken geleden vond ik ook okee.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ep 1 en 2 zijn zeer goed ja... de rest niet
quote:schreef Jivis het volgende:
Oh en ik hoop dat Eric snel doodgaat. Met z'n kutbaardje![]()
is er vandaag een aflevering geweest dan ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:47 schreef yavanna het volgende:
Het concept was wel leuk, maar het word maar niet beter, met een nieuw dieptepunt, nl de aflevering van vandaag.
Actie wil ik zien, niet vage droombeelden van een bruiloft of een stel huurlingen die op de vlucht slaan als er 4 extra pipo's aan komen, waarna de 'hoofd pipo' ook nog zegt dat waren hun niet gekomen Jake in een kist had gelegen, please zeg.
Enige redelijke was dat Jake goed bang speelde en er niet bij stond als een 'Rambo', daar op de brug![]()
[..]
Abortus is niet gelegaliseerd in Amerika. En daarom een stuk moeilijker te verkrijgen dan in Nederland. Heeft niets met christelijk zijn te makenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:11 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij hebben ze in Amerika echt nog nooit van een abortus gehoord![]()
Het zijn zeker van die christenen daar in Jericho
Meen je dat nou?? Wat dat zou een hoop verklaren, aangezien ik in een tv-serie nog nooit het woord abortus heb gehoord.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Abortus is niet gelegaliseerd in Amerika. En daarom een stuk moeilijker te verkrijgen dan in Nederland. Heeft niets met christelijk zijn te maken![]()
Naah, hoe kom je dáár nou weer bij?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:11 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij hebben ze in Amerika echt nog nooit van een abortus gehoord![]()
Het zijn zeker van die christenen daar in Jericho
Heb het even opgezocht en abortus blijkt wel legaal te zijn in Amerikaquote:Op donderdag 23 november 2006 14:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meen je dat nou?? Wat dat zou een hoop verklaren, aangezien ik in een tv-serie nog nooit het woord abortus heb gehoord.
Het is zeker iets van die bekrompen Bush
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |