tja dat ze uberhoud nog van die romance shit erin krijgen vind ik vaag..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:37 schreef planethugo het volgende:
heb ook alle afleveringen gekeken wat uit zijn en die compleet overbodige verhaallijnen zijn wel irritant, zodra het over het gedoe buiten het stadje gaat wordt het pas weer interessant.
En zoals iemand hier al zei: als een kernbom ontploft dan ga je toch op onderzoek uit ipv in je boerengat te blijven wonen?
precies, misschien dat ik wel nog graag een wip zou maken voordat de wereld verging maar om dan zo sentimenteel te gaan doen had ik dan geen zin inquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:46 schreef angel008 het volgende:
[..]
tja dat ze uberhoud nog van die romance shit erin krijgen vind ik vaag..
als je in een nucleaire oorlog zit is liefde toch echt wel het laatste waar ik me mee bezig zou houden (ik denk zelfs dat ik een van de grootste criminelen dan nog zou vertrouwen puur en simpel omdat wij beide personen op zo'n moment maar 1 ding willen en dat is overleven.
Ja, misschien gaat er nu eens iemand doodquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:07 schreef opinionr het volgende:
In de volgende afleveringen belooft het spannend te blijven.
De contractors hebben het adres kaartje gevonden, dus dat Jericho nog bestaat is nu bekend.
Komende woensdag de laatste aflevering.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:48 schreef angel008 het volgende:
zo aflevering nu goed gezien...
mag jericho nu alsjeblieft switchen naar wat die contractors doen.. geef mij dat verhaal maar 100 x beter (en dat hadden de mensen van jericho eigenlijki ook moeten doen..)
Klopt ja, zo cheesie had ik het in jaren niet meer gezien.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:36 schreef MaJo het volgende:
Alleen een beetje jammer dat het begin zo nep was in die auto![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Komende woensdag de laatste aflevering.
Die Ravensquad gasten moorden heel Jericho uit en die neger heeft daar niet veel trek in dus die activeert de nuke in zijn kelder. Daarna een scene met een grote paddestoelwolk en een shockwave die het bordje Jericho wegblaast.
The End.
Ratings gegarandeerd.![]()
We krijgen nu nog 2 afleveringen voor de winterstop, die duurt tot 14 februari. Dan krijgen we een samenvattingsaflevering o.i.d gevolgd door 11 nieuwe afleveringen die op 21 februari beginnen.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:37 schreef Miguel het volgende:
Volgens mij hebben we een stop inderdaad. Ik weet niet wanneer we weer verder gaan, maar er komen iig 22 afleveringen dit seizoen
'CBS give Jericho full-season order' - 12 Oct 06
quote:Vox populi, which means literally in Latin voice of the people, is often used in broadcasting for interviews of members of the 'general public'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het lijkt me ook erg onwaarschijnlijk dat de electriciteit in een stadje in Kansas afhangt van de federale regerling in Washington.
Na die winterstop heb ik vast geen behoefte meer om te kijken. En ik schat in dat vroeg in 2007 de afleveringen die nu op mijn PC staan gewist worden om plek te maken voor iets beters.
Blijf misschien nog maar 2 afleveringen aan, wantquote:Op donderdag 16 november 2006 21:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Okay, ik haak af. Trien 1 is zwanger van een type dat zo uit een Wachttoren gekropen kan zijn en die houdt weer van Trien 2, Trien 3 probeert samen met Trien 2 Trien 4 op te vrolijken die -agossie- maar blijft terugdenken aan haar trouwdatum, een stel keiharde huurlingen raakt overstuur van 4 mensen met piefpafs die van een andere kant aan komen rijden in een pickup en de brug staat er nog. Daahaag Jericho. Fik maar af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast vond ik de aflevering van gisteren erg wisselvallig. Als iemand van CBS een van de boards had gelezen hadden ze gezien hoe weinig Emily ons kan boeien. Zelfs met het magere acteerwerk van Ashley Scott was het nonverbaal en tussen de regels door (alsmede door dingen die eerder door Emily en Jake gezegd zijn) duidelijk dat Roger een saaie bankier uit de grote stad was en dat Emily nog steeds gevoelens voor Jake koestert. Waste of screen-time. Ook is deze Heather-Jake-Emily love-triangle net zo banaal en onbelangrijk als de April-Eric-Mary driehoek. Nutteloos.
Het hele gebeuren rond April en Eric kon me dus ook absoluut niks schelen. Dat Mama Green (Gail ofzo?) haar zoon zit uit te kafferen terwijl ze in die, overigens zeer handige, 4 uur deadline-periode verkeerden was vreselijk buiten alle proporties. Snappen de schrijvers echt niet dat mensen naar Jericho kijken omdat het een post-apocalyptische show is, en we geen soap-toestanden nodig hebben? Ze zouden de vrouwelijke kijkers al blij maken als de vrouwen in Jericho iets nuttigs zouden doen en niet de hele tijd zuipen of praten over bruiloften en baby's. De mannelijke kijkers snakken al de hele show naar zombies.
Ik was wel blij dat de mannen van Jericho eindelijk eens gingen denken aan roadblocks en het trainen van een garnizoen. Op zich vond ik het opblazen van de brug een puik plan, de CBS kaart van Jericho laat zien dat er meer 'access roads' zijn, en elke ingang die ze niet hoeven te bewaken betekent dat ze zich meer kunnen concentreren op andere ingangen.
Gelukkig zijn de Ravenwood-gasten al even dom als de Jericho-bewoners. Ze nemen rustig de tijd om van Stanley's boerderij naar Jericho te rijden en geven ze dan 4 uur de tijd om een paar autos te verzetten. En ze gebruiken die 4 uur niet eens om even om te rijden en via een andere ingang de stad in te rijden? Whatever
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
En ook het feit dat Jake niet gelijk wordt neergemaaid door die sniper vond ik erg vaag. Dan is het gelijk bye Jake en heeft die echt de kracht niet meer om nog even dat knopje van die ontsteker in te drukken. Dat zootje ongeregeld dat dan achter hem staat met hun luchtbugsen heeft dan ook geen enkele kans meer tegen een tiental getrainde militairen.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Asmodian het volgende:
Gelukkig zijn de Ravenwood-gasten al even dom als de Jericho-bewoners. Ze nemen rustig de tijd om van Stanley's boerderij naar Jericho te rijden en geven ze dan 4 uur de tijd om een paar autos te verzetten. En ze gebruiken die 4 uur niet eens om even om te rijden en via een andere ingang de stad in te rijden? Whatever
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |