abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 04:19:01 #26
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43127445
Zojuist aflevering 2 gezien en hoewel ik het best een sterke aflevering vond heb ik me kapot zitten ergeren aan de muziek Veel te sensationeel en aanwezig... Vond het minder sterk dan de pilot, die ik echt super vond, maar ik ga het zeker nog wel even volgen. Morgen aflevering 3 kijken, ben benieuwd. Hopelijk wordt de muziek wat minder aanwezig...
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  woensdag 1 november 2006 @ 13:08:06 #27
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43134085
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 17:49 schreef Da_Ripper het volgende:
ik weet niet of je dit een betrouwbare bron vindt.
Nee, da's ook een hippie-douchebag-site.
Ik ga naar huis.
  woensdag 1 november 2006 @ 13:41:28 #28
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_43135268
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:08 schreef nietzman het volgende:

[..]

Nee, da's ook een hippie-douchebag-site.
Ok, het zal wel tevergeefs zijn, maar hier is er nog 1, Groeme Amsterdammer
Ik weet niet wat jij een betrouwbare bron noemt, wanneer het rechstreeks uit de mond van JP komt ofzo?

Ik leek me aardig om het even te hebben overwat men gaat doen wanneer er hier nukes afgaan (tijdens opslag/als wapen). Maar goed, wanneer jij weigert aan te nemen dat er nukes liggen in NL, dan moet je je maar voorstellen dat we aangevallen worden.

[/Off-Topic]
quote:
Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Er staat:
In the weeks before the nuclear blasts, Robert Hawkins was gathering intel on how to survive a nuclear attack from people around the country. Who were these people? What did Hawkins know? What was he doing?
Maar is het filmpje is alleen maar voor US-citizens te zien
Wat je vindt, ...
pi_43138722
quote:
Op woensdag 1 november 2006 13:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik leek me aardig om het even te hebben overwat men gaat doen wanneer er hier nukes afgaan (tijdens opslag/als wapen).
Ik lees toevallig net dat iemand voor morgen een aanslag voorspeld heeft op Europese kerncentrales.

Niet dat ik dat geloof, maar ik ben nu ook wel benieuwd wat er in zo'n geval zou gebeuren. In ieder geval zullen de sirenes gaan loeien en gaan geluidswagens rijden. Daarna worden de rampenzenders ingeschakeld die het publiek informeren en adviseren om bijvoorbeeld naar een goed beschutte plek te gaan, zoals een kelder.

Ik weet niet wat het effect van de straling op het kabelnetwerk is, maar ik denk dat tv's en radio's wel blijven werken, het telefoonnetwerk zal denk ik wel plat liggen door overbelasting. Ook de websites crisis.nl en nederlandtegenterrorisme.nl zullen plat liggen aangezien ze al plat lagen toen ze een keer bij het nieuws genoemd werden. Fok zou er ook wel uitliggen denk ik. En als het telefoonnetwerk overbelast is, dan werkt internet zeker niet voor adsl-mensen?

Isolatie zoals bij Jericho zal niet voorkomen denk ik, aangezien de meesten hier een fiets hebben (reizen met de auto zal worden afgeraden doordat alles vast zal staan). De mensen in de directe omgeving van het incident zullen geėvacueerd worden door het leger neem ik aan.

Als een kernland ons aanvalt is Nederland grotendeels weg, als het een groepering is zullen er vooral veel mensen sterven door stralingziekte.

Het ligt aan het type incident of Nederland net zo dood wordt als het gebied bij Tsjernobyl of opnieuw opgebouwd wordt zoals Nagasaki.

Allemaal eigen speculatie natuurlijk, maar interessant om over na te denken.
  Moderator woensdag 1 november 2006 @ 15:41:47 #30
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43139173
Zojuist ook aflevering 3 gezien en vind het toch wel spannend De muziek was nog steeds wel irritant maar minder aanwezig dan in aflevering 2. Vanavond aflevering 4 kijken, dan ben ik bijna bij
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator donderdag 2 november 2006 @ 01:36:42 #31
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43160474
Inmiddels ook aflevering 4 gezien Vind het steeds beter worden. Het concept is ook erg sterk, het is toch iets waar iedereen wel bang voor is en dat wordt goed in beeld gebracht. De sensationele muziek was er volgens mij dit keer ook niet, of ik ben er gewoon aan gewend geraakt Ben benieuwd naar de volgende aflevering. Ik blijf deze serie nog wel even volgen!
pi_43162691
Is er geen aflevering 7 vandaag?
[14.gif]
pi_43163188
quote:
Op donderdag 2 november 2006 08:45 schreef Chen het volgende:
Is er geen aflevering 7 vandaag?
is hier al binnen fyi, dus hij is er wel
pi_43163981
same op de plek waar hij meestal als eerste was staat ie nu nog steeds niet vreemd..

gelukkig bestaan dr ook andere manieren..

ben echt benieuwd wat er nu gaat gebeuren...
  Moderator donderdag 2 november 2006 @ 12:12:01 #35
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_43166841
Ep5 inmiddels ook gekeken (ben bezig met een soort seriemarathon ) en ik vind de serie steeds spannender worden. Ben echt super benieuwd! Vanavond ep6
pi_43167341
quote:
Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef MaJo het volgende:
Ep5 inmiddels ook gekeken (ben bezig met een soort seriemarathon ) en ik vind de serie steeds spannender worden. Ben echt super benieuwd! Vanavond ep6
ik vind het net andersom, vind het steeds minder worden.
  donderdag 2 november 2006 @ 13:19:53 #37
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_43168613
Die kickstart moet idd eens komen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_43177975
Weer zo'n aflevering waarin niets gebeurd, alleen maar gezeur over problemen in dat stadje... Ik wil ACTIE, ALIENS en NUKES zien
#winning
pi_43178030
ik ben afgehaakt na ep02, het boeide me allemaal niet meer zo
pi_43179270
We weten nu weer een klein beetje meer over hoe groot de nukes waren en dat ze het net op tijd voorkomen hebben in New York was wel leuk om te horen. Toch gaat het mij iets te langzaam om elke week 1 afl. te kijken, ik denk dat ik ze dus maar ga opsparen tot ik een keer vakantie heb ofzo.
pi_43179284
Is het iemand opgevallen hoe gaar de muziek geknipt is op 17:45 als de vakkenvuller het doosje open doet? Mijn god
pi_43179826
Ik heb vanmiddag aflevering 7 gezien en vond'm sterk . Da's maar goed ook, want na 5 zwakke afleveringen had ik een 6e toch echt niet geduld. Er is wel iets dat me lastig valt (Niet kijken, MaJo, hier volgt een spoiler )

Kennelijk is NYC dus veilig omdat een stel politieagenten het plan verijdelden. Da's prima, maar het ging om een 20-kiloton bom. Nou was de bom die op Nagasaki werd gedropt er eentje van 21 kiloton en die had een vernietigingsradius van 1 mijl, met vuurtjes die tot 2 mijl van de bom begonnen.

Het eiland Manhattan is 13 mijl lang en voor het overgrote deel meer dan 2 mijl breed. Dus een 20-kiloton bom tot ontploffing laten brengen op, zeg, Times Square zou een weergaloze massamoord zijn en een enorme ravage veroorzaken, maar het zou niet bepaald de stad van de kaart vagen. Om precies te zijn zou het een gebied van 12 blocks breed bij 40 blocks lang vernietigigen.

Als deze meesterlijke terroristen een 20-kiloton bom inzetten om NYC, een stad met 18.7 miljoen inwoners (in de Metropolitan Area) te vernietigen kunnen we er van uit gaan dat ze in ieder geval geen grotere bommem hebben gebruikt bij andere steden. Dus is het niet voorbarig van ons, de mensen in Jericho en de mensen van CBS om er van uit te gaan dat die steden 'verwoest' zijn en dat iedereen er in dood zou zijn?

btw: Ik blijf het zeggen. Wat deze serie echt nodig heeft is zombies

[ Bericht 1% gewijzigd door Asmodian op 02-11-2006 19:18:36 ]
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
pi_43180424
Tis meer OC,smallville achtig dan ik had verwacht, ik bedoel daarmee een hoog gehalte van romantische muziek en zoentjes en mensen die gekwetst worden en zulke perikelen.

Ondanks dat het zich niet zo op de ramp concentreert maar meer op de relaties tussen de mensen in het dorp blijf ik de serie volgen.

Het is absoluut niet een serie die ik geweldig vind maar het is vermakelijk, laten we het daar op houden.

Dus.. waar blijven de ufo's en of chinese tanks of wat dan ook! ik wil battles zien
  donderdag 2 november 2006 @ 19:18:45 #44
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43180529
Opzich wel leuke aflevering, maar de serie heeft steeds minder te maken met een vernietigd VS.
2000 light years from home
pi_43181731
quote:
Op donderdag 2 november 2006 18:03 schreef Tware het volgende:
Weer zo'n aflevering waarin niets gebeurd, alleen maar gezeur over problemen in dat stadje... Ik wil ACTIE, ALIENS en NUKES zien
pi_43182420
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:02 schreef Asmodian het volgende:
...
Dus is het niet voorbarig van ons, de mensen in Jericho en de mensen van CBS om er van uit te gaan dat die steden 'verwoest' zijn en dat iedereen er in dood zou zijn?
Ik denk dat je gelijk hebt dat veel mensen in de steden zelf het overleefd hebben. Ik weet niet hoe groot Nagasaki was vergeleken met New York nu, maar daar is toen 'maar' eenderde van de bevolking overleden met idd een vergelijkbare bom.

De aanval lijkt nu sowieso kleinschaliger te zijn dan men ons wilde doen geloven in het begin van de serie. Toen draaide bijv. een promo waarin je het licht in heel Amerika uit zag gaan...
pi_43182609
Had ik al gezegd dat Dale gay is?
pi_43183109
Wordt sowieso tijd voor wat actie, dat klote zoetsappige gedoe in Jericho wat me totaal
niet interesseert.

En het wordt tijd dat Dale dat meisje es een keer goed volblaft
pi_43183615

Wat moet daar in heren?
pi_43185034
Laat gvd zien hoe mensen kapot gaan in NY! Laat de arestatie van die terroristen in NY zien...

En laat die krullebol die meid eens flink geven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')