abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43825264
aflevering was vrij matig vond ik, dat gedoe met dat kind enzo boeit me niet zal me niet gaan boeien, Die scene met die gast die dat shirt niet uit wilde doen, zo slecht

het blijft maar de foute kant uitgaan
pi_43825380
Ik denk dat de afelopen van de laatste tijd iets tegenvallen, omdat de serie voor een "full season" is aangekocht. 22 afl. in plaats van 11, die extra eps moeten ze gewoon een beetje fillen, het moet immers gerekt worden.
"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
pi_43830583
quote:
Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik denk dat de afelopen van de laatste tijd iets tegenvallen, omdat de serie voor een "full season" is aangekocht. 22 afl. in plaats van 11, die extra eps moeten ze gewoon een beetje fillen, het moet immers gerekt worden.
Leuke theorie, maar vanaf episode 2 vond ik het al kut. Die aflevering waarin Eric en Jake eropuit trokken, dat was vet. De schrijvers focussen zich echter veel te veel op de onderlinge relaties in het stadje Jericho, terwijl de nuke op de achtergrond blijft. Het zou andersom moeten zijn. Behalve Jake en Hawkins houdt niemand zich echt bezig met wat er gebeurd is in de buitenwereld, ze gaan zelfs feestdagen vieren voor christ sake

De aflevering van vandaag was wel aardig. Alleen die sukkel van een Eric moeten ze er razendsnel uitschrijven, evenals Stanley en z'n bitch uit de grote stad. Wel toffe cliffhanger op het eind.
Amen.
pi_43832468
die gast van buiten de stad steekt die arme oude vrouw dood en nu komt er zeik tussen jericho en de harde jongens. Dat boeit me niet eigenlijk, ze moeten op onderzoek uitgaan wat er nu eigenlijk aan de hand is. Dat is toch het eerste wat je wil weten als je een paddestoel in de verte ziet, hoelang is nu al voorbij zonder dat ze iets weten. Feestdagen of familietradities zoals in deze aflevering slaat werkelijk nergens op. Stomme hillbilly's
pi_43832577
quote:
Op donderdag 23 november 2006 20:59 schreef planethugo het volgende:
die gast van buiten de stad steekt die arme oude vrouw dood en nu komt er zeik tussen jericho en de harde jongens.
Ach, ik ben vooral opgelucht nu blijkt dat er toch nog iemand dood kan in Jericho. Ik begon bijna te denken dat ze allemaal onsterfelijk waren ofzo...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.
pi_43835544
Iemand enig idee hoe dat nummer op het laatst heet?
pi_43836730
quote:
Op donderdag 23 november 2006 22:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand enig idee hoe dat nummer op het laatst heet?
Zo te horen was het een nummer van Five For Fighting maar de titel?
  donderdag 23 november 2006 @ 23:21:48 #158
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43837556
Ach ja, er gaat een hoofdpersonage dood. Dat is wel goed. Nu Eric, die malle politieagenten, die thugs van buiten het dorp, Gray, Emily, April en Mary nog.
2000 light years from home
pi_43838901
Dusse, er is nog steeds geen flikker aan?
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 24 november 2006 @ 00:53:35 #160
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_43839990
Echt een vuller ... Ik kijk de serie nog steeds, maar vind het erg jammer dat er zo'n grote omweg moet worden genomen voordat we erachterkomen hoe het nou precies zit met de bommen.
pi_43845249
vind de serie ook geen kut aan, maar ik wacht op de nukes, wie het gedaan heeft enz enz.

de rest van het dorpje boeit me nie
pi_43846293
http://www.tv.com/jericho(...)tml?review_id=294431
Blijkbaar is het nogal amerikaans georienteerd ofzo ?
Vond het gister weer niet bijzonder, maar daar prijzen ze het de hemel in bijna..
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:21:08 #163
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_43847252
Hoewel inderdaad het voor 90% weer uit oninteressante shit bestond zat er wel weer food-4-thought in.
De chinese droppings uit russische toestellen met US-parachutes.
En dat er een RFID chip inzat betekent dat "men" weet waar de generator/pakketten zijn.

Hopelijk krijgen ze bezoek van FEMA ipv die Blackwood.
Ben wel benieuwd hoe ze FEMA gaan afschilderen. Aangezien ze afhankelijk van hen zijn wanneer er echt een ramp in de US is.
Wat je vindt, ...
pi_43847698
RFID werkt volgens mij alleen maar op iets van 5 meter afstand, dus of dat nut heeft?
pi_43847792
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
Dusse, er is nog steeds geen flikker aan?
Zo klinkt het wel, ik heb officiëel m'n eerste aflevering gemist nu.
  vrijdag 24 november 2006 @ 12:46:54 #166
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_43847958
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 11:43 schreef dapluiz het volgende:
http://www.tv.com/jericho(...)tml?review_id=294431
Blijkbaar is het nogal amerikaans georienteerd ofzo ?
Vond het gister weer niet bijzonder, maar daar prijzen ze het de hemel in bijna..
Tja, ik kijk veel liever Vanished en die halen ze van de buis
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:10:10 #167
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_43848511
Waarom doen ze nou zo raar over dat Chinezen Russische vliegtuigen hebben. De meeste (oud) communistische landen hebben nou eenmaal veel Russische dingen. En dan kan het in dit geval zijn dat de Amerikaanse regering toestemming gaf aan de Chinezen om hulp te verlenen.
When all else fails, you always have delusion.
  vrijdag 24 november 2006 @ 13:11:21 #168
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_43848546
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 12:36 schreef Geqxon het volgende:
RFID werkt volgens mij alleen maar op iets van 5 meter afstand, dus of dat nut heeft?
Er bestaan RFID-tags in de meest uiteenlopende vormen en afmetingen. Ze kunnen passief zijn of actief, alleen-lezen of lezen/schrijven.
Passieve tags hebben geen eigen energiebron, ze benutten het elektromagnetische veld van een lezer om een stroom te induceren in de chip, hierdoor gaat het signaal niet over een grote afstand (van enkele centimeters tot ongeveer twee meter).
Actieve tags hebben zelf een batterij om de chip te activeren en kunnen een signaal over een grotere afstand (van zo'n 100 meter tot zelfs een paar kilometer) uitzenden.

wiki
Wat je vindt, ...
pi_43850764
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:10 schreef Mirel het volgende:
Waarom doen ze nou zo raar over dat Chinezen Russische vliegtuigen hebben. De meeste (oud) communistische landen hebben nou eenmaal veel Russische dingen. En dan kan het in dit geval zijn dat de Amerikaanse regering toestemming gaf aan de Chinezen om hulp te verlenen.
daar doen ze wel raar over maar ze gaan vervolgens nog steeds niet op onderzoek uit

'oh een russisch vliegtuig met chinees eten. Oh ok bedankt en nu familiedag!'
pi_43851214
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 13:10 schreef Mirel het volgende:
Als er dus nog een Amerikaanse regering is. Jake zei dat de vliegtuigen respectievelijk MiG 19s en Antonovs waren. Wikipedia zegt dat het An-32s waren, maar het lijken mij meer An-12s. Dat is ook logischer aangezien China veel An-12s beschikbaar heeft en geen An-32s. China heeft in ieder geval nog een flink stel MiG 19s liggen.

Het probleem is het bereik van de MiG 19. De Antonov An-12 kan, afhankelijk van de benzine/cargo-verhouding 3600-5700 km vliegen zonder bijgetankt te worden. De MiG 19 kan 700-2000 km trekken. Om zelfs richting de 1500 te komen moet de MiG zonder wapens vliegen. Ook is het levensgevaarlijk om de MiG zo vol met benzine te stoppen. Vele mid-air explosies van de MiG 19 door te veel benzine leidde ertoe dat de veiligere MiG 21 werd ontwikkeld. De MiG 19 heeft verder nog het probleem dat het niet in de lucht bijgetankt kan worden.

Ik vind het dus erg ongeloofwaardig dat een groot stel MiG 19 eskaders de overvlucht vanuit China hebben gemaakt. Logischer is dat Cubaanse MiG 19s de Antonovs begeleiden. Of er kan natuurlijk iets bizars aan de hand zijn, maar dat moeten we nog zien.

Wel moet gemeld worden dat China zo'n beetje het enige land is wat nog steeds met MiG 19s en Antonov An-12s vliegt.
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
  vrijdag 24 november 2006 @ 15:04:27 #171
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_43851905
Jake hoeft in ieder geval z'n day-job niet op te geven om vliegtuigspotter te worden, want die jets lijken niet eens op Mig 19's. .
Ik ga naar huis.
pi_43868674
TVPeetje, ik vind dit trouwens wel een leuke serie ;-)
  zaterdag 25 november 2006 @ 16:28:58 #173
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_43881000
ik heb de serie nu maar écht opgegeven na een stuk of 8 afleveringen...het wordt me toch wat te langdradig allemaal
pi_43881105
Ach, ik blijf het nog wel ff kijken. Op donderdag is het serieaanbod toch niet zo groot
Amen.
  zaterdag 25 november 2006 @ 18:51:37 #175
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_43884403
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 14:42 schreef Asmodian het volgende:

[..]

Als er dus nog een Amerikaanse regering is. Jake zei dat de vliegtuigen respectievelijk MiG 19s en Antonovs waren. Wikipedia zegt dat het An-32s waren, maar het lijken mij meer An-12s. Dat is ook logischer aangezien China veel An-12s beschikbaar heeft en geen An-32s. China heeft in ieder geval nog een flink stel MiG 19s liggen.

Het probleem is het bereik van de MiG 19. De Antonov An-12 kan, afhankelijk van de benzine/cargo-verhouding 3600-5700 km vliegen zonder bijgetankt te worden. De MiG 19 kan 700-2000 km trekken. Om zelfs richting de 1500 te komen moet de MiG zonder wapens vliegen. Ook is het levensgevaarlijk om de MiG zo vol met benzine te stoppen. Vele mid-air explosies van de MiG 19 door te veel benzine leidde ertoe dat de veiligere MiG 21 werd ontwikkeld. De MiG 19 heeft verder nog het probleem dat het niet in de lucht bijgetankt kan worden.

Ik vind het dus erg ongeloofwaardig dat een groot stel MiG 19 eskaders de overvlucht vanuit China hebben gemaakt. Logischer is dat Cubaanse MiG 19s de Antonovs begeleiden. Of er kan natuurlijk iets bizars aan de hand zijn, maar dat moeten we nog zien.

Wel moet gemeld worden dat China zo'n beetje het enige land is wat nog steeds met MiG 19s en Antonov An-12s vliegt.
Denk je echt dat de schrijvers hier rekening mee zouden houden ? Ik heb niet zo'n hoge pet op van die schrijvers eigenlijk.
pi_43885908
Net 9 en 10 gezien en het viel me niet tegen eigenlijk.

De schrijvers lieten zien dat ze weten dat sommige kijkers er problemen mee hebben dat ze gewoon feestdagen blijven vieren na het vergaan van de wereld en het mysterie is met die voedseldropping weer wat uitgediept.

"China is your friend"

Omdat Jake en co zich echt afvragen hoe het mogelijk is dat China propaganda verspreidt met Amerikaanse hulpmiddelen denk ik wel dat de schrijvers daar een duidelijk antwoord op hebben.

Bovendien lijkt er nu wat meer actie in te komen dan de afgelopen weken in voorbereiding op de fall finale, dus de schrijvers weten iig wat we willen zien.
pi_43912300
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 18:51 schreef Merkie het volgende:

[..]

Denk je echt dat de schrijvers hier rekening mee zouden houden ? Ik heb niet zo'n hoge pet op van die schrijvers eigenlijk.
Oh, ik weet zeker van niet en dat is onverstandig. Een paar foutjes is okee, maar als er in elke aflevering zo veel fouten zitten gaat dat de critici opvallen. Vandaar dat elke script-afdeling een paar fact-checkers op staf heeft. Ik ga er maar gemakshalve van uit dat de Jericho fact-checkers ofwel een stel bavianen in een dierentuin ofwel de incestueuze kinderen van een van de schrijvers zijn. Anders snap ik echt niet hoe er zo veel fouten in het script sluipen
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
  donderdag 30 november 2006 @ 13:48:15 #178
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_44022312
See you soon.
Sterk einde iig, met die zaklamp dacht ik eerst aan Jonah, maar Dale keek aardig serieus!
We wetennu iig dat we wat moois kunnen verwachten (en hopelijk dus ook wat meer te weten komen) als de show weer verder gaat na de break.
quote:
On Wednesday, Nov. 29, "Jericho" will have what is being described as a "fall season finale," which will conclude with a cliffhanger of some sort. CBS won't repeat the freshman drama and will instead bring the show back in February with all new episodes running for the remainder of the season.

The network says that the "Jericho" return will be preceded by a recap episode on Feb. 14. The all-new episode on Feb. 21 will flash back to the day before the mysterious nuclear attack that launched the show.
pi_44023169
Jezus, 45 minuten om een aflevering te vullen en dan gooien ze alle spannende dingen in de laatste minuut.
pi_44026273
Toffe ep, weer een serie die nu op hiatus is

En Merkie, ook jij hier
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_44027270
wat een klote aflevering, ipv dat men eens iets opschiet is alleen de laatste minuut boeiend.

Ik ga iig niet aftellen naar februari. Men had de serie net zo goed kunnen maken zonder een aanslag met een kernbom
  FOK!fotograaf donderdag 30 november 2006 @ 17:07:57 #182
151126 angel008
pi_44028312
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:37 schreef planethugo het volgende:
wat een klote aflevering, ipv dat men eens iets opschiet is alleen de laatste minuut boeiend.

Ik ga iig niet aftellen naar februari. Men had de serie net zo goed kunnen maken zonder een aanslag met een kernbom
helemaal mee eens de hele kernbom word naar achteren geplaatst..

naja ook ik zal wss iet aftellen tot 21 feb..
  donderdag 30 november 2006 @ 20:15:31 #183
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44034431
Ik weet een leuk einde voor deze serie. Gewoon een NUKE op Jericho. Wat zal dat genieten worden .
  donderdag 30 november 2006 @ 20:30:48 #184
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44035020
quote:
Op donderdag 30 november 2006 16:37 schreef planethugo het volgende:

I concur.

Ik stop ermee, baggerserie.
pi_44035473
Merkie, blijf het nog even met mij proberen joh. En als Jericho kut is, heb je die week altijd nog 24 en House om je weer op te peppen
pi_44035706
weer een aflevering met problemen in Jericho, wordt je toch moedeloos van :S,

ik wil kapotte steden zien gvd
pi_44036539
Ik vond het best een goede aflevering, ondanks het feit dat er weer teveel gefocust werd op Jericho in plaats van de nuke. In ieder geval okee dat Johnston het burgemeesterschap kwijtraakt, brengt wat meer spanningen in de serie. En ik ben toch wel benieuwd wie er naar de neger (ben z'n naam ff kwijt) komen zoeken.

Alleen Stanley en die stadstrut, dat boeit me geen fuck. Snap ook niet waarom ze dat erin stoppen, of ze hebben een dramatische dood van een van de twee in gedachten ofzo.

[ Bericht 12% gewijzigd door Jivis op 30-11-2006 21:21:29 ]
Amen.
  donderdag 30 november 2006 @ 21:21:27 #188
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44036804
quote:
Op donderdag 30 november 2006 20:44 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, blijf het nog even met mij proberen joh. En als Jericho kut is, heb je die week altijd nog 24 en House om je weer op te peppen
En VM en Heroes en Prison Break en How I Met Your Mother en Scrubs .
pi_44037115
Dit is trouwens wel een vet stuk om te lezen

http://www.tv.com/jericho(...)tml?review_id=297468
Amen.
  donderdag 30 november 2006 @ 22:22:08 #190
87680 Mirel
pi_44039430
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:21 schreef Merkie het volgende:

[..]

En Stargate Atlantis!
pi_44047660
Blijf het nog wel volgen denk ik, maar ze hadden het idd gewoon zonder nukes kunnen doen, 8 weken later en het grootste gedeelte is de stad nog niet uitgeweest, lijkt me dat je wel wat meer gaat zoeken naar overlevenden, leger etc ....
Nu komt er weer zo'n irritante 3hoeksverhouding in tussen jake roger en die chick, daar zit i helemaal niet op te wachten ....
  vrijdag 1 december 2006 @ 12:24:17 #192
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_44050779
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef Jivis het volgende:
Dit is trouwens wel een vet stuk om te lezen

http://www.tv.com/jericho(...)tml?review_id=297468
is inderdaad 'n goede review. Nu maar hopen dat de schrijvers dit ook lezen...
Wat je vindt, ...
pi_44058767
quote:
Op donderdag 30 november 2006 21:15 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het best een goede aflevering, ondanks het feit dat er weer teveel gefocust werd op Jericho in plaats van de nuke. In ieder geval okee dat Johnston het burgemeesterschap kwijtraakt, brengt wat meer spanningen in de serie. En ik ben toch wel benieuwd wie er naar de neger (ben z'n naam ff kwijt) komen zoeken.
Er werd eigenlijk helemaal niet op die nuke gefocust want... er is een moord in Jericho, hoe ze die gast dan oppakken opeens zie je 'm 2 meter rennen over straat en komen ze aan als debielen en pakken ze 'm. Dat was toch echt zen-za-tioneel
quote:

[..]

het enige van series waar ik écht naar uitkijken zijn de laatste afleveringen van The Sopranos in maart/april
Dát is pas een serie, ken werkelijk niemand die eraan begonnen is en die er niks aan vond
pi_44060367
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 16:28 schreef planethugo het volgende:

[..]

Er werd eigenlijk helemaal niet op die nuke gefocust want... er is een moord in Jericho, hoe ze die gast dan oppakken opeens zie je 'm 2 meter rennen over straat en komen ze aan als debielen en pakken ze 'm. Dat was toch echt zen-za-tioneel
[..]
Ik zei toch ook dat er niet op de nuke gefocust werd Alleen dat gedoe met Hawkins, wat ik overigens het enige interessante aan de serie vind.
Amen.
pi_44060420
beetje verkeerd gelezen van me idd . Die review is trouwens wel goed op tv.com maar als je dan reviews van andere ziet die weer alles geweldig vinden vraag ik me af of de serie wel wat gaat veranderen
pi_44196128
Vandaag de laatste ep?
pi_44196926
Nee, de volgende ep is ergens in februari.
pi_44197138
Aha.
pi_44197419
Jammer hè
Amen.
pi_44197837
quote:
Op woensdag 6 december 2006 16:56 schreef Jivis het volgende:
Jammer hè
Ja, jammer inderdaad dat ze geen eind maken aan die ellende.
pi_44198342
De laatste ging over dat ze een nieuwe burgenmeester gekozen hadden?
pi_44198989
ja dat was in een paar minuutjes gepiept.

Wie denkt er uberhaubt nog aan verkiezingen met een nuke in je buurt
pi_44199385
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:42 schreef planethugo het volgende:Wie denkt er uberhaubt nog aan verkiezingen met een nuke in je buurt
Die nuke is alweer 2 maand geleden, ze moeten toch iets om de tijd te doden.
pi_44200982
idd, halloween is al geweest
pi_44202230
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:09 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ja, jammer inderdaad dat ze geen eind maken aan die ellende.
hehe, idd, poepserie!
pi_44222360
Jezus in Feb pas welke serie heb ik dan nu nog op de donderdag
[14.gif]
pi_44222542
quote:
Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef Symer het volgende:

[..]

Die nuke is alweer 2 maand geleden, ze moeten toch iets om de tijd te doden.
Muteren? In paniek raken? Elkaar afmaken om het laatste voedsel? Je zou toch zeggen dat elke scenarioschrijver hiervan zou gaan kwijlen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_44223998

Zijn er al zombies?

Merkie: Het valt me mee dat je het tot aflevering 11 hebt volgehouden met deze bagger Ik ben geloof ik na aflevering 5 al afgehaakt
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 8 december 2006 @ 20:45:06 #209
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44261495
quote:

[..]

Serie-nerd
  zaterdag 9 december 2006 @ 00:50:26 #210
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44268013
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 20:45 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Serie-nerd
Boeie wat jij vindt.
pi_44329994
Ik zie net dat er webisodes zijn:

Jericho Countdown #6
Jericho Countdown #7
Jericho Countdown #8
Jericho Countdown #9
Jericho Countdown #10
Jericho Countdown #11

Doen me een beetje denken aan Mystery Hunters op Discovery (kinderprogramma).
Ze laten Hawkins' voorbereidingen zien die voornamelijk bestaan uit het kijken naar interviews met experts over de gevolgen van een nucleaire aanval.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_44330836
En die webisodes zijn dus gemaakt door de mensen van de serie, of is dat hobby spul?
  maandag 11 december 2006 @ 17:21:10 #213
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_44330919
Die waren(zijn?) geloof ik te volgen via de CBS site, dus neem aan dat ze van de makers zelf zijn
pi_44332008
Heb ze net allemaal gekeken, best tof gedaan.
pi_44332574
Ze horen idd officieel bij de serie.

Voor de dienstdoende mod: CBS had een andere serie webisodes in gedachten (onder de naam Beyond Jericho), maar omdat iets niet goed geregeld was mbt contracten hebben ze die geschrapt en is deze serie ervoor in de plaats gekomen. Om rechtzaken te voorkomen zijn geen acteurs gebruikt of andere zaken waar copyright op rust. Daarom zie ik ze als verlengde promo's voor Jericho, maar als het toch onder 'warez' valt wil ik de links wel weer weghalen.
pi_44333363
Huh, waarom zou de zender waar de serie draait problemen krijgen met rechten of copyrights? Die rechten liggen dan toch bij hen?
pi_44333419
Die webisodes zijn spannender als de serie zelf
pi_44333713
quote:
Op maandag 11 december 2006 18:40 schreef Richardfun het volgende:
Huh, waarom zou de zender waar de serie draait problemen krijgen met rechten of copyrights? Die rechten liggen dan toch bij hen?
Dat vond CBS ook, maar de vakbond voor acteurs en schrijvers vind dat webisodes niet duidelijk in het contract staan en heeft al haar leden opgeroepen geen werk meer te verrichten voor CBS. CBS wou dat risico niet nemen en heeft de webisodes geschrapt en vervangen met deze interviews.
pi_44341124
Heb ik net in een paar dagen de tijd alle eps gezien, blijkt dat ik nu tot februari mag wachten.
pi_44342108
quote:
Hoezo begint het niet bij #1?
pi_44342717
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

Hoezo begint het niet bij #1?
De eerste webisode (#6) verscheen in de week van aflevering 6 van Jericho, dus ik denk dat die nummers verwijzen naar de aflevering waar ze bij horen. Omdat dit project later bedacht is (door die vakbond dus) hebben ze geen tijd meer gehad voor 1 tm 5. Ik heb geen idee of die nog gemaakt gaan worden of niet.
pi_44343293
quote:
Op maandag 11 december 2006 23:12 schreef Symer het volgende:

[..]

De eerste webisode (#6) verscheen in de week van aflevering 6 van Jericho, dus ik denk dat die nummers verwijzen naar de aflevering waar ze bij horen. Omdat dit project later bedacht is (door die vakbond dus) hebben ze geen tijd meer gehad voor 1 tm 5. Ik heb geen idee of die nog gemaakt gaan worden of niet.
Oh okey, thx.
  zondag 17 december 2006 @ 17:16:42 #223
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_44512004
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Heb ik net in een paar dagen de tijd alle eps gezien, blijkt dat ik nu tot februari mag wachten.
Ik heb ze ook net allemaal binnengehaald.
Dan doe ik het dus rustig aan met kijken, ik hou niet van wachten.
Eerst maar eens de afleveringen van Torchwood kijken
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 17 december 2006 @ 17:19:06 #224
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_44512077
Begin er niet aan.
pi_44512731
Ach, als je ze allemaal achter elkaar kijkt zit er misschien nog een beetje vaart in...
Amen.
pi_44519840
Ik heb ze allemaal achter elkaar gezien, en vond het echt super dus dat scheelt zeker
  dinsdag 19 december 2006 @ 01:09:39 #227
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44559039
Ik ben ook pas laat gaan kijken..... Ik kwam aflevering 8 of 9 ofzo toevallig tegen toen ik aan het zappen was, en bleef 10 minuten kijken.... en toen had ik zoiets van: Beter even stoppen met kijken en de eerste 8 afleveringen downloaden.

Sindsdien zit ie standaard in de DVR geprogrammeerd. Jammer dat we pas volgend jaar weer nieuwe afleveringen krijgen.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_44559523
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 01:09 schreef maartena het volgende:
Ik ben ook pas laat gaan kijken..... Ik kwam aflevering 8 of 9 ofzo toevallig tegen toen ik aan het zappen was, en bleef 10 minuten kijken.... en toen had ik zoiets van: Beter even stoppen met kijken en de eerste 8 afleveringen downloaden.

Sindsdien zit ie standaard in de DVR geprogrammeerd. Jammer dat we pas volgend jaar weer nieuwe afleveringen krijgen.....
DVR?
  dinsdag 19 december 2006 @ 05:02:29 #229
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44559872
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 02:14 schreef Burbo het volgende:
DVR?
Digital Video Recorder. Een apparaat met een 160 Gb harde schijf, twee ingebouwde digitale tuners, om televisie mee op te nemen op harde schijf. Tevens om televisie te pauzeren, terug te spoelen, etc, etc.

Als je in de 20e eeuw bent blijven hangen: De videorecorder met..... magnetische videobanden.
Voor de TV kijker van de 21e eeuw: Digital Video Recorder met harde schijf ingebouwd.

Tis vooral handig dat je een show kunt inprogrammeren, bijv. "Jericho", en dan neemt ie Jericho op wanneer het op TV komt. Ook als ze het uitstellen, van dag veranderen, van tijd veranderen, etc.... ook handig is dat je kunt kiezen alleen NIEUWE afleveringen op te namen, en geen herhalingen, of juist wel als je herhalingen wil. En met twee tuners dus twee programma's tegelijk opnemen. (en een 3e bekijken als je een eerder opgenomen programma wil bekijken).

Erg handig
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_44560064
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 05:02 schreef maartena het volgende:

[..]

Digital Video Recorder. Een apparaat met een 160 Gb harde schijf, twee ingebouwde digitale tuners, om televisie mee op te nemen op harde schijf. Tevens om televisie te pauzeren, terug te spoelen, etc, etc.

Als je in de 20e eeuw bent blijven hangen: De videorecorder met..... magnetische videobanden.
Voor de TV kijker van de 21e eeuw: Digital Video Recorder met harde schijf ingebouwd.

Tis vooral handig dat je een show kunt inprogrammeren, bijv. "Jericho", en dan neemt ie Jericho op wanneer het op TV komt. Ook als ze het uitstellen, van dag veranderen, van tijd veranderen, etc.... ook handig is dat je kunt kiezen alleen NIEUWE afleveringen op te namen, en geen herhalingen, of juist wel als je herhalingen wil. En met twee tuners dus twee programma's tegelijk opnemen. (en een 3e bekijken als je een eerder opgenomen programma wil bekijken).

Erg handig
Heb je in Nederland alleen geen ene kut aan, aangezien de kwalitei van de TV uitzendingen niet boven VHS kwaliteit uit komt.
  dinsdag 19 december 2006 @ 07:33:34 #231
19840 Libris
Live from Singapore
pi_44560113
Uitzendingen in Nederland zijn beter dan VHS (360 X 288 pixels).

Daarnaast is een DVR gewoon makkelijk
pi_44561536
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 07:33 schreef Libris het volgende:

Zijn er dan Nederlandse uitzendingen?
[14.gif]
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:56:02 #233
139407 jorienvdherik
pi_44561725
Niet dat ik weet
pi_44561973
quote:
Op maandag 11 december 2006 16:53 schreef Symer het volgende:
Ik zie net dat er webisodes zijn:

Jericho Countdown #6
Jericho Countdown #7
Jericho Countdown #8
Jericho Countdown #9
Jericho Countdown #10
Jericho Countdown #11

Doen me een beetje denken aan Mystery Hunters op Discovery (kinderprogramma).
Ze laten Hawkins' voorbereidingen zien die voornamelijk bestaan uit het kijken naar interviews met experts over de gevolgen van een nucleaire aanval.
SPOILER
Ik vind het maar rare filmpjes
[14.gif]
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:11:18 #235
139407 jorienvdherik
pi_44562066
Ik kijk binnenkort nog wel ff wat afleveringen
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:30:57 #236
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44570643
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 07:24 schreef Geqxon het volgende:
Heb je in Nederland alleen geen ene kut aan, aangezien de kwalitei van de TV uitzendingen niet boven VHS kwaliteit uit komt.
Natuurlijk heb je er in Nederland wel wat aan. Ten eerste is de kwaliteit van de TV uitzendingen echt wel beter dan een analoge videoband, ten tweede is het voordeel van het niet meer hoeven gebruiken van tapes, het niet meer hoeven zetten van de videorecorder, de mogelijkheid om TV te pauzeren, terug te spoelen, etc, etc, etc een heel stuk handiger dan een videorecorder.
-
  dinsdag 19 december 2006 @ 15:37:01 #237
19840 Libris
Live from Singapore
pi_44570821
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 09:46 schreef Chen het volgende:

[..]

Zijn er dan Nederlandse uitzendingen?
Nee, niet dat ik weet, maar was over DVR in het algemeen.
  dinsdag 19 december 2006 @ 16:25:30 #238
38396 mazaru
pi_44572126
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:30 schreef maartena het volgende:

[..]

Natuurlijk heb je er in Nederland wel wat aan. Ten eerste is de kwaliteit van de TV uitzendingen echt wel beter dan een analoge videoband, ten tweede is het voordeel van het niet meer hoeven gebruiken van tapes, het niet meer hoeven zetten van de videorecorder, de mogelijkheid om TV te pauzeren, terug te spoelen, etc, etc, etc een heel stuk handiger dan een videorecorder.
Als ik dat zo lees, dan is een kabeltje van je computer naar je tv net zo effectief.
Ik heb 600GB schijfruimte, daar staat zo'n 200GB aan films en tv-episodes op, en ik kan gewoon op de bank neerploffen, en er op mijn televisie naar kijken.

Geen banden nodig, ik haal het binnen als het uit is, en kijk het als ik zin heb, pauzeren is geen probleem, terugspoelen hoeft ook niet, etc, etc,
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:07:57 #239
38396 mazaru
pi_44573465
Die aflevering 12 op Isohunt is zeker hartstikke nep?
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:17:55 #240
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44573801
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:07 schreef mazaru het volgende:
Die aflevering 12 op Isohunt is zeker hartstikke nep?
Er is hier geen 12e aflevering op tv geweest.
-
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:20:18 #241
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44573911
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:25 schreef mazaru het volgende:
Als ik dat zo lees, dan is een kabeltje van je computer naar je tv net zo effectief.
Ik heb 600GB schijfruimte, daar staat zo'n 200GB aan films en tv-episodes op, en ik kan gewoon op de bank neerploffen, en er op mijn televisie naar kijken.

Geen banden nodig, ik haal het binnen als het uit is, en kijk het als ik zin heb, pauzeren is geen probleem, terugspoelen hoeft ook niet, etc, etc,
Klopt, een DVR is ook meer bedoeld om van televisie op te nemen, en/of live televisie even terug te spoelen etc. Daarom heb ik ook een DVR en een Media Center PC, waarbij de laatste inderdaad voor gedownloade DivX en DVD's wordt gebruikt. Verder is met 200+ kanalen zo'n digitale tuner DVR enorm handig
-
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:33:37 #242
38396 mazaru
pi_44574384
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:17 schreef maartena het volgende:

[..]

Er is hier geen 12e aflevering op tv geweest.
Dan is dat vast weer zo'n virusrar, net als SG Atlantis afl.14
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:20 schreef maartena het volgende:

[..]

Klopt, een DVR is ook meer bedoeld om van televisie op te nemen, en/of live televisie even terug te spoelen etc. Daarom heb ik ook een DVR en een Media Center PC, waarbij de laatste inderdaad voor gedownloade DivX en DVD's wordt gebruikt. Verder is met 200+ kanalen zo'n digitale tuner DVR enorm handig
Het kwartje valt bij me!
Dus jij zou de afleveringen die ik download, geupload kunnen hebben
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:44:08 #243
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44574654
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:33 schreef mazaru het volgende:
Technisch gesproken wel ja. Alleen woon ik aan de westkust, en de aflevering wordt 3 uur eerder aan de oostkust uitgezonden, en is meestal nog VOOR dat de uitzending aan de westkust begint (dus binnen 1 uur na de uitzending aan de oostkust is afgelopen) al bij de distro-sites terecht gekomen. Dus echt veel zin heeft het niet voor mij.

Verder begin ik niet aan dat soort geintjes. Ik programmeer de series in op mijn DVR, en ik pak ze op als ik zin heb om te kijken.....Vaak hoor ik op IRC van Nederlanders-die-stoer-zijn-en-al-heel-snel-een-episode-hebben al hoe goed, of hoe slecht een episode is VOORdat ik em op mijn TV zie.....

Maar nu de kerstweken er zijn ben ik intussen met alle series weer up to date....
-
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:47:02 #244
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44574723
quote:
Kijk dan ook gewoon even bij een episode guide op IMDB.com ofzo, dan weet je het VOOR je download.
-
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:50:20 #245
38396 mazaru
pi_44574803
Mis jij de nederlandse series niet? Of kun je die er ook op vangen?
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:51:05 #246
38396 mazaru
pi_44574823
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:47 schreef maartena het volgende:

[..]

Kijk dan ook gewoon even bij een episode guide op IMDB.com ofzo, dan weet je het VOOR je download.
Daar zit wat in
pi_44599749
quote:

[..]

[..]

Het kwartje valt bij me! [afbeelding]
Nooit een rar of zip downloaden van torrentsites!
[14.gif]
  woensdag 20 december 2006 @ 15:37:45 #248
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_44600233
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:50 schreef mazaru het volgende:
Ik download e.e.a. via uitzendinggemist.nl - geeft een verrassend acceptabele kwaliteit op mijn MediaCenter PC.
-
pi_44600574
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:50 schreef mazaru het volgende:
Goede tijden, slechte tijden
pi_44601081
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 07:33 schreef Libris het volgende:

Mwa, resolutie zegt niet alles. Ik heb een kwalitatief goede tv-tuner in mijn televisie en VCR, en de kwaliteit van VHS en TV ontlopen elkaar amper.

Goed, voor Amerikaanse series heb ik een usenet abbo, en liggen er elke ochtend een paar verse Xvid bestandjes op mijn server
  woensdag 20 december 2006 @ 16:31:49 #251
87680 Mirel
pi_44601893
quote:
Op woensdag 20 december 2006 15:18 schreef Chen het volgende:

[..]

Nooit een rar of zip downloaden van torrentsites!
Hoop dat dat niet serieus was :p

Maar dat met Stargate Atlantis zit dus zo: op Gateworld.net staan de episodes genummerd, maar dit is geen definieve nummering, omdat het altijd kan veranderen kwa opnemen etc., maar de scene uploaders weten dat niet en kijken gewoon naar een site zoals gateworld voor de nummering.
  Moderator zondag 7 januari 2007 @ 17:47:38 #252
42184 crew  DaMart
pi_45114291
Ik ben ook begonnen met kijken, heb net de eerste 4 afleveringen gezien, de volgende 7 staan uhm... in 'bestelling'. De eerste afleveringen vond ik best aardig, dus ik blijf nog wel even kijken.
Ik zal alleen maar niet teveel van de vorige posts lezen, want dan weet ik alweer teveel voordat ik ga kijken.

Ik vertrouw die neger trouwens niet. Ik heb zo het vermoeden dat hij zelf een nuke gaat bouwen, met dat vat dat hij ingemetseld heeft.
pi_45116018
Ik ben ermee gestopt. Als ik hier lees dat het geweldig is, dan ga ik wel weer verder.
  zondag 7 januari 2007 @ 18:39:39 #254
139407 jorienvdherik
pi_45116067
quote:
Op zondag 7 januari 2007 18:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ben ermee gestopt. Als ik hier lees dat het geweldig is, dan ga ik wel weer verder.
Ik ben ook gestopt, wou in de vakantie nog alles kijken, niet gelukt dus
  Moderator woensdag 10 januari 2007 @ 23:34:02 #255
42184 crew  DaMart
pi_45233310
Ik heb nu alle afleveringen gezien... dat zal wel even wennen worden, van 2 afleveringen op een dag naar ruim een maand geen aflevering...

Misschien komt het wel doordat ik binnen een week het halve seizoen heb gekeken, maar ik vind het wel meevallen met het trage tempo waar anderen het over hebben. Ik ga vanaf 21 februari dus ook gewoon weer verder kijken.

Ik ben erg benieuwd wat Hawkins verbergt, trouwens. Hij heeft een stalen ton ingemetseld in zijn kelder... zei Gray niet dat New York gespaard was omdat ze daar een truck met stalen ton en bom van 20 kiloton op tijd hadden onderschept? Bovendien zei Hawkins vrouw in de laatste aflevering dat hij mensen het verkeerde gevecht in stuurt...

Die Gray mag wat mij betreft overigens ook wel flink op zijn bek gaan als burgemeester. En dat zal ook wel gebeuren. Hij denkt aan korte termijn, en zijn eigen populariteit, terwijl Johnston vooral aan de langere termijn en het belang van de bevolking dacht...
pi_45236636
Anyway, wanneer begint het weer?
  donderdag 11 januari 2007 @ 03:01:05 #257
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_45237820
21 Feb 2007
-
  donderdag 11 januari 2007 @ 03:04:22 #258
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_45237833
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Hawkins verbergt, trouwens. Hij heeft een stalen ton ingemetseld in zijn kelder... zei Gray niet dat New York gespaard was omdat ze daar een truck met stalen ton en bom van 20 kiloton op tijd hadden onderschept? Bovendien zei Hawkins vrouw in de laatste aflevering dat hij mensen het verkeerde gevecht in stuurt...
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Het zou me niets verbazen dat hij een kernwapen in die ton verbergt voor wat voor reden dan ook. En waarom koos hij Jericho enkele dagen voor de aanval, en kocht hij een huis met cash geld?
quote:
Die Gray mag wat mij betreft overigens ook wel flink op zijn bek gaan als burgemeester. En dat zal ook wel gebeuren. Hij denkt aan korte termijn, en zijn eigen populariteit, terwijl Johnston vooral aan de langere termijn en het belang van de bevolking dacht...
Green for Mayor!
-
  zondag 14 januari 2007 @ 18:42:14 #259
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_45350507
tvp. .
  zondag 14 januari 2007 @ 21:06:45 #260
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_45356079
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:20 schreef Burbo het volgende:
Anyway, wanneer begint het weer?
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 03:01 schreef maartena het volgende:
21 Feb 2007
14 Feb is er nog een recap ep met wat nieuwe footage naar ik heb begrepen
  zondag 14 januari 2007 @ 23:28:44 #261
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_45359734
ok. Eps 1-11 gezien vandaag. Beetje jammer dat er zo'n lange break in zit nu.

Over die ton van Hawkins, bovenop lagen in ieder geval wat automatische geweren.
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:57:53 #262
139407 jorienvdherik
pi_45651423
Ik ga deze serie maar weer bekijken, heb afl 9 gekeken en moet alleen nog maar afl 10 en 11 kijken, 21 februari ( dan pas ) gaan ze verder met alf 12 he
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:59:48 #263
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45651470
Is deze serie nou nog niet gecancelled? Bah, krijg al braakneigingen als dit topic weer in m'n AT verschijnt .
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:02:06 #264
139407 jorienvdherik
pi_45651507
ik zoek voor alf 11 nog de subs, of zijn die er niet ?
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:08:23 #265
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45651632
Zijn er niet.
pi_45651810
Ik kijk uit naar elke serie die ik kijk, maar deze show kan em echt geen fuck meer schelen eerlijk gezegd.
  donderdag 25 januari 2007 @ 01:29:27 #267
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_45651918
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:20 schreef Richardfun het volgende:
Ik kijk uit naar elke serie die ik kijk, maar deze show kan em echt geen fuck meer schelen eerlijk gezegd.
Ik baal ervan dat ik er ooit tijd aan heb besteed. Dat ik in het begin nog wel eens een positieve post heb geplaatst .
pi_45652196
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 01:29 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik baal ervan dat ik er ooit tijd aan heb besteed. Dat ik in het begin nog wel eens een positieve post heb geplaatst .
Ik neem aan dat je in februari niet meer gaat kijken?
pi_45684775
Om nogmaals te onderstrepen hoe slecht ik deze serie vind; voor het eerst sinds ik ben begonnen met het downloaden van series heb ik een serie zomaar gewist. En dat terwijl ik nog zeker 200 GB beschikbaar had.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:26:49 #270
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_45685103
Gefeliciteerd daarmee

* Miguel kijkt nog wel uit naar 22 februari.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:32:00 #271
139407 jorienvdherik
pi_45685166
Ik ga gewoon nog ff 2 aflveringen proberen
  zaterdag 27 januari 2007 @ 16:50:56 #272
139407 jorienvdherik
pi_45728535
10 was wel tof, 11 ook gezien

die zwarte Hawkins ofzo wat is dat voor gozer. ben echt benieuwd voor wie hij werkt. snap er niks van.
gelukkig nog een maand geen aflveringen.

ik loop gelijk met heroes en Prison Break. nu nog vanished ff afkijken

series deze moet wel beter na de winterstop maarja

[ Bericht 63% gewijzigd door jorienvdherik op 27-01-2007 18:22:01 ]
pi_45731770
1 of 2 afleveringen kijken nog, is het niks dan gewoon deltree en nooit meer downen
  zaterdag 27 januari 2007 @ 19:01:47 #274
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_45732121
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 02:00 schreef Richardfun het volgende:
Ik neem aan dat je in februari niet meer gaat kijken?
Ik hoop maar dat dit topic snel vol zit, zodat ik dit topic tzt niet in mijn AT tegenkom en ik niet tegen beter-weten-in geneigd ben om hier te kijken of het al iets voor is gaan stellen.
Ik ga naar huis.
  Moderator zaterdag 27 januari 2007 @ 19:03:57 #275
42184 crew  DaMart
pi_45732193
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 19:01 schreef nietzman het volgende:

[..]

Ik hoop maar dat dit topic snel vol zit, zodat ik dit topic tzt niet in mijn AT tegenkom en ik niet tegen beter-weten-in geneigd ben om hier te kijken of het al iets voor is gaan stellen.
Ik wil je tegen die tijd ook best een PM sturen hoor...

'Het is er weer, ga kijken!'

dinsdag 13 februari 2007 @ 18:45:03 #276
139407 jorienvdherik
pi_46266914
Ben benieuwd, ga hem nog wel kijken volgende week
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:55:38 #277
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_46267362
Ik zit er echt op te wachten!

Ik ben alleen bang dat door zo'n groot uitstel de serie enigszins vergeten zal worden.... Maar ik denk dat dat deels ook te maken heeft met productie, nadat het seizoen aangekocht was moest er nog wel gefilmed worden.

Trouwens intressant dat een groot deel van de serie is opgenomen in de buurt van Calgary, Canada. Ook jammer trouwens (is je dat niet opgevallen) dat het jochie dat op het dak staat niet in de serie meedoet, omdat hij intussen al in een andere serie acteert (kinderen mogen per wet slechts beperkt acteren, ze hebben immers ook schoolverplichtingen etc)
-
  dinsdag 13 februari 2007 @ 18:56:57 #278
139407 jorienvdherik
pi_46267410
Lol
pi_46268483
Morgen wordt een special ep uitgezonden volgens tvrage.com.
pi_46271522
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 18:55 schreef maartena het volgende:
Trouwens intressant dat een groot deel van de serie is opgenomen in de buurt van Calgary, Canada. Ook jammer trouwens (is je dat niet opgevallen) dat het jochie dat op het dak staat niet in de serie meedoet, omdat hij intussen al in een andere serie acteert (kinderen mogen per wet slechts beperkt acteren, ze hebben immers ook schoolverplichtingen etc)
Best pauper is dat, is die te zien in alle teasers, zit die alleen in de eerste aflevering

Ik vond eigenlijk maar twee afleveringen van Jericho tot nu toe goed, dat was aflevering 1 en de aflevering waarin ze een verlaten ziekenhuis binnenvallen.
Amen.
pi_46272928
Loopt deze bagger nog?
Is dat mokkel al over haar gemiste bruiloft heen, het belangrijkste om je zorgen over te maken na een atoomaanval?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_46274016
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Loopt deze bagger nog?
Is dat mokkel al over haar gemiste bruiloft heen, het belangrijkste om je zorgen over te maken na een atoomaanval?
Nee. Sterker nog, haar verloofde kwam Jericho binnenlopen

Als dat geen geweldige driehoeksverhouding oplevert daar kun je zo weer een paar afleveringen mee volschrijven.
pi_46276467
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 21:10 schreef Symer het volgende:

[..]

Nee. Sterker nog, haar verloofde kwam Jericho binnenlopen
quote:
Als dat geen geweldige driehoeksverhouding oplevert daar kun je zo weer een paar afleveringen mee volschrijven.
Idd, dat zou ook mijn eerste invalshoek zijn bij het schrijven van een script over de postnucleaire holocaust.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:56:33 #284
139407 jorienvdherik
pi_46276523
Leven gaat door he
  dinsdag 13 februari 2007 @ 21:58:15 #285
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_46276624
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef Jivis het volgende:

[..]

Best pauper is dat, is die te zien in alle teasers, zit die alleen in de eerste aflevering

Ik vond eigenlijk maar twee afleveringen van Jericho tot nu toe goed, dat was aflevering 1 en de aflevering waarin ze een verlaten ziekenhuis binnenvallen.
Eens. Dat met dat ziekenhuis was vetjes .
pi_46279688
Ze moeten er vaker op uit gaan Ze zitten maar in dat kutstadje te rotzooien. Dit concept had zo'n geweldig post-apocalyptisch scenario kunnen opleveren, maar in plaats daarvan wordt iedereen verliefd op elkaar, krijgt de burgemeester koorts en wordt de irritante winkelvrouw vermoordt door een stoute meneer.
Amen.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:05:32 #287
139407 jorienvdherik
pi_46280419
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Jivis het volgende:
Ze moeten er vaker op uit gaan Ze zitten maar in dat kutstadje te rotzooien. Dit concept had zo'n geweldig post-apocalyptisch scenario kunnen opleveren, maar in plaats daarvan wordt iedereen verliefd op elkaar, krijgt de burgemeester koorts en wordt de irritante winkelvrouw vermoordt door een stoute meneer.
Ja, maar daardoor zullen er wel meerdere seizoenen komen. Ik vind het niet erg. Ik kijk gewoon lekker veel USA series.
pi_46280546
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja, maar daardoor zullen er wel meerdere seizoenen komen. Ik vind het niet erg. Ik kijk gewoon lekker veel USA series.
Als ze op deze toer blijven doorgaan, zullen de kijkers er gauw genoeg van krijgen en betwijfel ik of er meerdere seizoenen volgen.
Amen.
pi_46281667
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Jivis het volgende:
Ze gaan er ook op uit.
Jake wil een vliegtuig bemannen en Hawkins gaat met z'n vrouw en kiendjes naar een grote stad.
pi_46281711
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Ze gaan er ook op uit.
Jake wil een vliegtuig bemannen en Hawkins gaat met z'n vrouw en kiendjes naar een grote stad.
Heeft erg lang geduurt
Amen.
pi_46281859
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:32 schreef Jivis het volgende:

[..]

Heeft erg lang geduurt
Klopt, ik heb ook het idee dat de makers geen flauw benul hebben van wat ze aanmoeten met deze serie en eigenlijk op input wachten van de kijkers voor verdere seizoenen.
  dinsdag 13 februari 2007 @ 23:43:50 #292
139407 jorienvdherik
pi_46282311
Is dus eigenlijk een spoiler Blaxje ?
pi_46282934
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Is dus eigenlijk een spoiler Blaxje ?
Nee, dit zijn previews te bekijken op de Jericho website.
Alleen volgens mij werkt dit alleen in de VS, op Youtube staan ze ook.
pi_46283106
quote:
Op dinsdag 13 februari 2007 23:56 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Nee, dit zijn previews te bekijken op de Jericho website.
Alleen volgens mij werkt dit alleen in de VS, op Youtube staan ze ook.
Info uit previews moet altijd tussen spoilertags
Amen.
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:34:12 #295
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46325754
Waarom staat die nieuwe aflevering nog niet online?
A.F.C. Ajax
pi_46326105
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:34 schreef SoupNazi het volgende:
Waarom staat die nieuwe aflevering nog niet online?
omdat die pas volgende week komt?
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:51:28 #297
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46326254
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 11:45 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

omdat die pas volgende week komt?
Nee. TV.com zegt dat episode 11 op de 14e is uitgezonden, en dat was gister.
A.F.C. Ajax
  donderdag 15 februari 2007 @ 11:51:37 #298
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_46326661
It was a re-cap episode. Time to catch up after a long break.
  donderdag 15 februari 2007 @ 12:34:27 #300
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_46327538
quote:
Op zondag 14 januari 2007 21:06 schreef Miguel het volgende:
14 Feb is er nog een recap ep met wat nieuwe footage naar ik heb begrepen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')