Schiet op met je huis dan, we missen je al heel erg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:43 schreef Jo0Lz het volgende:
ADdicts!
Nieuw topic, woei
Ik kan nog niet spelen, heb nog steeds niet een computerkamer
Ga wel deze week ff bij DarkY spelen, als hij zijn extra computer voorziet van een nieuwe gw.exe -image
Daar ben ik nog niet eens, vandaag staat bij mij in het teken van om zo veel mogelijk Witch hats te krijgen in Kamadan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:48 schreef DarkY.NL het volgende:
iemand al ontdekt hoe je Pogahn Passage master moet halen, mis steeds2 objectives
Awwwquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:49 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Schiet op met je huis dan, we missen je al heel erg.![]()
Houdt het op 1 januari, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:51 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Awww
Ik mis GuildWars (en de guildies) ook wel, helemaal nu ik weer moet werken en DarkY me de hele tijd de ogen uitsteekt
Maar, de kamers zitten bijna helemaal in het gips, dan kunnen we gaan afwerken en kan ik langzaam beginnen de computerkamer te maken... Het moet alleen wel helemaal mooi afgewerkt worden dus ik durf geen deadline te noemen
Nou dat is wel iets heel erg veel te langquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Houdt het op 1 januari, dan kan het alleen maar meevallen.![]()
Tot vanavond dan maar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 15:09 schreef EricG het volgende:
Godverdomme fuck de pw week ik ga 'm NU halen.
quote:Op woensdag 1 november 2006 09:48 schreef torn_Machina het volgende:
Ik ben nu met mijn Dervish bezig om alle Avatar Forms te cappen.
Gisteren alvast Lyssa en Melandru een bezoekje gebracht. Vanavond de rest maar even opzoeken.
De eerste 4 missies ook al Master Rating met mijn Dervish.![]()
Je loopt achter.quote:Op donderdag 2 november 2006 14:56 schreef Amadeo het volgende:
Heb sinds vandaag eindelijk GW: Prophecies
Heb even een nieuwe Warrior gemaakt, en dan ga ik de Prophecies Campaign even proberen uitspelen
Ben ook wel benieuwd naar die Bonus Items die je kreeg na zo'n code invoeren
Pff, even denken hoor. Er staat in Kaineng Center een Npc (Guardsman Chienpo) die je de quest: Chaos in Kryta geeft. Ik dacht dat die Npc ergens in de buurt van de rune trader moest staan.quote:Op donderdag 2 november 2006 15:16 schreef Amadeo het volgende:
Hoe kan je eigenlijk met een Chantan Character naar Lion's Arch komen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |