Direct terug gereden, en daar lag ut niet. Ik zat in de auto en ben er niet uitgeweest. Dus dat ritje maakte ik voor mijn gemoedsrust...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:06 schreef postmortum het volgende:
ligt die niet gewoon voor het huis van je vriendin?
Met een rijbewijs kun je niet identificeren in ut buitenlandquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dé reden om ID en rijbewijs nooit samen in 1 tas / portemonnee / whatever te bewaren.
Dan nog kan je je ID elders bewarenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:11 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Met een rijbewijs kun je niet identificeren in ut buitenland![]()
Had gekund ja. Nu kost ook dat me flink wat euro ballen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dan nog kan je je ID elders bewaren.
je had toch niet daadwerkelijk verwacht dat de politie je daadwerkelijk was gaan helpen hequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
Ik kom net terug van de politie...
Omdat ze een fijn boetesysteem hebben ingebracht in 2006, kan ik 2x de prijs van het rijbewijs betalen en 2x de prijs van mijn ID kaart.
En nee, ze hadden nog niets binnen.
GVD![]()
![]()
Wees blij dat ze je geen boete hebben gegeven voor het rijden zonder rijbewijs, en het niet bij je hebben van je ID kaart huillie !!!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
Omdat ze een fijn boetesysteem hebben ingebracht in 2006, kan ik 2x de prijs van het rijbewijs betalen en 2x de prijs van mijn ID kaart.
GVD![]()
![]()
Gewoon melden als gestolenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
GVD![]()
![]()
Naieve optimistquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:40 schreef CreativeMind het volgende:
Maar je krijgt nu wel mooi een rijbewijs in de vorm van een pasje!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |