Ik heb een iBook waar ze in het Apple Slowchat-topic helemaal van zouden gruwelen. Krassen, vlekken, butsen, weet ik veel wat allemaal.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Over gebruiksvoorwerpen gesproken.
Ja, als het er echt op aankomt, mag ik weer uitkomst bieden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of is het uitmonden in, lien?
Ik ook van jou.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, als het er echt op aankomt, mag ik weer uitkomst bieden.
Ja, dat is een dooddoener, inderdaad.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Punt is dat het toch altijd weer uitmondt op die ene dooddoener; Beauty is in the eye of the beholder.
Yep.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:05 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat is een dooddoener, inderdaad.
Icoontjes in de hoeken? Ik weet niet wat jij voor Mac gezien hebt, maar die van mij heeft geen icoontjes in de hoeken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:01 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel eens zo'n iMac gezien en zelfs aangeraakt. 't Lukte me niet om IE op te starten (maar waarschijnlijk hadden ze die ook wel heel erg goed verstopt, want zo dom ben ik niet). En die icoontjes in de hoeken zijn erg verwarrend als je Windows gewend bent.
O, je bent nog wél wakker.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:03 schreef Lienekien het volgende:
Ja, als het er echt op aankomt, mag ik weer uitkomst bieden.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Punt is dat het toch altijd weer uitmondt op in die ene dooddoener; Beauty is in the eye of the beholder.
Uh uh uh.... die icoontjes om een venster te sluiten of maximaliseren etc.!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Icoontjes in de hoeken? Ik weet niet wat jij voor Mac gezien hebt, maar die van mij heeft geen icoontjes in de hoeken.
En IE zul je bij de meeste gebruikers inderdaad niet vinden. Firefox en Safari werken een stuk beter.
Waar heb je zo'n ding geprobeerd?
Ik heb momenteel even heel weinig meningen paraat over dat soort aardse zaken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:12 schreef broer het volgende:
Heb je een mening over iBooks of auto's?
Of een ander onderwerp?
True. Links klikken in plaats van rechts is wel raar. Maar je bent progressief of je bent het niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:12 schreef wyccie het volgende:
Uh uh uh.... die icoontjes om een venster te sluiten of maximaliseren etc.!
Uiteindelijk doen ze allemaal hetzelfde. Windows en Mac. Ze geven gewoon het internet door.quote:En inderdaad is IE lastig te vinden, ik bedoel gewoon een internetbrowser. De Macs stonden op het campusterrein. En er was er ook één in Zwitserland waarop ik wel kon internetten.
Dat snap ik dan ook weer wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb momenteel even heel weinig meningen paraat over dat soort aardse zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |