Ik noem het bescheidenheidquote:Op maandag 29 januari 2007 22:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Is niet verzuurd dan toch, Golly Gollem?
Frisheid en vreugde kenmerken sowieso jouw levenswandel.. ..is logisch..
Lijkt me dat dat sowieso wel gaat gebeuren aangezien die in de VS al uitgebracht is... Lijkt me niet dat ze de moeite gaan doen om voor Nederland een andere single te kiezen, toch?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Serieus.. als 'How To Save A Life' op single uitkomt spring ik een gat in de lucht.. dat wordt echt mooi..
Deze post mag geciteerd worden als het zo ver is.
Ik weet het, maar ik vond het zo zonde voor een band als The Fray dat nu helemaal naar de kloten gedraaid gaat worden...quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:43 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Lijkt me dat dat sowieso wel gaat gebeuren aangezien die in de VS al uitgebracht is... Lijkt me niet dat ze de moeite gaan doen om voor Nederland een andere single te kiezen, toch?
Vooral nadat je dat zelf al dik een jaar hebt gedaanquote:Op dinsdag 30 januari 2007 21:01 schreef Haunter het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik vond het zo zonde voor een band als The Fray dat nu helemaal naar de kloten gedraaid gaat worden...![]()
Begrijp je mijn punt of niet?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:21 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Vooral nadat je dat zelf al dik een jaar hebt gedaan
Persoonlijk vind ik dit het enige pluspuntje.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:34 schreef Smeich het volgende:
En ja, meer kans op een concert dichtbij
Zijn die er dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 22:18 schreef Gollemrulez het volgende:
Ben nu het nieuwste album aan het luisteren, maar zijn andere albums ook de moeite waard?
Wil je dat 't nog vaker gedraaid wordt dan? Ik vind een bescheiden hitje juist wel primaquote:Op vrijdag 23 februari 2007 20:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wordt 'Over My Head' nog een hit of wachten we al op de volgende single?
Wel positief zijn hè, anders knijp ik je.. en niet stiekem die kaarten winnen!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:51 schreef Numbie het volgende:
En ja hoor, ben ik weer. Over My Head komt me nog steeds de keel uit, maar verder wel een aangenaam plaatje. Volgende week review op de FP...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |