Dat bedoelde ik precies met mijn "gatver, The Fray op 538"-reactie..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Mm ik begin me nu al te irriteren. Als je een nummer zelf al lange tijd grijs gedraaid hebt is het toch een stuk minder leuk om m weer 1x in het uur te horen onvrijwillig.
Ik vond Over My Head de tweede keer dat ik het hoorde ook al niet leuk meer... Dat was dan op MTV. Als ik 'm nu zie, zap ik weg. Voor de rest ken ik deze band eigenlijk niet, zal eens gaan luisteren want op zich is het geen onaardig nummer. De stem komt me héél bekend voor, maar de gelijkenis met Train (qua stem) hoor ik daar niet...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:15 schreef J0sT het volgende:
Dat bedoelde ik precies met mijn "gatver, The Fray op 538"-reactie..
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:34 schreef J0sT het volgende:
Jack's Mannequin is zeker goed!
Zoals ik in eerdere reactie al zei. Ook Augustana, Death Cab For Cutie en Brown Feather Sparrow (Nederlandsch) zijn leuke toevoegingen op het "The Fray-genre".
Heb btw een live-album van The Fray neergeladen. Kwaliteit is niet echt denderend. Wel lache met Eleanor Rigby van The Beatles gecovered.
Hoop het niet indd. Als het zo doorgaat wordt het geen Paradiso, maar HMH :S..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Gosjke het volgende:
Maar misschien wordt 't geen grotere hit dan 't nu is, wat ik dan wel weer fijn zou vinden
Met de kanttekening uiteraard dat DCFC al sinds 1998 bezig is, en over het algemeen muzikaal toch wat minder veilig en stoffig is dan The Fray. Maar alhoewel de vergelijking wat bizar is, als het meer mensen zover krijgt om DCFC te gaan luisteren, dan is dat verder prima natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:04 schreef J0sT het volgende:
Ik zei ook "toevoegingen op het The Fray-genre"..
Alarmschijf in de top 40 deze week, dus die laatste regel kun je al mentaal schrappen. Een hit wordt het toch wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Gosjke het volgende:
Ik ook niet, maar vast wel... Aangezien ik de video de afgelopen week al 3 keer op MTV voorbij heb zien komen... (en ik heb mijn tv alleen op MTV staan sochtends tussen 7 en half 8 als ik slaapdronken door mn huis waggel voordat ik naar mijn stage moet)
Maar misschien wordt 't geen grotere hit dan 't nu is, wat ik dan wel weer fijn zou vinden
Het was al een hitje.. ik bedoelde alleen dat ze wat mij betreft niet NOG populairder hoeven te worden. Maar de HMH vol krijgen lukt ze voorlopig sowieso niet, dus daar hoef ik nog niet direct bang voor te zijnquote:Alarmschijf in de top 40 deze week, dus die laatste regel kun je al mentaal schrappen. Een hit wordt het toch wel.
Ik denk dat ik dat flink mee/tegen (hangt af van je gevoel) zal vallen. Ik hoor echt superveel mensen lovend over The Fray.. En helemaal nu het Alarmschijf is..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:42 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Het was al een hitje.. ik bedoelde alleen dat ze wat mij betreft niet NOG populairder hoeven te worden. Maar de HMH vol krijgen lukt ze voorlopig sowieso niet, dus daar hoef ik nog niet direct bang voor te zijn![]()
Ligt eraan of ze dat podium weer zo asociaal hoog maken. Echt front row staan is zo geen pretje. Meteen nekklachten enzoquote:Op zondag 28 januari 2007 00:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:In Melkweg ben je dichterbij of vergis ik me?
Tsja nog een verzuurde reactie.. Ik had gewoon vanalles gedownload, maar bij The Fray (Over my head) bleef ik hangen. Ben dus bang dat onze muzieksmaak aardig overeen komt Stanley...quote:Op zondag 14 januari 2007 14:14 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is gewoon zo jammer dat steeds dezelfde verzuurde reacties voorbij komen. Jij bent er dan ook nog eens laat mee. Beetje overbodig allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |