Gelukkig niet neequote:Op woensdag 10 januari 2007 21:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een volle Kuip zal er nog wel even niet in zitten..
Numbie draait ook nog wel bij.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:24 schreef Haunter het volgende:
Eerder dit topic had ik als mening dat ik het album niet heel bijzonder vond, maar nu na vaak luisteren vind ik het zeker goed![]()
Haha, vast wel..quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Numbie draait ook nog wel bij.
Ach het heeft bij mij ook een aantal maanden geduurt (en veel niet subtiele hints van DOWNLOAD NOU! LUISTER NOU!) en daarna duurde het ook nog even voordat alles aansloeg, maar he na dik een jaar heb je dan ook watquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat moet ik ook zonder julliequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat mij betreft past het prima op 538 en TMF hoor, en daar is het ook echt wel voor gemarket en geproduceerd. Veel te glad naar mijn smaak, in ieder geval. De vergelijking met Train is echt zo gek nog niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:42 schreef J0sT het volgende:
"Dit zijn de nieuwe hits van 538" hoor ik als ik mn broertjes kamer binnenkom.
"The Fray, Over my head"
Ik schreeuw het uit: "NEEEEEE, niet op 538!!!"
Gatver. Nou is The Fray niet nieuw en bijzonder meer. Maarjah. Goede muziek komt vaak bovendrijven...
Zeg, ik reageerde ook alleen maar op een claim van iemand anders, en ging met de eerder in dit topic aangehaalde terminologie aan de haal. Niet te veel met oogkleppen op gaan analyseren, je maakt nu wel een paar redelijk flauw generaliserende en onjuiste aannames.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:01 schreef Gosjke het volgende:
Omdat mensen graag dingen vergelijken... beetje jammer. Alles wat niet in de categorie erg alternatief of vaag past wordt afgedaan als glad en mainstream alsof dat per definitie een slecht iets is.
Gewoon negeren
Mensen die uberhaupt vinden dat Train en The Fray, op het blijkbaar "gladde" na, ook maar enigszins hetzelfde klinken moeten misschien toch eens iets laten nakijken
Het gaat er trouwens ook niet om of iets wel of niet op 538 past of niet... Maar meer dat 't enorm vervelend is als zulk soort stations nummers te hard pushen en daardoor 't halve land in ene hysterisch maken over zo'n nr.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |