Leuke etage in NYC en een auto en je komt al een heel eindquote:Op zondag 10 december 2006 17:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. overdrijven is ook een vak.. ook daar moet je maar afwachten of ze bij je in de buurt komen optreden.
Ben ik voor.quote:Op zondag 10 december 2006 17:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Leuke etage in NYC en een auto en je komt al een heel eind
Als ik op bepaalde avonden eens een aantal venues in en rond NY langs elkaar leg, dan kom ik toch echt een heel eind.quote:Op zondag 10 december 2006 17:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. overdrijven is ook een vak.. ook daar moet je maar afwachten of ze bij je in de buurt komen optreden.
Er is dus een nieuwe videoclip bij het nummer. Pellington deed volgens mij tien jaar geleden al de clips voor Pearl Jam. Dat belooft wat dus!quote:The New Mark Pellington Directed "How To Save A Life" Video is Premiering Now!
The Fray's new Mark Pellington Directed "How To Save A Life" video premiered on MTV's TRL on December 6th. You can watch the video online NOW at MTV.com.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |