Yup, Oceans Away staat daar idd opquote:Op woensdag 8 november 2006 18:18 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
JOsT, welke nummers staan daar precies op?
Oceans Away?
Ik had 'm bij Grey's Anatomy gehoordquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:56 schreef lj_lightning het volgende:
Geweldig album, ik had er nog nooit van gehoord totdat ik het liedje 'How to save a life' in een aflevering van Scrubs hoorde (erg mooie aflevering btw)
Toen album gevonden en staat dagelijks aan op mn iPod![]()
'Over My Car' is inderdaad lekker.. 'Over My Head (Cable Car)' ook wel..quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:01 schreef Miss-V het volgende:
Heb nu de hele cd beluisterd..She Is, Over My Car, How to Save a Life, Fall Away en Little House zijn wel de uitblinkers voor mij op het moment.
Ehm..ja die bedoelde ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:50 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
'Over My Car' is inderdaad lekker.. 'Over My Head (Cable Car)' ook wel..
Nou vind ik Greys Anatomy sowieso een aaneenschakeling van goede muziek op de juiste momenten, maar dat ff terzijdequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Sterker nog: ik stuurde een vriendin van me 'How To Save A Life' en diezelfde avond hoorde ze het liedje in Grey's Anatomy.
Goed verhaal.
GA: Aflevering 2x21, Superstitionquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:50 schreef J0sT het volgende:
Bij welke afleveringen van bovengenoemde series(Grey's Anatomy, Scrubs en Laguna Beach) was The Fray te horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |