Leuke etage in NYC en een auto en je komt al een heel eindquote:Op zondag 10 december 2006 17:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. overdrijven is ook een vak.. ook daar moet je maar afwachten of ze bij je in de buurt komen optreden.
Ben ik voor.quote:Op zondag 10 december 2006 17:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Leuke etage in NYC en een auto en je komt al een heel eind
Als ik op bepaalde avonden eens een aantal venues in en rond NY langs elkaar leg, dan kom ik toch echt een heel eind.quote:Op zondag 10 december 2006 17:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Whaha.. overdrijven is ook een vak.. ook daar moet je maar afwachten of ze bij je in de buurt komen optreden.
Er is dus een nieuwe videoclip bij het nummer. Pellington deed volgens mij tien jaar geleden al de clips voor Pearl Jam. Dat belooft wat dus!quote:The New Mark Pellington Directed "How To Save A Life" Video is Premiering Now!
The Fray's new Mark Pellington Directed "How To Save A Life" video premiered on MTV's TRL on December 6th. You can watch the video online NOW at MTV.com.
Je kunt mij niet toevallig mp3's sturen hè?quote:Op zondag 17 december 2006 16:58 schreef Gosjke het volgende:
de EffenaarAl hebben die ook maar met vlagen leuke bands.
Ik zou met The Feeling beginnen met Love It When You Call, Fill My Little World, I Want You Now en Helicopter (en Sewn, als je die nog niet kent). Maar als je allergisch bent voor uberblije pop dan zou ik er al niet eens aan beginnen.
Neej, valt wel mee, vorig jaar heb ik Racoon en Gabriel Rios er nog eens gezien. Razorlight komt ook aankomend jaar geloof ik. Zo af en toe bij vlagen staan er best geinige pop-rock dingen (maar dan ook alleen als er bands zijn die een uitgebreidere tour door Nederland doen, bij 1 datum wordt 't namelijk toch meestal Amsterdam)quote:Op zondag 17 december 2006 17:01 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De Effenaar.. staat daar ooit wel eens wat? Als mensen een theatertour doen alleen toch?
Haha, zie ik nu pas.. je hebt wel een beetje gelijk.quote:
Gelukkig niet neequote:Op woensdag 10 januari 2007 21:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een volle Kuip zal er nog wel even niet in zitten..
Numbie draait ook nog wel bij.quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:24 schreef Haunter het volgende:
Eerder dit topic had ik als mening dat ik het album niet heel bijzonder vond, maar nu na vaak luisteren vind ik het zeker goed![]()
Haha, vast wel..quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Numbie draait ook nog wel bij.
Ach het heeft bij mij ook een aantal maanden geduurt (en veel niet subtiele hints van DOWNLOAD NOU! LUISTER NOU!) en daarna duurde het ook nog even voordat alles aansloeg, maar he na dik een jaar heb je dan ook watquote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat moet ik ook zonder julliequote:Op donderdag 11 januari 2007 17:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Wat mij betreft past het prima op 538 en TMF hoor, en daar is het ook echt wel voor gemarket en geproduceerd. Veel te glad naar mijn smaak, in ieder geval. De vergelijking met Train is echt zo gek nog niet.quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:42 schreef J0sT het volgende:
"Dit zijn de nieuwe hits van 538" hoor ik als ik mn broertjes kamer binnenkom.
"The Fray, Over my head"
Ik schreeuw het uit: "NEEEEEE, niet op 538!!!"
Gatver. Nou is The Fray niet nieuw en bijzonder meer. Maarjah. Goede muziek komt vaak bovendrijven...
Zeg, ik reageerde ook alleen maar op een claim van iemand anders, en ging met de eerder in dit topic aangehaalde terminologie aan de haal. Niet te veel met oogkleppen op gaan analyseren, je maakt nu wel een paar redelijk flauw generaliserende en onjuiste aannames.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:01 schreef Gosjke het volgende:
Omdat mensen graag dingen vergelijken... beetje jammer. Alles wat niet in de categorie erg alternatief of vaag past wordt afgedaan als glad en mainstream alsof dat per definitie een slecht iets is.
Gewoon negeren
Mensen die uberhaupt vinden dat Train en The Fray, op het blijkbaar "gladde" na, ook maar enigszins hetzelfde klinken moeten misschien toch eens iets laten nakijken
Het gaat er trouwens ook niet om of iets wel of niet op 538 past of niet... Maar meer dat 't enorm vervelend is als zulk soort stations nummers te hard pushen en daardoor 't halve land in ene hysterisch maken over zo'n nr.
Nou... Ik vind het wel leuk! Lekker puh!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:23 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Zeg, ik reageerde ook alleen maar op een claim van iemand anders, en ging met de eerder in dit topic aangehaalde terminologie aan de haal. Niet te veel met oogkleppen op gaan analyseren, je maakt nu wel een paar redelijk flauw generaliserende en onjuiste aannames.Er is in principe niks mis met lekker in het gehoor liggende muziek; maar op basis van die paar singles ben ik geneigd te oordelen dat The Fray gewoon weinig te bieden heeft voor mij als luisteraar. Het is allemaal net iets te voorspelbaar en veilig, biedt absoluut geen tegengewicht of frictie, er is gewoon niets in die muziek waardoor ik het een tweede keer wil beluisteren.
Lees je uberhaupt wel eens iets door voor je er op reageert?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Muziek gaan we inderdaad analyseren![]()
Het zit hem in jouw idee dat je het nodig vindt om te delen dat je het niets vindt. Dat interesseert helemaal niemand.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Lees je uberhaupt wel eens iets door voor je er op reageert?"Met oogkleppen op analyseren" ging over het feit dat Gosjke "wel even zou uitleggen waarom ik schreef wat ik schreef", waar ik het uiteraard niet mee eens was. Zo lastig is dat toch niet te begrijpen?
Enfin, laat deze discussie maar zitten verder. Ik vind het niks, jullie vinden het klaarblijkelijk geweldig, geen zin om daar eeuwig in cirkeltjes over te discussiëren.
Je bent wederom redelijk beledigend bezig (door nu bijvoorbeeld op bijzonder kinderachtige wijze indirect te insinueren dat ik niet open zou staan voor nieuwe dingen, terwijl daar de discussie uiteraard niet over ging), maar ik zal het verder laten rusten. Dit heeft gewoon geen zin verder.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het zit hem in jouw idee dat je het nodig vindt om te delen dat je het niets vindt. Dat interesseert helemaal niemand.
Ik vind ook niet alles 'geweldig', maar sta wel open voor nieuwe dingen en benader ze positief zonder ze op een zure manier meteen te vergelijken met iets wat er misschien wel op lijkt, onder het mom van "dat kennen we al".
Doei!
Enfin.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:49 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zorg dat je de nummers 'Look After You', 'She Is', 'How To Save A Life' en 'Over My Head' hoort en laat hier weten wat je er van vindt.
Dat bedoelde ik precies met mijn "gatver, The Fray op 538"-reactie..quote:Op maandag 15 januari 2007 15:16 schreef Jill-RMC het volgende:
Mm ik begin me nu al te irriteren. Als je een nummer zelf al lange tijd grijs gedraaid hebt is het toch een stuk minder leuk om m weer 1x in het uur te horen onvrijwillig.
Ik vond Over My Head de tweede keer dat ik het hoorde ook al niet leuk meer... Dat was dan op MTV. Als ik 'm nu zie, zap ik weg. Voor de rest ken ik deze band eigenlijk niet, zal eens gaan luisteren want op zich is het geen onaardig nummer. De stem komt me héél bekend voor, maar de gelijkenis met Train (qua stem) hoor ik daar niet...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 22:15 schreef J0sT het volgende:
Dat bedoelde ik precies met mijn "gatver, The Fray op 538"-reactie..
quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:34 schreef J0sT het volgende:
Jack's Mannequin is zeker goed!
Zoals ik in eerdere reactie al zei. Ook Augustana, Death Cab For Cutie en Brown Feather Sparrow (Nederlandsch) zijn leuke toevoegingen op het "The Fray-genre".
Heb btw een live-album van The Fray neergeladen. Kwaliteit is niet echt denderend. Wel lache met Eleanor Rigby van The Beatles gecovered.
Hoop het niet indd. Als het zo doorgaat wordt het geen Paradiso, maar HMH :S..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Gosjke het volgende:
Maar misschien wordt 't geen grotere hit dan 't nu is, wat ik dan wel weer fijn zou vinden
Met de kanttekening uiteraard dat DCFC al sinds 1998 bezig is, en over het algemeen muzikaal toch wat minder veilig en stoffig is dan The Fray. Maar alhoewel de vergelijking wat bizar is, als het meer mensen zover krijgt om DCFC te gaan luisteren, dan is dat verder prima natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 01:04 schreef J0sT het volgende:
Ik zei ook "toevoegingen op het The Fray-genre"..
Alarmschijf in de top 40 deze week, dus die laatste regel kun je al mentaal schrappen. Een hit wordt het toch wel.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:22 schreef Gosjke het volgende:
Ik ook niet, maar vast wel... Aangezien ik de video de afgelopen week al 3 keer op MTV voorbij heb zien komen... (en ik heb mijn tv alleen op MTV staan sochtends tussen 7 en half 8 als ik slaapdronken door mn huis waggel voordat ik naar mijn stage moet)
Maar misschien wordt 't geen grotere hit dan 't nu is, wat ik dan wel weer fijn zou vinden
Het was al een hitje.. ik bedoelde alleen dat ze wat mij betreft niet NOG populairder hoeven te worden. Maar de HMH vol krijgen lukt ze voorlopig sowieso niet, dus daar hoef ik nog niet direct bang voor te zijnquote:Alarmschijf in de top 40 deze week, dus die laatste regel kun je al mentaal schrappen. Een hit wordt het toch wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |